Idag är jag sur för att solen skiner, folk åker båge och båda mina står ofärdiga.
Insåg därtill att jag med största sannolikhet inte kommer köra någon båge förrän i mitten av sommaren i detta tempot.
Överväger då att faktiskt, för första gången ta kontakt med en handlare och köpa en begagnad hoj med finans avtal och allt vad skit heter. Inser att det bara finns kromslädar (vilket faktiskt har florerat i mitt lilla huvud ett bra tag) och en massa annat som verkligen inte passar ekonomin eller mina övriga önskemål.
Ska det vara så jävla svårt att hitta en vettig hoj som inte är kronslut, asful eller överprisad hos en handlare söder om dalälven?
Säg inte det.
http://lemonparty.org
Usch, nu är min dator så besudlad att jag måste formatera hårddisken. Hur är man funtad om man har koll på sådana här sidor?
Usch, nu är min dator så besudlad att jag måste formatera hårddisken. Hur är man funtad om man har koll på sådana här sidor?
Förbannad på min egen dumhet
Varför i helvete har jag fått för mig att det är smart att spara samma dokument på 10+ olika ställen
Samt att namnge dem så man omöjligt kan ha koll på vad det är
Skulle göra en massa reparationer på bilen innan ombesiktningstiden går ut.
Börjar med en styrled. Nähä, skiten rostat fast. Kommer behöva klyva gamla styrleden med vinkelslip och då lär jag väl sabba gängorna på axeln.
Försöker istället byta några bromsrör. Nähä, skiten rostat fast. Första skruven går tvärt av, nästa får rund skalle så fort jag försöker lossa den. Tillråga på allt ser jag att det är ett av de längsgående rören som har rostskador, inte fan orkar jag byta det. Ska försöka pensla lite färg på gamla rören och bara säga jag bytt...
Och avgasvärdena är fortfarande helt åt helvete.
Skulle jag kunna göra, men bilar i den prisklass jag kollar på sällan felfria så köper jag en annan slutar det garanterat med ännu fler saker som måste åtgärdas.Byt bil
Jag kommer få betala mer i räkningar än jag får in i lön denna månaden
Jag kommer få betala mer i räkningar än jag får in i lön denna månaden
Skulle jag kunna göra, men bilar i den prisklass jag kollar på sällan felfria så köper jag en annan slutar det garanterat med ännu fler saker som måste åtgärdas.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|