Kita
Ny medlem
Definitivt inte menat så. Dock tröttsamt när alla ställ man tittar på är jättestora. Ilandsproblem kanske...
kollat på jofama? de brukar ha små storlekar även för töser. Garanterar dock inte mitt minna till 100%
Definitivt inte menat så. Dock tröttsamt när alla ställ man tittar på är jättestora. Ilandsproblem kanske...
Öhh, nej kanske tvärtom eftersom bara de stora fanns kvar.....
Bells, tyvärr är det högtryck nu, alla "normala" storlekar går direkt....du får gå på bulldiet ett par veckor!
Dags att byta upp sig?
Känns så men det är ju så jävla mycke meck.
Dags att ta sig en rejäl snackis iaf... Om ni inte redan pratat om saken dvs! Är det något som är jobbigt måste det ut, annars kommer det inte bli bättre.
Verkar vara omöjligt att hitta ett skinnställ i min storlek. Hittade ett som jag blev helt kär i. Fanns bara i L och XXL. Tar de för givet att alla mcintresserade tjejer är tjocka...?
kollat på jofama? de brukar ha små storlekar även för töser. Garanterar dock inte mitt minna till 100%
Kvalificerat SKITSNACK!!
Är en tjej över 175 cm lång så k 34. Mindre än så behöver väl inte Bells?
Se så, se så mina flickor små. Icke trätas om edra storlekar och de skyddsfodral som för stunden icke tycks finnas att tillgå för att skydda edra kroppar.
Gläd er i stället åt att vara bestyckade såsom normen föreskriver. Hur mycket mer utmaning hade det inte varit att hitta ett skinnställ med tre ben, fyra armar, eller en siamesisk tvilling fastväxt vid ryggen?
Woho girlfight
Nja, inte direkt. Inte för min del åtminstone. Har aldrig varit ute efter att tjaffsa
Bells, tyvärr är det högtryck nu, alla "normala" storlekar går direkt....du får gå på bulldiet ett par veckor!
Känns så men det är ju så jävla mycke meck.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|