Idag är jag förbannad därför att...

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Öhh, nej kanske tvärtom eftersom bara de stora fanns kvar.....

Alla ställen jag kollade hade bara stora storlekar i sortimentet. Möjligt att det jag ville ha var utgående eller liknande, men på alla andra ställen var det bara för stort i originalsortimentet. Visserligen kollade vi bara utländska sidor.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jag är förbannad för att det gnälls så förbannat här över skitsaker!
Fan arbeta som volontär i Afrika ett år så kommer tillvaron här att upplevas som ganska ok, korkade medmänniskor & långa bankomatköer till trots.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Idag är jag förbannad över att folk inte tillåts vara förbannade över triviala skitsaker.

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Min ena bröstmuskel pulserar och dras samman hela tiden det har gått över ett dygn och det har inte slutat, sjukt störigt är det... wtf liksom.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Verkar vara omöjligt att hitta ett skinnställ i min storlek. Hittade ett som jag blev helt kär i. Fanns bara i L och XXL. Tar de för givet att alla mcintresserade tjejer är tjocka...? :confused::gråta

Definitivt inte menat så. Dock tröttsamt när alla ställ man tittar på är jättestora. Ilandsproblem kanske... :3freak

kollat på jofama? de brukar ha små storlekar även för töser. Garanterar dock inte mitt minna till 100% :tungan

Kvalificerat SKITSNACK!! :mad:

Är en tjej över 175 cm lång så duger det inte ens att vara normalviktig för att hitta ett skinnställ! :fakta Jag blir riktigt, riktigt förbannad när du påstår att en tjej som drar L är tjock! :mad: Bara för att du är en pygmé!

Om en tjej har långa ben (jeans 34" långa) så finns det inte ett skinnställ i damstorlek som passar! :fakta Så t.ex. fotomodeller på över 180 cm ska tydligen inte åka hoj! :gnissla

Jo, Jofama har väldigt små storlekar. Man kan definitivt dra av minst en storlek mot vad man brukar köpa.

De flesta skinnställ finns ner till storlek 34. Mindre än så behöver väl inte Bells? :rolleyes: Då finns det barnstorlek....

Tala istället om vad en tjej med C-kupa och jävligt långa ben får tag på ett skinnställ!!! :mad: :mad: :huvet:huvet:huvet

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
Kvalificerat SKITSNACK!! :mad:

Är en tjej över 175 cm lång så k 34. Mindre än så behöver väl inte Bells?:mad: :mad: :huvet:huvet:huvet

Så jäkla liten är jag inte. Men jag anser att när det befinner sig lite för många x framför ett L så är det stort. Klart att alla ska kunna åka hoj och kunna klä sig i skinnställ. Var inte meningen att göra någon så jäkla förbannad som du uppenbarligen är, det enda jag ville ha sagt var att det inte fanns ett enda ställ i min storlek på hela eBay typ. Vilket gjorde mig lite grinig.

Edit: Det var ju kul för dig att ha C-kupa och långa ben :p Hade inte klagat om jag hade det :D

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Se så, se så mina flickor små. Icke trätas om edra storlekar och de skyddsfodral som för stunden icke tycks finnas att tillgå för att skydda edra kroppar.

Gläd er i stället åt att vara bestyckade såsom normen föreskriver. Hur mycket mer utmaning hade det inte varit att hitta ett skinnställ med tre ben, fyra armar, eller en siamesisk tvilling fastväxt vid ryggen?

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
Se så, se så mina flickor små. Icke trätas om edra storlekar och de skyddsfodral som för stunden icke tycks finnas att tillgå för att skydda edra kroppar.

Gläd er i stället åt att vara bestyckade såsom normen föreskriver. Hur mycket mer utmaning hade det inte varit att hitta ett skinnställ med tre ben, fyra armar, eller en siamesisk tvilling fastväxt vid ryggen?

Haha :D Så sant så sant!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...