Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Om ni inte hade knullat så förbannat, så hade det inte blitt så trångt, och parkeringen skulle vart gratis, eller iaf mycket billigare.
Samma gäller trängselskatt & bensinpriser.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Alla jävla idioter som inte fattar att dom ska vänta tills efter man har passerat med att dra på helljuset, snart kommer ja få psykbryt totalt, vända och köra ikapp fanskapet för att sedan gå lös med kofot eller nåt annat lämpligt man har liggande i bilen.

DU SKALL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du är säker på att det inte är stolpiller du fått? :tungan

Inte fått några piller alls...:( Varit hos läkaren för att försöka få ordning på skiten, men de hittade inga fel och vill inte medicinera någon så ung som jag utan tydliga fel på mig... Så jag får gå sömnlös istället...:(

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte fått några piller alls...:( Varit hos läkaren för att försöka få ordning på skiten, men de hittade inga fel och vill inte medicinera någon så ung som jag utan tydliga fel på mig... Så jag får gå sömnlös istället...:(

De bara te o lägga om kost o rutiner.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kosten tror jag inte är ett problem då den är varierad, och jag har bra värden och verkar få i mig det mesta jag behöver... Saken är väl mer rutinerna så kallat, och det är också däri problemet ligger: Jag kan inte upprätthålla bra rutiner. Jag försöker regelbundet få till en bra dygnsrytm, vilket jag också kan få till och ha. Ett tag... Problemet är att jag vaknar lätt under nätterna och sen har svårt att somna om, vilket får till följd att jag kan ligga sömnlös hela nätter bara för att jag vaknar strax efter att jag somnat. Det är som att jag blir pigg (tillfälligt) bara av att sova en liten stund, så om jag vaknar kan jag inte somna om. Jag är helt enkelt inte trött när jag vaknar oavsett hur lite jag sovit, och då går det inte att somna om... Och ligger man sömnlös en hel natt mitt i alltihop så får man en fuckad dygnsrytm jävligt snabbt...:huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kosten tror jag inte är ett problem då den är varierad, och jag har bra värden och verkar få i mig det mesta jag behöver... Saken är väl mer rutinerna så kallat, och det är också däri problemet ligger: Jag kan inte upprätthålla bra rutiner. Jag försöker regelbundet få till en bra dygnsrytm, vilket jag också kan få till och ha. Ett tag... Problemet är att jag vaknar lätt under nätterna och sen har svårt att somna om, vilket får till följd att jag kan ligga sömnlös hela nätter bara för att jag vaknar strax efter att jag somnat. Det är som att jag blir pigg (tillfälligt) bara av att sova en liten stund, så om jag vaknar kan jag inte somna om. Jag är helt enkelt inte trött när jag vaknar oavsett hur lite jag sovit, och då går det inte att somna om... Och ligger man sömnlös en hel natt mitt i alltihop så får man en fuckad dygnsrytm jävligt snabbt...:huvet

Äter du eller dricker nåt tex nu senaste timmarna?
Inbillar mig själv att jag har sömnsvårigheter då jag alltid haft problem att somna, men konstigt nog hade jag inga som helst problem med det när jag låg i lumpen, konstigt va :D
Allt handlar om rutiner om man har svårt att somna, så se till att skaffa dig rutiner o träna ordentligt.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Och där var tankafetast.com ute ur leken...

Jävla ryss samhälle man sitter i.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Äter du eller dricker nåt tex nu senaste timmarna?
Inbillar mig själv att jag har sömnsvårigheter då jag alltid haft problem att somna, men konstigt nog hade jag inga som helst problem med det när jag låg i lumpen, konstigt va :D
Allt handlar om rutiner om man har svårt att somna, så se till att skaffa dig rutiner o träna ordentligt.

Nix, undviker det just för att det sägs kunna störa sömnen. Likaså undviker jag för mycket tv-tittande strax innan läggdags samt hårdare fysisk aktivitet. Försöker liksom mest koppla av och komma ner i varv innan det är dags att sova... Och oftast har jag inte större problem att somna. Det är det där med att sova en hel natt som är svårt...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Och där var tankafetast.com ute ur leken...

Jävla ryss samhälle man sitter i.

Well. Killarna bakom TPB har ju hittat på nåt nytt nu så att du kan tanka ner hela sajten på bara 20MB. På så vis kan alla ha hela sajten lokalt hemma. Sen var det nåt annat banbrytande som hade med torrentprotokollet att göra som jag inte riktigt begrep mig på, men det lät hoppfullt. Jag tror alla filmbolag/skivbolag/upphovsrättsorganisationer är rätt torsk nu. De kan nog glömma något som är ens i närheten av sina gamla affärsmodeller.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
... Problemet är att jag vaknar lätt under nätterna och sen har svårt att somna om, vilket får till följd att jag kan ligga sömnlös hela nätter...

Händer inte mig särskillt ofta men om/när det händer och jag inte kan somna om så går jag helt enkelt upp en stund. Sätter mig i fåtöljen och läser lite så brukar jag ganska snabbt bli trött igen. Ibland läser jag bara lite i sängen så somnar jag.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Alla jävla idioter som inte fattar att dom ska vänta tills efter man har passerat med att dra på helljuset, snart kommer ja få psykbryt totalt, vända och köra ikapp fanskapet för att sedan gå lös med kofot eller nåt annat lämpligt man har liggande i bilen.

DU SKALL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Det där stör mig också. Jag har funderat på att tillverka ett ljusstyrt relä som slår på mitt eget helljus blixtsnabbt när mötande bil slår på för tidigt. Man skulle nog kunna sälja många såna också...

En anna störig grej är dom som ligger bakom med helljuset, men för dom har jag en handhållen lampa med h3 och sladd till cigarettändaruttaget. Den är eg till för när jag behöver ljus själv men ligger nån bakom mig och bländar för länge så kan dom få smaka på den.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Händer inte mig särskillt ofta men om/när det händer och jag inte kan somna om så går jag helt enkelt upp en stund. Sätter mig i fåtöljen och läser lite så brukar jag ganska snabbt bli trött igen. Ibland läser jag bara lite i sängen så somnar jag.

Ljudbok är fantastiskt bra till det, annars.
Bara att slå på, ligga kvar, vakna 45 minuter för sent..

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ja, för ett kapitalistiskt samhälle är verkligen ryss-samhälle... :död

Alla har vi olika sätt att se på saker och ting, som tur är.

Jag brukar hyra film istället för att tanka. Tankar jag en rulle som jag tycker är svinbra så köper jag oftast samlingsbox på blu-ray :) Band of brothers, Transfomers, Avatar för att nämna några.

Så helt kriminell är jag inte.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att det är oerhört mycket som inte funkar på jobb, och allt är en enda lekstuga. Det är för vuxna människor! Väx upp!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka