Brooklyn lager.. går det att öppna skiten utan att den svämmar över!? F-n legat still i kylskåpet i dagar utan att det hjälper...
Dräkte en låda för någon vecka sedan, inga problem alls.
Så frågan hur du öppnar dom måste ställas.
Brooklyn lager.. går det att öppna skiten utan att den svämmar över!? F-n legat still i kylskåpet i dagar utan att det hjälper...
Dräkte en låda för någon vecka sedan, inga problem alls.
Så frågan hur du öppnar dom måste ställas.
Sista minutrarna innan stängning på jobbet, står i stort sett bara och väntar på att få stänga och gå hem. Då rullar det in två invarndrarfamiljer och beställer 100 olika varor från olika hörn av butiken i olika omgångar och från olika personer. Det är liiite svårt att hänga med när tre pers står och skriker sina beställningar genom nattluckan, men jag gör mitt bästa och hämtar allt vad de ska ha. men nej, dög gjorde det inte... Otrevliga var de, skällde på mig när jag tog/hörde fel och var bara allmänt gapiga. Fick jobba över, obetalt, sisådär en halvtimme för att de höll på och bråkade. Idioter, jag blir sur...
Är förbannad för att jag sitter på Årsta-Runstens ridklubb och tittar på tjejen när hon rider fälttävlan.
Det som gör mig förbannad är att slingerbulten passerar 500 meter härifrån och jag hör alla som gasar förbi i det perfekta vädret medans min hoj står inlåst på jobbet 45 mil härifrån
För att det är helg imorgon och på söndag vilket innebär att jag antingen kan välja att komma försent till jobbet eller komma en timme tidigt. Jag AVSKYR kollektivtrafik! /cut
För att det är helg imorgon och på söndag vilket innebär att miljövänliga Sverige som tycker att alla ska åka kollektivtrafik drar ner på kollektivtrafiken så att det går ett tåg per 100 år ungefär. Så jag kan välja att komma försent till jobbet eller komma en timme tidigt. Jag AVSKYR kollektivtrafik! Inte nog med att det redan är dyrt att åka kollektivt, bil är ju ännu dyrare och så suger dom ut en ännu mera genom att tvinga en att antingen parkera på en parking ute i skogen där man måste betala 250 kronor eller något för att få parkera eller så parkerar man så man har gångavstånd till personalrummet och måste då betala först de 250 kronor PLUS 250 kronor (eller något liknande) i månaden. 500 kronor för att parkera en jävla bil?!
Så imorgon måste jag gå upp klockan 0415 för att börja jobbet 0700
Har idag svarvat ett 63mm lagerläge till ett 62mm lager samt fabrikerat ett par 6mm brickor som är 2mm tjocka.
Hur satans dum kan man bli egentligen.
Mm, smög på en nu och det fungera, måste ha skrämt dem tidigare...
På jobbet här om dagen blev en norrman, typ 60+, arg på mig när han ville hämta ut ett kvarglömt visakort åt sin son. Jag försökte förklara i typ en kvart att jag inte kan lämna ut visakort åt vem som helst, men han blev bara mer och mer förbannad och kunde absolut inte förstå detta. Det slutade med att han sa "Ja, jag visste ju att svenskar var DUMMA men det här är ju otroligt." Fick gå därifrån och andas ett tag efter idioten gått.......
lagerlåsning, check! (Jättemycket givetvis)
svarva 4 st 2mm brickor till, check!
Ingen anledning o vara arg, bara lösa problemen liksom.
Själv är jag lite arg på det dåliga vädret, men bara lite som sagt. Attans.
3h till godo
planerad fördelning:
Sova 30 min
laga och äta mat 40 min
Städa upp lgh 1h30 min
Göra sig klar 20 min
Verklighet:
Sova 2h 30 min
micra mat/dusha kasta i sig mat 30 min
klart sub optimalt att rulla över mobilen i soffan
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |