Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hunden igen, slörpa i sig en liten spik inatt så blev en orolig natt o dag tills han sket ut den precis.

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Stöddiga unghundar sätts lämpligen på plats med en rutinerad tik som avverkat några kullar.
Du kan få låna Iza, staffetik med pondus. Hon har inte gått bet hittils. Är man lite blödig får man vända ryggen till i några minuter till "lektionen" är över.
Rottis, schäfer, mops eller pitbull spelar ingen roll. Till slut lär dom sig veta hut :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Personer som ringer och vill kolla på bilen.
Och sen inte kommer, eller hör av sig när de säger att de ska göra det.

Bara för det så dumpade jag priset nu så jag blir av med den förhoppningsvis fort.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Polaren som jag inte sett sne juni drog ihop till utgång idag. Han är enda singeln i gänget och är på som fan att vi måste ut så att han kan få kolla in lite bejbs. Klockan 23 kastar han in handduken och drar utan att säga hej då. Jag, farsan, som skall upp 0600 är kvar till sist. Vad i helvette är grejjen liksom.... Man blir förbannad :mad:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Polaren som jag inte sett sne juni drog ihop till utgång idag. Han är enda singeln i gänget och är på som fan att vi måste ut så att han kan få kolla in lite bejbs. Klockan 23 kastar han in handduken och drar utan att säga hej då. Jag, farsan, som skall upp 0600 är kvar till sist. Vad i helvette är grejjen liksom.... Man blir förbannad :mad:

Nobbad, fått napp, låg alkoholtolerans?

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Att alla kostnader kommer samtitigt ,Ov utbilning, resa till Grekland ,och inga semesterdagar har man kvar.Så det blir att ta ledigt utan lön

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Hoj
Trampcykel...
Inte säker, men förmodligen har det fasats in de senaste åren.
Flera motorer har fått kedja, men de är klena och Audi är löjligt snåla med att ta byte på garantin.

Visst är det Audis V6or som rasar med typ 105% säkerhet? Och inte små rasar utan blir bara dynga hela motorn.

Därför som många A6or är så jäkla billiga.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Visst är det Audis V6or som rasar med typ 105% säkerhet? Och inte små rasar utan blir bara dynga hela motorn.

Därför som många A6or är så jäkla billiga.

Kompisens A6 -07, hans arbetskamrats - 07 eller om det var - 08 och kompisens pappas A5, samt pappans grannes A något av nyare modell har alla varit inne för dyrare motorlagningar. Bra kvalité.

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Var ute nyss och såg att bilen saknade sidospeglar... Dem hade missat ett par gånger innan båda åkte ner verkar det som, för att dem fanns ett par märken på lacken också...

För någon månad sen försökte någon sno den andra bilen, men bilen kom ju inte särskilt långt, den har varit avställd sen typ 2007 och nu så saknades en sidoruta och har ett söndrigt tändningslås...

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Dubbelcheckade igår att allting var ok inför besiktningen idag, kommer dit och bromsljuset funkar inte. :huvet

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Var ute nyss och såg att bilen saknade sidospeglar... Dem hade missat ett par gånger innan båda åkte ner verkar det som, för att dem fanns ett par märken på lacken också...

För någon månad sen försökte någon sno den andra bilen, men bilen kom ju inte särskilt långt, den har varit avställd sen typ 2007 och nu så saknades en sidoruta och har ett söndrigt tändningslås...

Bor du på Gamlegården eller Österäng??

Ja eller Blattenborg.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Dubbelcheckade igår att allting var ok inför besiktningen idag, kommer dit och bromsljuset funkar inte. :huvet

Det där har jag också provat men för mej var det halvljuset. Som tur var hade jag en extra glödlampa i bilen så jag bytte utanför portarna. Som otur var hade den inte samma färg som den gamla :p Men som tur var återigen slapp jag ombesiktning med löftet att byta den direkt efter :banana

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Haha, tyvärr på gamlegården... Men det verkar kvitta, min fader fick sina däck sönder skurna i stan på sina lilla Audi tt...

Jo stan kan vad fan som helst också hända ons-lör nätterna.
Så jävla trist att man inte kan få ha nåt i fred.
Skönt att man bor på landet:)

Förutom Nävlinge då förstås, 1,5 år åkte de in på som tog lagen i lite väl egna händer.
Det roliga är ju att stölderna har upphört där.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
alltid tagit kristianstad för världens sömnigaste bondhålla :3freak
päronen har sommarställe nån mil utanför

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...