Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Då den lilla rörtången inte gapade stort nog, den stora ligger på obestämd plats bland bråtet i förrådet, en rostig tving låg kvar i hallen efter fix med XT-bromsok och jag är så himla finurlig så blev det såhär:View attachment 370226
I am victorious!:2cool
Så mycket motstånd som den burken gjorde måste det fan ha varit dunderhonung i den...:D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Då den lilla rörtången inte gapade stort nog, den stora ligger på obestämd plats bland bråtet i förrådet, en rostig tving låg kvar i hallen efter fix med XT-bromsok och jag är så himla finurlig så blev det såhär:View attachment 370226

Haha, det där var faktiskt lite tufft. :tummenupp

Till nästa gång, köp två sådana här som fördelar kraften betydligt bättre än en tving. :)

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/V...stning/Olja-och-Fett/Oljefiltertanger-191421/

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
'

Din stolle ska du med på rally på lördag.
Jag och mina kids ska till Ekratten!

Öööh, ja kanske det? :D
Har inget för mig i helgen, å andra sidan är jag inte mobil för tillfället eftersom att hojen måste servas, och den tiden är nästa vecka. :huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

Vad har du egentligen för mörka sidor för att kompensera allt?

(Ja jag är mistänksam och osmidig när jag e trött och hungrig:gnissla)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Erasmus hade väl varit ok, men hade allra helst åkt någonstans där jag kunnat uppleva annat än västerländsk kultur. Japan och Kina stod högst upp på listan men båda verkar ha gått åt helvete. Blir nog tvungen att vänta tills jag ska göra mitt exjobb, verkar vara det de flesta är intresserade av.

Kan du inte gå på utbytesfunktionen direkt? Är väl ofta en organisation bakom så hoppa över dina handläggare på skolan och gå på källan direkt?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Celluliter...? :skrämd

(Gå och gör i ordning din favvomacka och smeta i dig med frenesi! :) :krama)

Buhu, desutom går det att fixa lättare äett insnöat sinne :tungen

Svullar makaroner och köttfärssås och sköljer ner med redbull, så snart e jag bättre!

Jag e lite bitter på mig själv för att jag tappat bort en bl nyckel och får 550kr i pbot för det, och att jag åker med 5.05 tåget och kommer hem 19.05 pga det.

Men å andra sifdan ska jag hämta en ny nyckel nu så imorn får jag sova till 05.50 :D

Snowman89

Guest
Därför min handled verkar vara utom räddning. Vilket betyder att det antagligen är slutåkt utanför plana, asfalterade vägar för mig ett bra tag framöver..

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Kan du inte gå på utbytesfunktionen direkt? Är väl ofta en organisation bakom så hoppa över dina handläggare på skolan och gå på källan direkt?

Ja det hade varit det absolut bästa. Men tydligen saknas det avtal, eller så är avtalen inte vad som utlovats, så jag kan och får i princip inte göra något utan att gå via den internationella avdelningen... Just bilaterala utbyten har ingen organisation eller liknande bakom sig heller utan bygger enbart på de avtal som finns mellan universiteten. Ska försöka få tag på min programansvariga och diskutera saken med honom...

R5+1

Guest
:3freakMen va faan!! Nu har en halsmandel svullnat upp igen!!:mad:
:4skrikaNär fan ska det här ge sig?!?!?!?!:huvet:huvet
Jag sitter ju bara inomhus och gör inte ett j-a skit. Lämna min kropp, virusjävel!!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning