Idag är jag förbannad därför att...

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ponténs offensiv gör mej ilsk...

Mycket i trafiken gör mej ilsk.
Typ "köra långsamtsaatan för att de e vinter, trots att de inte e halt", folk som saktar ner när dom hamnar i enkelfilen på 2+1väg, "farthållaromkörningar" samt folk som prompt ska om bara för å sakta ner när dom kommit om...

Även hemmafixare som SKA göra allt själva trots noll koll gör mej ilsk... De p.g.a att ja som vvs-montör får nysta i skiten som minimum blir dubbelt jobb för mej mot om ja fått börja från scratch...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Alla har vi olika sätt att se på saker och ting, som tur är.

Jag brukar hyra film istället för att tanka. Tankar jag en rulle som jag tycker är svinbra så köper jag oftast samlingsbox på blu-ray :) Band of brothers, Transfomers, Avatar för att nämna några.

Så helt kriminell är jag inte.

Säger inget om själva nedladdningen... gör det jag med. :)
Men att påstå att det är ett ryss-samhälle där man jagas för att man laddar ned... ja då har man inte förstått innebörden av ett ryss-samhälle. ;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Något som gör mig förbannad är när man har klara processer, checkllistor och dylikt och ändå gör somliga rena klantmissar som en annan får städa upp... hur svårt skall det va?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
På morgonnyheterna i morse (första sändningen) ägnades HELA programmet åt monarkin. Inte en enda viktig nyhet!

Fyfan.
Fyfan för rojalismen i detta landet.
Fyfan för SVT som inte vill ha en objektiv inställning till nyheter.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
... trots att jag normalt inte är så jätteintresserad av actionfilmer så brukar jag gilla
u-båts- och flygplans-problemfilmer, och därför spenderade jag flera minuter på att
titta på inledningen av "Snakes on a plane". Men det verkar ju vara värsta kalkonrullen.
(Kan tala om hur den slutar så slipper jag titta?)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att jag planerar upp allting perfekt sen fallerar en liten liten men viktig detalj och allting går käpp rätt åt helvete! :huvet kan man inte bara få ha en dag som kan gå utan problem :(

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Folk som parkerar på familjeparkeringar trots att dom inte har barn med sig när man själv kommer med en lånad unge!
Jag så åt någon gubbjävel som gjort just det, att han borde lära sig tyda skyltar och aldrig parkera där igen utan småbarn, enda man får till svar är en rädd blick och ett "jaja...". Nästa åker fan på en rejäl utskällning! :mad:

Helvete vad lack jag blir på sånt! Ännu värre är friska människor som ställer sig på handikapplatser.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Folk som parkerar på familjeparkeringar trots att dom inte har barn med sig när man själv kommer med en lånad unge!
Jag så åt någon gubbjävel som gjort just det, att han borde lära sig tyda skyltar och aldrig parkera där igen utan småbarn, enda man får till svar är en rädd blick och ett "jaja...". Nästa åker fan på en rejäl utskällning! :mad:

Helvete vad lack jag blir på sånt! Ännu värre är friska människor som ställer sig på handikapplatser.

LMAO, familjeparkering?! :rofl Ja man lär sig nått nytt varje dag...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år