Telefonjävel!
Bakgrunden är att jag någon gång skulle göra en signal av/från en låt... var det tänkt. Nu gick det dock inte riktigt som planerat när jag skulle klippa den slingan, testade dock att lägga in hela låten för att höra så att telefonen kunde spela upp formatet iaf.. det kunde den. Happ den låten låg för inkommande mail eller liknande oviktig händelse då jag sällan kollar den på mobilen.
Idag var det dags att prata med banken p.g.a. strul med plastkortet, där sitter jag och har loggat in, svarar på kontrollfrågor etc. etc. medans kundtjänst ringer upp kortavdelning för att vidarebefodra uppdraget när jag får ett sms! Då börjar låtjäveln att spela upp sig, halvt panikslagen (jaja det vara hela världen just då) och försökte sänka ljudet men den gick ju inte att nolla under samtal naturligtvis, går in snabbt som tusan och öppnar sms´t men låten bara fortsätter VAFAN! Lyckades dock döda den med att sätta på ljudlöst för det gick bra under samtal..
Får se om jag blir betrodd med något plastkort här framöver, passande låt var det faktiskt:
http://www.youtube.com/watch?v=np7ZsPdSPUw