Idag är jag förbannad därför att...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Irland åkte just på stryk av England i 6 nations.

För att citera en Irländsk vän:
"-I guess they celebrated Paddys day before kickoff..."

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Irland åkte just på stryk av England i 6 nations.

För att citera en Irländsk vän:
"-I guess they celebrated Paddys day before kickoff..."

En av de stora fördelarna med six nations.
Flera av mötena påminner om landskamper mellan Sverige och Finland.
Inte direkt hatmatcher, men djävligt viktigt att vinna.
Min favoritturnering.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
En av de stora fördelarna med six nations.
Flera av mötena påminner om landskamper mellan Sverige och Finland.
Inte direkt hatmatcher, men djävligt viktigt att vinna.
Min favoritturnering.

Absolut. Jag är vanligtvis inte intresserad av sport, men sen Irland vann cupen för några år sen så sitter jag alltid klistrad.

Men på tok för mycket fumlande idag.
Samtidigt så blir man impad när en av Irländarna går av plan efter att hans vänstra axel kollapsat.
"-Jag tror jag behöver sätta mig ner en stund.." och man ser hur axeln hänger ner lite.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Absolut. Jag är vanligtvis inte intresserad av sport, men sen Irland vann cupen för några år sen så sitter jag alltid klistrad.

Men på tok för mycket fumlande idag.
Samtidigt så blir man impad när en av Irländarna går av plan efter att hans vänstra axel kollapsat.
"-Jag tror jag behöver sätta mig ner en stund.." och man ser hur axeln hänger ner lite.

Men eftersom jag håller på England, så är vi numera dödsfiender.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jävla volvoraggare som invaderade jobbet ikväll, satan så mycket merjobb jag fått ikväll tack vare dem:huvet Väsnats och luktat gummirök har det gjort hela kvällen också, fy fan:mad:

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Telefonjävel!

Bakgrunden är att jag någon gång skulle göra en signal av/från en låt... var det tänkt. Nu gick det dock inte riktigt som planerat när jag skulle klippa den slingan, testade dock att lägga in hela låten för att höra så att telefonen kunde spela upp formatet iaf.. det kunde den. Happ den låten låg för inkommande mail eller liknande oviktig händelse då jag sällan kollar den på mobilen.

Idag var det dags att prata med banken p.g.a. strul med plastkortet, där sitter jag och har loggat in, svarar på kontrollfrågor etc. etc. medans kundtjänst ringer upp kortavdelning för att vidarebefodra uppdraget när jag får ett sms! Då börjar låtjäveln att spela upp sig, halvt panikslagen (jaja det vara hela världen just då) och försökte sänka ljudet men den gick ju inte att nolla under samtal naturligtvis, går in snabbt som tusan och öppnar sms´t men låten bara fortsätter VAFAN! Lyckades dock döda den med att sätta på ljudlöst för det gick bra under samtal..

Får se om jag blir betrodd med något plastkort här framöver, passande låt var det faktiskt:

http://www.youtube.com/watch?v=np7ZsPdSPUw

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Pollensäsongen är igång och jag är knockad :död Det gör mig förbannad också att när man väl beger sig ut bland affärer i detta tillstånd och så har butiken inte rätt storlek! Utan jag måste tydligen kapa 3 revben för att ens tänka tanken på att ta mig till provhytten :gnissla :gråta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Flickvännen är dunderförkyld och har varit så ett bra tag, och nu börjar känna av halsont och snuva... Faaan också, vill inte bli förkyld!!!:mad: :huvet

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Pollensäsongen är igång och jag är knockad :död Det gör mig förbannad också att när man väl beger sig ut bland affärer i detta tillstånd och så har butiken inte rätt storlek! Utan jag måste tydligen kapa 3 revben för att ens tänka tanken på att ta mig till provhytten :gnissla :gråta

Pollenallergiker är löjliga.
Träden är kåta - Det är väl inget att lipa för.

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Du är löjlig!

Jag kör på Kestine + Alvedon = Någorlunda okej bihålor

Det som gjorde mig extra sur är att de jävla butikerna inte kan hålla med normala storlekar :mad:

Hej, hjälper alvedon mot pollen? Testa nässköljning finns på Apoteket, kör med någon saltlösning.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Hej, hjälper alvedon mot pollen? Testa nässköljning finns på Apoteket, kör med någon saltlösning.

Hej hej
Alvedonen hjälper mot värken som byggs upp i huvudet på mig p g a det jävla trycket som skiten ger mig och Kestinen gör att jag kan andas hjälpligt. Nässköljning? Jag kör med bassängsköljning 2ggr/vecka under simpassen :D Klor är finfina grejer :rock

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kiss, bajsrester, saliv, hudrester, fläns, smink och alla preparat folk använder för att mumifiera sina kroppar redan under sin levnad.. Vad är lite snor i sammanhanget?

Framförallt alla bajsrester, tydligen har det ökat enormt sedan folk börjat ha sina inpruttade underkläder under badkläderna.

Tidigare brukade man skämta om det gulaktiga vattnet i barnbassängen, nu är det minst lika snuskigt i den stora..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept