Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att mina sjukt störiga grannar ovanför mig har fört ett jäkla oväsen hela dagen, sen halv åtta i morse. Mitt huvud håller på att sprängas av den här jäkla bihåleinflammationen, och det låter som om de försöker riva hela lägenheten. Det gör det iofs varje dag, vid lite olika tidpunkter på dagen. Vad fan pysslar de med där uppe egentligen!?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att mina sjukt störiga grannar ovanför mig har fört ett jäkla oväsen hela dagen, sen halv åtta i morse. Mitt huvud håller på att sprängas av den här jäkla bihåleinflammationen, och det låter som om de försöker riva hela lägenheten. Det gör det iofs varje dag, vid lite olika tidpunkter på dagen. Vad fan pysslar de med där uppe egentligen!?

Gå upp och fråga?

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Polaren blir misshandlad på jobbet av 2 "med arbetare" (Dem 2 är släkt och har en annan arbetslös släkting som dem vill ska ha jobbet). Han blir inskriven på sjukhuset 3 dagar, fortfarande sjukskriven nu, han går till polisen (som inte heller bryr sig) lämnar in bevis från kirurg, akutläkare och en vanlig läkare och gör en anmälan.

Dem som slog honom arbetar kvar för att chefen säger att han inte har bevis... Så han bokade möte med facket och chefen och han fick utskällning framför fackets arbetare utan att dem ens brydde sig om honom.

Helt underbart system vi har...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Förra helgen var det 10 minus och gnistrande klart.
Jag plöjde upp en rejäl isbana på sjön.
Vidtalade en gammal kompis att komma hit med sin räserbil (BMW 2002) och tävla mot min (Opel Omega).
I dag var det dags.
Han kom med både sin 2002a och sin brorsas Ford Cortina.
5 plusgrader och hällregn.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag instämmer i klagokören, senaste tiden har det växlat mellan svinkallt och vräka ner snö, just nu vräker det ner, på tvären, klibbig blöt snö.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Förra helgen var det 10 minus och gnistrande klart.
Jag plöjde upp en rejäl isbana på sjön.
Vidtalade en gammal kompis att komma hit med sin räserbil (BMW 2002) och tävla mot min (Opel Omega).
I dag var det dags.
Han kom med både sin 2002a och sin brorsas Ford Cortina.
5 plusgrader och hällregn.

Kommer med lidande, alltså medlidande.

Var inte gammal när jag stod i en 1700-talskåk i Uttwil am See, Bodensjön alltså, storögt beundrande en orange 2002. Alltid varit svag för dessa bilar. Såg fram emot en utvikning av helgens övningar. Får ni tillfälle igen hoppas jag på både bild och film......utan skitmusik, bara motor.

Vad ska man säga? :mad:

(Förresten, vilket utbud av Ignisar.:mad:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att jag är vaken... Och börjar jobba om två timmar... Och har varit vaken sen halv två...:mad: Är pigg nu, kommer vara pigg när jag kommer till jobbet, kommer antagligen inte vara så pigg länge till därefter... Måtte djävulen ta mina sömnproblem och stoppa på ett lämpligare ställe!:mad: :huvet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att jag är vaken... Och börjar jobba om två timmar... Och har varit vaken sen halv två...:mad: Är pigg nu, kommer vara pigg när jag kommer till jobbet, kommer antagligen inte vara så pigg länge till därefter... Måtte djävulen ta mina sömnproblem och stoppa på ett lämpligare ställe!:mad: :huvet

Du är säker på att det inte är stolpiller du fått? :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Folk som köper mat, spiller ut den helt på egen hand och vill ha en ny gratos...:mad: "jamen alltså, kag spillde ju ut den...?"
- ja, det var väldigt tråkigt. Jag städar upp det sen. Vill du köpa lite till och fylla på?
"vadå, vill du ha betalt för det nya?"
Ja, det är väl klart som fan att jag vill!? :mad: du spilled ut din egen mat, helt på egen hand. Vad o hela friden får dig att tro att jag ska bjussa på en ny!? Idiot... :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Folk som köper mat, spiller ut den helt på egen hand och vill ha en ny gratos...:mad: "jamen alltså, kag spillde ju ut den...?"
- ja, det var väldigt tråkigt. Jag städar upp det sen. Vill du köpa lite till och fylla på?
"vadå, vill du ha betalt för det nya?"
Ja, det är väl klart som fan att jag vill!? :mad: du spilled ut din egen mat, helt på egen hand. Vad o hela friden får dig att tro att jag ska bjussa på en ny!? Idiot... :huvet

Tar du inte extra för att städa upp efter klantskallarna? Det skulle jag ha gjort.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år