Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Låg sjuk hela helgen och trodde att jag var i toppform i måndags och klämde till med 24 timmars hårt jobbande på två dagar och nu är jag sängliggandes igen :mad:
Så fort jag får minsta känning i bröstet så blir jag livrädd och vågar knappt ta en snabbis med tjejen :(
Varför finns det inget piller som man kan käka för att bli övermänsklig?

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Hoj
Honda CBR600RR -06
För att nåt arsel snodde min bil inatt.

Vet hur de känns! Vad va de för bil? kan hålla ögonen öppna.

Har vart och inhandlat ett gäng lås och larm till hojjen så kanske man vågar kliva av hojjen nästa gång man blir sugen på en ostburgare. Har man inte hojjen under armen när man kliver in så kan man ge sig fan på att den är halvvägs till estland innan man nått kassan.

Funderar allvarligt på att flytta nånstans där man slipper knyta fast alla ägodelar runt pungen för att folk ska märka av att något stjäls!

Tips på städer/byar med extremt låg brottslighet mottages tacksamt!!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Låg sjuk hela helgen och trodde att jag var i toppform i måndags och klämde till med 24 timmars hårt jobbande på två dagar och nu är jag sängliggandes igen :mad:
Så fort jag får minsta känning i bröstet så blir jag livrädd och vågar knappt ta en snabbis med tjejen :(
Varför finns det inget piller som man kan käka för att bli övermänsklig?

Mja inte direkt men att inte jobba 24 timmars pass precis efter man varit sjuk kan funka.
Har du känningar i bröstet så gå till sjukan och ta ett EKG.

Mvh Hjärtsjuk :hej

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Vet hur de känns! Vad va de för bil? kan hålla ögonen öppna.

En duktigt modifierad Mazda Miata -91.
Hela chassiet e bytt till banracedelar, båge, sparcostolar, wilwoodbromsar, halva bilen är bytt eller modifierad under 10 års tid. Försvann i Sköndal/Stockholm ... har setts i de södra förorterna sedan dess.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag vet vad det beror på... Skadorna i rygg och nacke, så det finns inte så mycket att göra.

Vet hur det är, nacke kass en krock.
Läkare och sjukgymnast trodde aldrig jag skulle kunna jobba som smed mer.
Men har kämpat mig tillbaka med vilja, jävlaranama och en satans massa sjukgymnastik.

Men tyvärr som dig ofta huvudvärk:(

Skickar en krya på dig:krama

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mja inte direkt men att inte jobba 24 timmars pass precis efter man varit sjuk kan funka.
Har du känningar i bröstet så gå till sjukan och ta ett EKG.

Mvh Hjärtsjuk :hej

Till mitt försvar så kände jag mig verkligen i TOPPFORM, bättre än vanligt. Men tydligen så var jag inte helt kry ändå.
Jag går till sjukan hyfsat regelbundet då jag hade en kraftig hjärtmuskelinflammation i oktober som jag fortfarande känner sviterna av ibland i form av taskig kondis och lite hjärtklappning så jag tar det lugnare än vanligt. Men därför blir jag jävligt rädd när jag känner av något i bröstet nu för tiden.

Men som sagt, ett piller som gör att man orkar massvis och blir sjukt starkt.

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Vilken färg? Några andra kännetecken?

Röd, 17" mörka compomotivefälgar, lååååg, luftintag istället för lampor fram, kromade små backspeglar, kromat baggageräcke, alu-tanklock, vita repor fram under ena lampan efter att Verten välte mot den. FHL171

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
nu försökte jag googla upp den gamla reklamen omatt amfetamin va svaret på dina önskningar men efter att ha fastnat i en dokumentär om det så kn jag inte ens skämta om det, fyfan.:död

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
nu försökte jag googla upp den gamla reklamen omatt amfetamin va svaret på dina önskningar men efter att ha fastnat i en dokumentär om det så kn jag inte ens skämta om det, fyfan.:död

Amfetamin blir man ju dock bara pigg av men om man kombinerar det med lite rökheroin och en snedtändning så kanske man blir övermänskligt stark också :crash

Nu är jag förbannad på de där äckliga jävla ryssarna som Sverige spelar mot just nu. Och domarna sen då, undrar hur mycket de har tagit emot i mutor innan matchen? Ok, 6-0 i utvisningar för Ryssland innan det urartade och domarna dömer ut 4st svenskar till båset :huvet
Hoppas att Sverige reser sig ur det här nu och börjar 3:e perioden som om det vore första nedsläpp i matchen och plockar hem det och visar ryssarna hur man spelar utan att filma sig till utvisningar.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Efter att min stationära dator "kraschade" så lämnade jag in den hos en lokal datafirma för felsökning där dom hävdade att grafikkortet var stekt, bad dom byta det samt montera en större hdd och större internminne.

Efter det har jag haft datorn inlämnad 2 ggr för felsökning då den imellanåt helt plötsligt lägger sig själv i viloläge och då går det inte att "väcka" den på nåt sätt utan att starta om den.
Jag lurar på om det kan vara så att moderkortet fick sig en smäll när grafikkortet kraschade och därmed är instabilt, vad tror folket som är lite mer kunniga än en annan?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Efter att min stationära dator "kraschade" så lämnade jag in den hos en lokal datafirma för felsökning där dom hävdade att grafikkortet var stekt, bad dom byta det samt montera en större hdd och större internminne.

Efter det har jag haft datorn inlämnad 2 ggr för felsökning då den imellanåt helt plötsligt lägger sig själv i viloläge och då går det inte att "väcka" den på nåt sätt utan att starta om den.
Jag lurar på om det kan vara så att moderkortet fick sig en smäll när grafikkortet kraschade och därmed är instabilt, vad tror folket som är lite mer kunniga än en annan?

Är ju inte omöjligt att det är så, men hade först och främst kollat tempen på processor och grafikkort samt gjort ett memtest.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Är inte så van att skruva med datorer så vet faktiskt inte hur man gör dom testerna du säger tyvärr.

Kräver att du laddar hem ngt som RealTemp för CPU-temp och GPU Temp för grafikkortet. Memtest vill jag minnas det finns massor att ladda hem, bara att googla.

Hade själv problem med att systemet låste sig ofta, berodde på att processorn överhettades (avbränd kylpasta + lös fläkt = inte så bra).

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Är inte så van att skruva med datorer så vet faktiskt inte hur man gör dom testerna du säger tyvärr.

Cpuid, speedfan, coretemp, memtest mm är program för att mäta med, tror samtliga har en gratisversion. Fast kan ju tillägga att vissa siffror kan visa helt fel beroende program vs dator.

Annars till problemet, helt sporadiskt avstängande? Eller när du gör nått spec? Ev att den är inställd på att gå i viloläge efter en stund o problemet är att du inte kan "väcka" den? Isf går den att "väcka" om du manuellt sätter den i viloläge?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag är förbannad för att det gnälls så förbannat här över skitsaker!
Fan arbeta som volontär i Afrika ett år så kommer tillvaron här att upplevas som ganska ok, korkade medmänniskor & långa bankomatköer till trots.

Jajo förvisso, hungriga korkade människor som svärmar över en så fort man går på bankomaten är klart jobbigare.
ÅAS får man nöjet att uppleva naturen ta hand om överpopulationen.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati