För att Star Wars: The force unleashed till xbox 360 är dumt designat och fullt av buggar
Det var länge sedan jag var med om ett spel som jag blivit så förbannad på, och anledningen är att den rent speltekniska biten är rent åt helvete. Autofokus som inte siktar på det man vill, kontrollinstruktioner som är onödigt svåra att lyda (exempelvis när man ska dra ner stardestroyern från himlen, jag satt fast där hur jävla länge som helst för att så fort man väl hade lyckats vrida skeppet rätt och skulle börja dra ner det så kom det nya tie fighters och man fick börja om från början), spelet hänger sig, gubben fastnar lite var som helst, en save funktion som är något av det sämsta jag någonsin sett (om man nu ändå bara får spara och börja om från checkpoints, vad är då meningen med att ha en separat "save game"-knapp???) och nu senast en obligastorisk fiende (självaste Vader) som helt plötsligt försvinner. Själva gubben finns tydligt kvar på banan, men rent spelmässigt är han som bortblåst. Står bara stilla, gölr ingenting, går inte att sikta på eller skada. Det är som att vader har hängt sig, helt för sig själv utan att resten av spelet ballar ur... Seriöst, vad är det för jävla klåpare som designat och byggt upp det här spelet!? Man blir förbannad