Idag är jag förbannad därför att...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att jag inte får göra ett bruttolöneavdrag på en eventuell ögonlaseroperation :mad: :huvet :gnissla

Är ju onödigt att spara in lite arbetsgivaravgifter.
Men det är klart, går man back över en miljard på ett kvartal, så kanske man har råd med sådant... :död

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...att tvingas köpa en ny tiltmotor till båten för 3000:- var surt... att upptäcka att tiltmotorn som man köpt inte passar är ännu surare. :( :huvet
Lådan hade rätt artnr, på själva motorn satt en klisterlapp med rätt artnr men när jag jämförde med den gamla fanns betydande skillnader och vid jämförelse med bilden på hemsidan ser man tydligt att den är felmärkt. :4skrika

...bara vänta till på måndag då firman har öppet igen och ringa och säga åt dem att skicka rätt motor så jag KANSKE lyckas få skiten på plats nästa helg...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Likadant varenda gång man köper ny dator med windows.

Det är minst 2 dagars heltidsarbete med att försöka få det hela någorlunda användbart. Idiotiska buggar dyker upp hela tiden, sådant som är känt sedan flera år men som MS skiter i att åtgärda.
Ovanpå det har MS avsiktligt gjort en massa viktiga funktioner oåtkomliga utan omfattande modifikationer. De förutsätter att användaren är en idiot som ej borde ha tillgång till dessa funktioner. Stämmer säkert för 99% av användarna men jag som vet vad jag gör tycker bara det är irriterande.

Allteftersom tiden går och man jobbar sej djupare i systemet träffar man på allt färre stolligheter. När man så efter något år har en dator som funkar nästan som man vill, ja då går såklart datorjäveln och dör permanent.

Fan vad jag längtar till dagen man kan köra alla spel på Linux.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Därför att min tjej är så jävla grinig.Hon är sjuk fine, jag handlar diskar lagar mat osv dag 1. Dag 2 ska jag få hjälp av min far med stugan som jag och tjejen ska bo i under sommaren så jag blir borta hela dagen och jobbar med den. En matlåda finns i frysen (inte så god men mat) När jag kommer hem får jag världens utskällning att jag åt innan jag kom hem och inte var iväg och ordnade mat till henne först. Jag är tydligen en självisk idiot. Blir så jääävla trött på allt tjafs........

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Verkar vara omöjligt att hitta ett skinnställ i min storlek. Hittade ett som jag blev helt kär i. Fanns bara i L och XXL. Tar de för givet att alla mcintresserade tjejer är tjocka...? :confused::gråta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Därför att min tjej är så jävla grinig.Hon är sjuk fine, jag handlar diskar lagar mat osv dag 1. Dag 2 ska jag få hjälp av min far med stugan som jag och tjejen ska bo i under sommaren så jag blir borta hela dagen och jobbar med den. En matlåda finns i frysen (inte så god men mat) När jag kommer hem får jag världens utskällning att jag åt innan jag kom hem och inte var iväg och ordnade mat till henne först. Jag är tydligen en självisk idiot. Blir så jääävla trött på allt tjafs........

Är du fuller karl?:va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Därför att min tjej är så jävla grinig.Hon är sjuk fine, jag handlar diskar lagar mat osv dag 1. Dag 2 ska jag få hjälp av min far med stugan som jag och tjejen ska bo i under sommaren så jag blir borta hela dagen och jobbar med den. En matlåda finns i frysen (inte så god men mat) När jag kommer hem får bara jag världens utskällning att jag åt innan jag kom hem och inte var iväg och ordnade mat till henne först. Jag är tydligen en självisk idiot. Blir så jääävla trött på allt tjafs........

Bara att lära sig leva med det eller bli gay, det lär iaf inte försvinna.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Verkar vara omöjligt att hitta ett skinnställ i min storlek. Hittade ett som jag blev helt kär i. Fanns bara i L och XXL. Tar de för givet att alla mcintresserade tjejer är tjocka...? :confused::gråta

Vi vet, du är smal så ingen anledning att förtydliga.:D

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak

DUMPA!!!
Hon har tydligt fått kärringsjukan, sådana skall enligt lag skjutas!!! :fakta
(Lånar frivilligt ut halgenbössan :tummenupp )

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Ack, denna ständiga könens kamp. Som att försöka få ett får och en varg att tillsammans se en film och samsas om en skål popcorn. Det låter sig icke göras, eller väldigt sällan. :hihi

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Dags att byta upp sig?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati