Idag är jag förbannad därför att...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
jag skrämde en häst med en barnvagn. satt en jänta på den på ca 10 bast och hästen såg ut som bambi på hal is.. detta på en väg där
bilar kör ganska fort.
samma häst, tjej samt hennes mor bruka klaga som faen på skotrar o mc men blir
dom rädd för småsaker har dom faen inte på vägen o göra. vilken mor släpper ut sin unge på stark trafikerad väg med en sån häst?!?

Vi har ett avtal hemma, om tösen får en häst får pojken en cr500.

Dom får nyttja samma ytor och crossen skall ha spontana trottelhäng och bromsar som försvinner utan förvarning.

Sen får han lägga lika mycket på crossen som hästen kostar att hålla vid liv.

Än så länge slipper jag kräken i ladugården.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Strömmen gick nyss,och jag har inte en aning vart. Man bli förbannad. Så just nu ser det ut som nattetappen på norrlandskåsan här hemma med en flackande pannlampa på huvve.
Man blir förbannad.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
RUMPA! :mad:

SKRUVJEFFLAR.jpg

Ja, jag bytte till vintersulor idag först...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
RUMPA! :mad:

Ja, jag bytte till vintersulor idag först...

Alltså, det är inte sådär man dubbar däck...

Den i mitten kan man köra kletigt snöre eller invändig plugg på, det är den i sidan som gör att du får kassera däcket.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bittert när man har udda storlek, par månader gamla, ~3000kr per däck. :gnissla

Kanske en däcksverkstad kan lappa, men håller alldrig lika bra, och när bilen går på bana osv till & från så känns det inte helt stabilt. :mad:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag blev jag besviken över Musikhjälpen, som har dragit igång.
Om det nu är någon som har missat det.

Varför har man valt att ta med Ana Gina eller vad hon heter?! :mad:
Gina Dirawi heter hon.
Snygg.
Räcker för mej!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Pengar pengar pengar börjar bli riktigt otroligt less på att jag aldrig kan få mer än näsan över vattenytan, är för gammal för att ha samma levnadsstandard som en pundare...

Har snålat som fan, inte käkat ute en gång på 2 månader, snyltat skjuts med polare och åt kommunalt till jobbet, käkat låda (för under 10kr måltiden) så ofta jag kunnat på jobbet. Jobbat extra vid sidan av.. allt som allt har det resulterat i att jag nu har 10k på kontot som alla kommer från vinsten på min gamla lägenhet.. varav 6.5k kommer gå till ränta i december och 1.5k gå till julklappar jag "måste" köpa kvar är hela 2000 pesetas att bygga buffert med.. :4skrika Hoj, cross eller snowboard är inte att tänka på i år heller... Ärligt talat kan hela 2011 gå å hänga sig maken till skitår har jag inte haft för det personliga planet har inte varigt ett dugg bättre...

Första året med fast anställning på samma firma hela året och jag bakar 50 papp..
Om det är det här livet går ut på så räkna inte med mig, jag kommer på mig själv med att drömma lyckliga drömmar om att dö vid flykten från ett bankrån...

Last edited:

R5+1

Guest
Pengar pengar pengar...

Knullar för pengar/vägarna förbi Stockholm snart...?:hihi
(Förlåt, menat att muntra upp dig lite.)

Nu känns ju mitt arg-objekt lite mindre legalt, men jag blev så jävla förbannad på att ett roligt klipp på Tuben började med en reklamsnutt som absolut inte gick att "spola förbi".:huvet Dessutom sämsta jävla skitreklamen som finns just nu! Jag byter kanal direkt på tv:n om den visas där!!!:mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Pengar pengar pengar börjar bli riktigt otroligt less på att jag aldrig kan få mer än näsan över vattenytan....

Om det är det här livet går ut på så räkna inte med mig, jag kommer på mig själv med att drömma lyckliga drömmar om att dö vid flykten från ett bankrån...

Jag kan lova dig, det blir inte bättre som frånskiljd tvåbarnspappa med radhus...

Jag börjar få näsan över ytan nu.

Men givetvis pajjade kyl/frys nu i december.... :huvet

(Jag ligger för pengar, men jag åker fan inte till Stockholm...)

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Knullar för pengar/vägarna förbi Stockholm snart...?:hihi
(Förlåt, menat att muntra upp dig lite.)

Nu känns ju mitt arg-objekt lite mindre legalt, men jag blev så jävla förbannad på att ett roligt klipp på Tuben började med en reklamsnutt som absolut inte gick att "spola förbi".:huvet Dessutom sämsta jävla skitreklamen som finns just nu! Jag byter kanal direkt på tv:n om den visas där!!!:mad:

Haha bor i täby och jobbet utgår från lidingö så passa dig va du säger ;) fast röven får bara chefen köra i :brynad:kär

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Riktig brakförkylning - igen - jag vill rikta ett stort tack till alla er barnfamiljer som åker till jobben sjuka, efter att ha vab:at hemma med snorungarna, way to go.

Tack som fan.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Jag kan lova dig, det blir inte bättre som frånskiljd tvåbarnspappa med radhus...

Jag börjar få näsan över ytan nu.

(Jag ligger för pengar, men jag åker fan inte till Stockholm...)

Fyfan tror dig! De först nu man fattar hur mkt ens föräldrar offrat för en, ringde upp farsgubben igår och bad om ursäkt för hur jävla otacksam jag varigt.:gnissla

Ligga för pengar e självklart, inget ligg kan vara sämre än att spåra betong en heldag

"medarbetar samtal" med chefen på fredag frågan är om det gynnar mig att informera om att jag börjar leta nytt jobb på allvar om vi inte kan komma överens om en konstruktiv plan för hur det ska bli i fotsättningen.

En sak är iaf säkert och det är att jag inte har råd att tappa bort bollarna den här gången. Livet är för kort för ett skitjobb som inte leder nånstans.

Nån som har ett slitsamt, skitigt, farligt jobb med långa skift så hör av er!
Helt otroligt att en praktisktlagd självgående 22 åring med god fysik, hyffsade meriter inte kan få jobba ihjäl sig..

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
..frågan är om det gynnar mig att informera om att jag börjar leta nytt jobb ..

Du säger givetvis inget sådant till chefen för än du har kontrakt på ett nytt jobb. Då kan du gå till chefen och se om han matchar det du får på det nya. Tills dess skall du inte hota med saker som innebär att du står på bar backe igen den dagen chefen bestämmer sig för att syna ditt hot.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

Köp något billigt tills vidare...http://www.blocket.se/vasterbotten/Kyl_och_frys_HUSQVARNA_37357118.htm?ca=2&w=1

Hade du bott i civilisationen hade du kunnat hämta kyl & frys gratis mot transport som du kunnat leva med tills ekonomin blivit bättre igen..http://www.blocket.se/stockholm/Kyl_Frys_Kenny_bortskankes_gratis_Lidingo_37742052.htm?ca=2&w=3

....Jag insåg att man utan större problem skulle kunna inreda en lägenhet bara genom att hyra en vagn en dag och sedan söka på "bortskänkes" på Blocket..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Riktig brakförkylning - igen - jag vill rikta ett stort tack till alla er barnfamiljer som åker till jobben sjuka, efter att ha vab:at hemma med snorungarna, way to go.

Tack som fan.

Kvinnan i charken på Konsum där jag bodde som barn, skröt över att hon minsann aldrig hade varit sjuk nog att stanna hemma från jobbet.

Det hundratal människor hon smittade med diverse saker när det droppade snor eller hon hostande rakt in i köttfärsen tackade henne inte för det....

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att jag gick och handlade och kände för att laga mat "like a boss" kommer hem, köket upptaget, fair enough. Varit borta ett par dagar med jobbet, kliver in sedan och möts av en syn som inte ens grisar skulle bo i. Bananflugor överallt. Kladd på golvet. Kladd på diskbänken. Klädd i kylskåpet, kladd överallt. Och snuskigt. Kletigt på hela golvet och bara allmänt jävla snuskigt. Aptiten försvann ut genom fönstret. Nu funderar jag på ifall jag ska beställa den vanliga pizzan eller testa något nytt...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA