SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sumpat kopplings drevet/hållaren (va fan heter det?) på hojjen i försök att stressmeka utan rätt verktyg!
Första lördagen på bra jävla länge utan ställd väckarklocka och förmånen att sova ensam, vad gör man då? Jo, man vaknar 0730 och kan inte somna om.
Se det från den ljusa sidan, du sover inte bort lördagen. CARPE DIEM!
Första lördagen på bra jävla länge utan ställd väckarklocka och förmånen att sova ensam, vad gör man då? Jo, man vaknar 0730 och kan inte somna om.
Regn.
Det här börjar bli löjligt.
Se det från den ljusa sidan, du sover inte bort lördagen. CARPE DIEM!
Regn.
Det här börjar bli löjligt.
OT: Hur fasen får man till fler citat i ett inlägg? Nu känner jag mig dum och efterbliven. Får mig förbannad.
Citatknappen till höger om "Svara med citat" är för att Multi-citera".
Det här är förbannad tråden, då skall du inte vara gladTack! Nu är jag inte retarderad längre.
Såg röken i natt och först nu går larmet om att man ska stanna inne och stänga fönster och ventilation, jag ska ju iväg och handla
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.1774562-valdsam-brand-i-hamnen-allmanheten-varnas
Såg röken i natt och först nu går larmet om att man ska stanna inne och stänga fönster och ventilation, jag ska ju iväg och handla
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.1774562-valdsam-brand-i-hamnen-allmanheten-varnas
Jag är arg för jag vaknar VARJE jävla natt vid 3-5 tiden o kan inte somna om o aldrig finns det nån o snacka med då, börjar bli tröttsamt o stirra i taket vecka ut o in varje natt... Faan så dumt när jag är så trött
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|