Idag är jag förbannad därför att...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Det är rätt, kärlek av lättja, den enda hållbara!
Var det ngt allvarligt eller bara en flunsa? Viktig fråga, för om det är si är du en idiot och om det är så är idioten hon.

Hon tycker jag är en idiot och jag tycker hon är det. Men ändå har det lugnat sig nu. Vi snackade om att gå isär igår. Kärlekbekymmer är inte kul. Nu ska jag iväg och jobba igen.... får se vad denna har att erbjuda.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Hon tycker jag är en idiot och jag tycker hon är det. Men ändå har det lugnat sig nu. Vi snackade om att gå isär igår. Kärlekbekymmer är inte kul. Nu ska jag iväg och jobba igen.... får se vad denna har att erbjuda.

Du skulle sagt som de;"...finns mat i frysen".

Det finns skäl att anta att hon överdriver sin grad av sjukdom, flunsasjuka har ingen aptit och det är viktigare att passoppen får mat så denne kan klema bort simulanten.

Major mistake att ens diskutera i det läget, hormonbaksmällan och känslan av indignation hos henne kommer drabba dig för lång tid om du inte väger dina ord, (på en sån där atomvåg).

Vill du ha frid säger du bara "förlåt" och köper något dyrt och oanvändbart till henne. På det viset får du sista ordet...om än i förnedring.

Vart skickar jag fakturan?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Därför att min tjej är så jävla grinig.Hon är sjuk fine, jag handlar diskar lagar mat osv dag 1. Dag 2 ska jag få hjälp av min far med stugan som jag och tjejen ska bo i under sommaren så jag blir borta hela dagen och jobbar med den. En matlåda finns i frysen (inte så god men mat) När jag kommer hem får jag världens utskällning att jag åt innan jag kom hem och inte var iväg och ordnade mat till henne först. Jag är tydligen en självisk idiot. Blir så jääävla trött på allt tjafs........

Dags att bli bög.
Bögar är trevliga, roliga och prydliga.
Några direkta nackdelar kan jag inte se i ditt fall.
Du blir ju redan rövknullad.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Fast dom flesta tjejer är ju tjocka :confused:

Med C-kupa så är det L, oavsett midjemått. :D Så att definiera vilka tjejer som är tjocka, och vilka som inte är det utifrån storlek är kanske inte så smart. :va Eller är en bystig tjej = tjock tjej? :3freak

Skinnställ görs faktiskt inte till tjocka tjejer. :fakta Dainese största midjemått är 86 cm, och det är faktiskt inte särskilt mycket på en lång tjej.... motsvarar storlek 48 på herr.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Vilka tjejer går du på då? Har kompisar som är längre och liknande byst, eller större som har s och m. Sen vad du definierar som smal och tjock är en helt annan sak. Vi kan tjata om detta hur länge som helst, men min åsikt om saken förändras inte. Jag börjar iaf bli trött på maset.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Vilka tjejer går du på då? Har kompisar som är längre och liknande byst, eller större som har s och m. Sen vad du definierar som smal och tjock är en helt annan sak. Vi kan tjata om detta hur länge som helst, men min åsikt om saken förändras inte. Jag börjar iaf bli trött på maset.

Stackars liten....

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Bittra och avundsjuka ickesmala människor gör mig förbannad!

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
...att min hoj började gå som en kopp snor i Fredags och tidigaste verkstadstiden är Tisdag nästa vecka... :huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
För att jag inte får göra ett bruttolöneavdrag på en eventuell ögonlaseroperation :mad: :huvet :gnissla

Är ju onödigt att spara in lite arbetsgivaravgifter.
Men det är klart, går man back över en miljard på ett kvartal, så kanske man har råd med sådant... :död

Crap!

Jag väntar fortfarande svar från min ekonomichef, svävar i ovisshet. :gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
...att min hoj började gå som en kopp snor i Fredags och tidigaste verkstadstiden är Tisdag nästa vecka... :huvet

Gammal kawa-nia? Tappat en cylle/börjat tända lite var & varannan gång? Brukar ha lite roliga föggar dom hära, bränsleblandning & kärvande vakumspjäll har man råkat ut för både en & två gånger. Vakumspjällen brukar kärva fast när man kör fullt, och sen går den alldeles för fett på den cylindern, som tänder bara till när man varvar satan på full gas i princip.
Både och är rätt lätt fixat.

Verkar bero på att "koppen" fjädern bottnar i är gjord i en rätt mjuk plast och nöts med åren, vilket gör att spjället går för långt, och styrnålen trillar ur. :crash

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Gammal kawa-nia? Tappat en cylle/börjat tända lite var & varannan gång? Brukar ha lite roliga föggar dom hära, bränsleblandning & kärvande vakumspjäll har man råkat ut för både en & två gånger. Vakumspjällen brukar kärva fast när man kör fullt, och sen går den alldeles för fett på den cylindern, som tänder bara till när man varvar satan på full gas i princip.
Både och är rätt lätt fixat.

Verkar bero på att "koppen" fjädern bottnar i är gjord i en rätt mjuk plast och nöts med åren, vilket gör att spjället går för långt, och styrnålen trillar ur. :crash
Låter som det kan vara det, något med soppan är det iallafall. Har inga mek-möjligheter/kunskapen/lust så den måste lämnas in.

När du skriver det så repan innan den började bråka var ..ähum.. inte så snäll mot den gröna.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Särskilt tjocka pygméer som blöder regelbundet?

Njae... idag var det mera människor som tillhör det högre samhällsskiktet och tagit sig dit på två olika vis. Den ena har jobbat sig upp dit, dock har denne person försummat vänner och familj, blivit bitter och glömt bort hur man ska agera mot sina medmännisko roch nu när man har pengar kan man bete sig som ett svin, jag menar, man har ju fortfarande pengarna.

Den andra gruppen gruppen har haft en väldigt traumatiskt uppväxt i sin rikedom av frånvarande förälder/föräldrar då pappa och mamma varit iväg och jobbat istället för att spendera tid med sina barn, i det fallet där bara ena föräldren har säkrat rikedomen, i de flesta fallen, mannen, så har mannen varit iväg och knullat sekreterare medans mamma varit hemma och varit alkoholist. Vilket inneburit att de härjat runt som vildar på alla möjliga sätt och detta aldrig har medfört konsekvenser för mamma har varit upptagen med alkohol och pappa har suttit på kontoret eller varit iväg på en "affärsresa" och stånkar på sektreteraren så därför har dom växt upp till att bli vuxna människor utan empati och socialförmåga där man inte ser längre än till nästippen.

I vissa av fallen idag så tvivlar jag ens som man såg så långt... Tacka vet jag att jag kanske har världens bästa kollegor. Hade inte dom funnits hade jag det blivit "falling down" idag...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Skallebank för 9e dagen i rad börjar kännas lite påfrestande... Och onödigt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati