Idag är jag förbannad därför att...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Maxdos antiinflammatoriska och knät är fortfarande storlek fotboll.
Ont nå jävulskt gör det också.
Och imorrn ska man jobba och lyfta tungt.

Fysiska åkommor verkar vara ett återkommande problem i den här tråden.
Varför är människokroppen så jävla dålig på att läka för?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Maxdos antiinflammatoriska och knät är fortfarande storlek fotboll.
Ont nå jävulskt gör det också.
Och imorrn ska man jobba och lyfta tungt.

Fysiska åkommor verkar vara ett återkommande problem i den här tråden.
Varför är människokroppen så jävla dålig på att läka för?

Hur skulle din hoj gilla att du alltid låg och nötte på varvstopp? :D

R5+1

Guest
I mitt jobb som koordinator är jag beroende av att få tag på andra för att inhämta uppgifter och sedemera sprida vidare till berörda osv.
Men alla är ju så jävla upptagna / borta på möte / bortresta ur landet / pratar i telefon / hinner påpassligt nog smita iväg precis när jag ska ha tag på dom...
Gaaaah!!! :huvet Jag blir galen av att springa runt här till ingen jävla nytta och inte få ett skit gjort! Hela förmiddan har ju gått nu!!! :mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
lika förbannad blir jag på folk som inte bländar av i tid. Jag ser ju deras Lysen och hinner blända av innan de kommer över krönet/runt hörnet. Varför är det så inihelvete svårt dör så många att göra detsamma!?:mad: inte ens när man blinkar till med helljusen för att signalera att man finns där och skulle uppskatta om de ville blända av i tid lyckas folk få till timingen. Jävla luffare!:mad:

Omvänt problem här.
Rakorna i norrland kan vara ett par kilometer långa.
Folk bländar av direkt när de ser en mötande bil och blir skogstokig om inte den gör detsamma.
Man kan ju förihelvete köra på helljus båda två i en halvminut innan man bländar varandra.

Jag bländar inte av förräns mötande bil bländar mig, eller jag ser att min ljusbild bländar mötande.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Omvänt problem här.
Rakorna i norrland kan vara ett par kilometer långa.
Folk bländar av direkt när de ser en mötande bil och blir skogstokig om inte den gör detsamma.
Man kan ju förihelvete köra på helljus båda två i en halvminut innan man bländar varandra.

Jag bländar inte av förräns mötande bil bländar mig, eller jag ser att min ljusbild bländar mötande.

Samma problem härnere när man råkar på en lång raka. Det är skitirriterande, och går ju tvärt emot vad man får lära sig på körskolan.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
I mitt jobb som koordinator är jag beroende av att få tag på andra för att inhämta uppgifter och sedemera sprida vidare till berörda osv.
Men alla är ju så jävla upptagna / borta på möte / bortresta ur landet / pratar i telefon / hinner påpassligt nog smita iväg precis när jag ska ha tag på dom...
Gaaaah!!! :huvet Jag blir galen av att springa runt här till ingen jävla nytta och inte få ett skit gjort! Hela förmiddan har ju gått nu!!! :mad:

Har haft samma problem idag. :mad:
Skit samma, ska man ha nått gjort får man göra det själv! :gnissla

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hur skulle din hoj gilla att du alltid låg och nötte på varvstopp? :D
Det är inga problem för någon av mina hojar kan jag säga dej!

Men för att jämföra med min kropps normala aktivitetsnivå så är det som att ligga på tomgång mestadels av tiden för att emellanåt varsamt vrida på gasen för en lugn omkörning.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det är inga problem för någon av mina hojar kan jag säga dej!

Men för att jämföra med min kropps normala aktivitetsnivå så är det som att ligga på tomgång mestadels av tiden för att emellanåt varsamt vrida på gasen för en lugn omkörning.

Knät har alltså sotat igen....eller så e du ett måndagsex. :D

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Lunginflammation + influensa :död Jag mår som något katten släpat in.

Jag har ju alltid kunnat häkla min omgivning med att jag aldrig blir sjuk. Så nu har kungen fallit.

Over and out

/T

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Du får säga till den tatuerade kocken att komma med våfflor så mår du säkert bättre. ;)

Det krävs säkert en dubbel omgång vofflor från den tatuerade kocken för att råda bot på det här eländet. Kanske den gode raunert har något för att orka på orken med som för tillfället räcker till att förflytta sig mellan sängen och skithuset.

/T

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Förbannad över att människor inte har självbevarelsedrift nog att bära reflex när de är ute i trafiken/på övergångsställen/trottoarer och promenerar.

Vad i hela friden tänker gångtrafikanterna på? Min bil är jättehård och plåt och plast är lättare att laga än kött och ben.

Snälla, ge mig en sportslig chans att stanna! Jag vill, trots allt inget illa. Men ibland blir jag så rädd så att jag tutar och skäller på folk.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det krävs säkert en dubbel omgång vofflor från den tatuerade kocken för att råda bot på det här eländet. Kanske den gode raunert har något för att orka på orken med som för tillfället räcker till att förflytta sig mellan sängen och skithuset.

/T

Han e tydligen en jävel på soppa har jag hört. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
För att kollektivtrafiken är icke existerande så fort man kommer en halvmeter utanför större tätbbebyggelse.

Jotack det har jag blivit varse sen bilen hamnade på pallbockar :mad:

Börjar lessna på 3km promenad till busshelvetet.
Bara för att sedan trängas med skitungar och pensionärer för att komma fram 20minuter senare än vanligt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA