Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
Tog ledigt idag för att kunna montera mitt avgassystem på nya hojen och har suttit på en pall hos Ducati från 8-18 men tydligen har DHL slarvat bort försändelsen så nu får jag inte hem hojen på en månad. :mad:

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
vinterpulkan dog, de har inte ens kommit snö än.
Har haft en sjukt pisstradig kväll helt i onödan.
Behöver lära känna nytt folk..
Kan höra mina grannar grälla genom sovrumsvägen..
Är nykter.
Känner för att gå å starta ett bråk för att sen inte slå tillbaka

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Migrän, hela fucking natten (vaknade klockan 4 somnade inte om) åkte ändå och öppnade på jobbet, stod ut några timmar men blev hemskickad av en chef som såg på mig att jag led, åkte hom och försökte sova bort skiten, lyckades sisådär, ska gå och lägga mig men känner att det blir värre igen, ska jobba i morgon....

Piss.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Migrän, hela fucking natten (vaknade klockan 4 somnade inte om) åkte ändå och öppnade på jobbet, stod ut några timmar men blev hemskickad av en chef som såg på mig att jag led, åkte hom och försökte sova bort skiten, lyckades sisådär, ska gå och lägga mig men känner att det blir värre igen, ska jobba i morgon....

Piss.

En polare med migrän hade en bra lösning. När han kände att det var på väg (som de med migrän tydligen gör?) tog han ledigt, åkte hem, hällde i sig en 6:a whisky och gick och la sig.

Han hävdade att det ofta funkade, att det hade nåt med spänningar i kroppen/huvudet att göra, men vad vet jag... har aldrig haft problemet själv. Tack och lov. :Bugar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
En polare med migrän hade en bra lösning. När han kände att det var på väg (som de med migrän tydligen gör?) tog han ledigt, åkte hem, hällde i sig en 6:a whisky och gick och la sig.

Han hävdade att det ofta funkade, att det hade nåt med spänningar i kroppen/huvudet att göra, men vad vet jag... har aldrig haft problemet själv. Tack och lov. :Bugar

Finns en annan 100%igt fungerande lösning men den har visa nackdelar :hippie

Efter att ha kollat lite på laga.se så inser jag att jag just hoppat in huv och tak, sparkat in en flygel och spräckt vindrutan över ett fel som kostar 300 spänn att laga..

Dags att lära sig tygla sitt humör kanske?:gnissla

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Finns en annan 100%igt fungerande lösning men den har visa nackdelar :hippie

Efter att ha kollat lite på laga.se så inser jag att jag just hoppat in huv och tak, sparkat in en flygel och spräckt vindrutan över ett fel som kostar 300 spänn att laga..

Dags att lära sig tygla sitt humör kanske?:gnissla

Eller så följer du ditt eget råd..:hippie:...;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Eller så följer du ditt eget råd..:hippie:...;)

Mja ett av få tillfällen det hade passat men en stor whisky gjorde under..
Fan hade jag haft julfest som jag tänkte så hade jag haft en as bra kväll och fått ligga men nej i sista minuten skulle jag ändra mig.. Skit. Blir så jävla lack på att man aldrig lär sig att man ska lite på första magkänslan.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varken en 6 wirre eller :hippie metoden var aktuell, då ingetdera finns i lager hemma hos mig.

Det blev till att släcka alla ljus/ljudkällor täcka över ögonen och proppa igen öronen och SOVA, det brukar funka.

Men den här gången kom det tillbaka, sitter på jobbet just nu och har en mildare variant, i dag går den att stå ut med.

Men tack för tipsen på botemedel, åtminstone wirren vet jag ju var jag kan skaffa till nästa gång.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ska det va så svårt att ha vinter när det är vinter?
1 plus pissregn & blåst bara, jäkla skit! :mad:

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...