Det stör mig lite att det kostade 32kr/min att parkera när jag skulle hämta lillkorv på dagis.
Antar att du höll dig för god för självbetjäningen. Lyx som personlig service ska kosta!
Det stör mig lite att det kostade 32kr/min att parkera när jag skulle hämta lillkorv på dagis.
Om ni inte hade knullat så förbannat, så hade det inte blitt så trångt, och parkeringen skulle vart gratis, eller iaf mycket billigare.
Samma gäller trängselskatt & bensinpriser.
Du är säker på att det inte är stolpiller du fått?
Inte fått några piller alls... Varit hos läkaren för att försöka få ordning på skiten, men de hittade inga fel och vill inte medicinera någon så ung som jag utan tydliga fel på mig... Så jag får gå sömnlös istället...
Kosten tror jag inte är ett problem då den är varierad, och jag har bra värden och verkar få i mig det mesta jag behöver... Saken är väl mer rutinerna så kallat, och det är också däri problemet ligger: Jag kan inte upprätthålla bra rutiner. Jag försöker regelbundet få till en bra dygnsrytm, vilket jag också kan få till och ha. Ett tag... Problemet är att jag vaknar lätt under nätterna och sen har svårt att somna om, vilket får till följd att jag kan ligga sömnlös hela nätter bara för att jag vaknar strax efter att jag somnat. Det är som att jag blir pigg (tillfälligt) bara av att sova en liten stund, så om jag vaknar kan jag inte somna om. Jag är helt enkelt inte trött när jag vaknar oavsett hur lite jag sovit, och då går det inte att somna om... Och ligger man sömnlös en hel natt mitt i alltihop så får man en fuckad dygnsrytm jävligt snabbt...
Äter du eller dricker nåt tex nu senaste timmarna?
Inbillar mig själv att jag har sömnsvårigheter då jag alltid haft problem att somna, men konstigt nog hade jag inga som helst problem med det när jag låg i lumpen, konstigt va
Allt handlar om rutiner om man har svårt att somna, så se till att skaffa dig rutiner o träna ordentligt.
Och där var tankafetast.com ute ur leken...
Jävla ryss samhälle man sitter i.
... Problemet är att jag vaknar lätt under nätterna och sen har svårt att somna om, vilket får till följd att jag kan ligga sömnlös hela nätter...
Alla jävla idioter som inte fattar att dom ska vänta tills efter man har passerat med att dra på helljuset, snart kommer ja få psykbryt totalt, vända och köra ikapp fanskapet för att sedan gå lös med kofot eller nåt annat lämpligt man har liggande i bilen.
DU SKALL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Händer inte mig särskillt ofta men om/när det händer och jag inte kan somna om så går jag helt enkelt upp en stund. Sätter mig i fåtöljen och läser lite så brukar jag ganska snabbt bli trött igen. Ibland läser jag bara lite i sängen så somnar jag.
Klyrre, testa lokala videobutiken.
Ja, för ett kapitalistiskt samhälle är verkligen ryss-samhälle...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|