Polaren som jag inte sett sne juni drog ihop till utgång idag. Han är enda singeln i gänget och är på som fan att vi måste ut så att han kan få kolla in lite bejbs. Klockan 23 kastar han in handduken och drar utan att säga hej då. Jag, farsan, som skall upp 0600 är kvar till sist. Vad i helvette är grejjen liksom.... Man blir förbannad
Inte säker, men förmodligen har det fasats in de senaste åren.
Flera motorer har fått kedja, men de är klena och Audi är löjligt snåla med att ta byte på garantin.
Inte säker, men förmodligen har det fasats in de senaste åren.
Flera motorer har fått kedja, men de är klena och Audi är löjligt snåla med att ta byte på garantin.
Visst är det Audis V6or som rasar med typ 105% säkerhet? Och inte små rasar utan blir bara dynga hela motorn.
Därför som många A6or är så jäkla billiga.
Var ute nyss och såg att bilen saknade sidospeglar... Dem hade missat ett par gånger innan båda åkte ner verkar det som, för att dem fanns ett par märken på lacken också...
För någon månad sen försökte någon sno den andra bilen, men bilen kom ju inte särskilt långt, den har varit avställd sen typ 2007 och nu så saknades en sidoruta och har ett söndrigt tändningslås...
Dubbelcheckade igår att allting var ok inför besiktningen idag, kommer dit och bromsljuset funkar inte.
Bor du på Gamlegården eller Österäng??
Ja eller Blattenborg.
Haha, tyvärr på gamlegården... Men det verkar kvitta, min fader fick sina däck sönder skurna i stan på sina lilla Audi tt...
alltid tagit kristianstad för världens sömnigaste bondhålla
päronen har sommarställe nån mil utanför
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA