Slowroller
Skrämmer små barn
Skallebank för 9e dagen i rad börjar kännas lite påfrestande... Och onödigt.
Kanske kan vara idé att kolla upp vad det kan bero på?
Skallebank för 9e dagen i rad börjar kännas lite påfrestande... Och onödigt.
Kanske kan vara idé att kolla upp vad det kan bero på?
För att nåt arsel snodde min bil inatt.
Låg sjuk hela helgen och trodde att jag var i toppform i måndags och klämde till med 24 timmars hårt jobbande på två dagar och nu är jag sängliggandes igen
Så fort jag får minsta känning i bröstet så blir jag livrädd och vågar knappt ta en snabbis med tjejen
Varför finns det inget piller som man kan käka för att bli övermänsklig?
Vet hur de känns! Vad va de för bil? kan hålla ögonen öppna.
Jag vet vad det beror på... Skadorna i rygg och nacke, så det finns inte så mycket att göra.
Mja inte direkt men att inte jobba 24 timmars pass precis efter man varit sjuk kan funka.
Har du känningar i bröstet så gå till sjukan och ta ett EKG.
Mvh Hjärtsjuk
Vilken färg? Några andra kännetecken?
nu försökte jag googla upp den gamla reklamen omatt amfetamin va svaret på dina önskningar men efter att ha fastnat i en dokumentär om det så kn jag inte ens skämta om det, fyfan.
Efter att min stationära dator "kraschade" så lämnade jag in den hos en lokal datafirma för felsökning där dom hävdade att grafikkortet var stekt, bad dom byta det samt montera en större hdd och större internminne.
Efter det har jag haft datorn inlämnad 2 ggr för felsökning då den imellanåt helt plötsligt lägger sig själv i viloläge och då går det inte att "väcka" den på nåt sätt utan att starta om den.
Jag lurar på om det kan vara så att moderkortet fick sig en smäll när grafikkortet kraschade och därmed är instabilt, vad tror folket som är lite mer kunniga än en annan?
Är ju inte omöjligt att det är så, men hade först och främst kollat tempen på processor och grafikkort samt gjort ett memtest.
Är inte så van att skruva med datorer så vet faktiskt inte hur man gör dom testerna du säger tyvärr.
Är inte så van att skruva med datorer så vet faktiskt inte hur man gör dom testerna du säger tyvärr.
Jag är förbannad för att det gnälls så förbannat här över skitsaker!
Fan arbeta som volontär i Afrika ett år så kommer tillvaron här att upplevas som ganska ok, korkade medmänniskor & långa bankomatköer till trots.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|