Idag är jag förbannad därför att...

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Vet inte varför man som företagsledare anställer personal som ska vara företagets ansikte utåt och beter sig som en jävla barnunge och inte tar den minsta notis om att det står fler kunder i lokalen som spärrar upp ögonen av förvåning av bemötandet.
Utanför ingången hör man sen kommentarer som "hit åker jag aldrig mer"
Samtidigt som jag vill gynna de som verkligen gör sitt yttersta så vill jag inte lägga en enda krona på stället i hopp om att dumhuvet får sparken.
Nu jävlar börjar jag sura till
:mad:

Har du varit på AVA MC nu igen? :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så tinas nästan all mat i storkök på restauranger, det finns nog inget bättre sätt.

Då är det ju betyligt äckligare med mat som långsamt har tinat ståendes på diskbänken en hel dag...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Så tinas nästan all mat i storkök på restauranger, det finns nog inget bättre sätt.

Då är det ju betyligt äckligare med mat som långsamt har tinat ståendes på diskbänken en hel dag...

Lägger min på pannan kvällen innan, blir mörare så.

Vinner i smak oxå............

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Annars går det utmärkt att slänga en frusen klump nötfärs direkt i pannan och steka/vända/skrapa loss efterhand om man ändå ska ha stekt köttfärs...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
För att jag glömde ta ut nötfärsen ur frysen imorse! Nu kan jag inte göra mina kesobiffar med tacosmak! :mad:

Det händer mig ofta.
Micra den i ett gäng minuter på låg effekt. Sen är den tilräckligt bräcklig för att du ska kunna hacka sönder med stekspaden den medans du har den i stekpannan. På låg värme till en början.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Annars går det utmärkt att slänga en frusen klump nötfärs direkt i pannan och steka/vända/skrapa loss efterhand om man ändå ska ha stekt köttfärs...

äoch har man bråttom så kan man skära upp den i mindre bitar med en kniv innan så går det ännu fortare. Standardknepet när man var student och inte hade någon framförhållning alls.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag köper min köttfärs direkt av bonden, vacumförpackade 1cm tjocka paket, 500g i varje, 20 paket i en låda.

Dom tinar på ett par minuter i varmvatten.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Idioter som ska envisas med att ligga i 70 på 100 sträcka, blinkar med helljuset för att dom ska öka men inte, sen kommer det 2 filigt och äntligen ska man få köra om, man kommer om och då slår idioten på helljuset i nacken. :mad:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Idioter som ska envisas med att ligga i 70 på 100 sträcka, blinkar med helljuset för att dom ska öka men inte, sen kommer det 2 filigt och äntligen ska man få köra om, man kommer om och då slår idioten på helljuset i nacken. :mad:

Efter att dom gasat upp i hundra naturligtvis.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Desto mer jag försöker ordna upp mitt liv desto besviknare blir jag..

Människor, falskare djur finns inte..

Last edited:

sportbike

Guest
Pengar vs vänskap:
Kompis kommer in på jobbet och säger att han ska sälja sin bil på Blocket i helgen och ber mig stämpla alla servicar i boken som han hoppat över.
-Aldrig i livet, svarar jag.
Han vänder på klacken och smäller igen dörren.
Ska jag bli glad eller förbannad?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Pengar vs vänskap:
Kompis kommer in på jobbet och säger att han ska sälja sin bil på Blocket i helgen och ber mig stämpla alla servicar i boken som han hoppat över.

Ja, speciellt om han kände dig väl.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Pengar vs vänskap:

Nej, du ska småle lite inombords att oavsett hur bra man verkar känna vissa människor så kryper det fram sidor som man inte trodde fanns, och vips så har du fått vatten på din kvarn i tron om att folk är dum i huvudet. Nå jävulskt.

Bra gjort!

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Pengar vs vänskap:

Fyfan vad starkt gjort att säga ifrån! Såna jävlar borde fan hängas ut så man inte köper av honom. Skit ska skit ha!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka