Idag är jag förbannad därför att...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Du skulle aldrig stannat..................

Med hoj hade jag inte stannat, men att köra ifrån dem med vår 10 år gamla kombi känns rätt dödsdömt.
Nåväl... nu slipper man bensinkostnaden ett par månader iaf.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Märker man inte, när man tränger sig in i affären genom en STÄNGD grind, att det börjar TJUTA väldigt HÖGT?! Idioter......

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Om du skaffar barn så ÄR det sovmorgon att vakna 7.30 en lördagmorgon... :tungan

Bara för att det finns de som har det värre än mig betyder inte att det inte är synd om mig. ;)

Idag är jag förbannad för att någon försökt stjäla min hoj. :mad: Hittills är de skador jag sett på bromsskivan.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Är inte förbannad just precis nu.

Men varje gång jag ser en sån där jävla McDonalds hämtpåse kastad på någon parkeringsficka. Eller utslängd i diket. Blir jag så jävla sne.

Ja. Det behöver inte vara från Donken. Skräp i största allmänhet som folk bara kränger ut i naturen. :mad:

Då brukar jag tänka.. "Men vaffan är folk utveckligsstörda eller var är det frågan om...!? Låt skiten ligga kvar i bilen tills du stannar vid en jävla soptunna"

Men dom verkar tro att bildörren...eller bilfönstret är lixom locket till själva tunnan. :dummer

tkdrille

Guest
Är inte förbannad just precis nu.

Men varje gång jag ser en sån där jävla McDonalds hämtpåse kastad på någon parkeringsficka. Eller utslängd i diket. Blir jag så jävla sne.

Ja. Det behöver inte vara från Donken. Skräp i största allmänhet som folk bara kränger ut i naturen. :mad:

Då brukar jag tänka.. "Men vaffan är folk utveckligsstörda eller var är det frågan om...!? Låt skiten ligga kvar i bilen tills du stannar vid en jävla soptunna"

Men dom verkar tro att bildörren...eller bilfönstret är lixom locket till själva tunnan. :dummer

äää så länge de är på mc donalds egen mark är de jättebra för personalen behöver sina promenader =) Dock utanför är de rätt fult. Cyklar ofta längs en större väg, de finns ju otroligt mycket mög i dikena där.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
äää så länge de är på mc donalds egen mark är de jättebra för personalen behöver sina promenader =) Dock utanför är de rätt fult. Cyklar ofta längs en större väg, de finns ju otroligt mycket mög i dikena där.

Sällan det vindar hos er antar jag.

Men det pekar ju ganska starkt på vilket folk det är som äter mc.d.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Dom snodde en cykel av mig igår. Egentligen gör det mig inte ens förbannad, mest bara konfunderar för jag hade ställt upp två mtb med tillsalu-lappar en skrothög för 200kr samt en ok för 900kr. Det komiska är att dom snodde den för 200kr. Fan hade dom bjudit mig 100kr eller fast 50kr så kunde dom ha fått den med nyckel till låset.
Det som förvånar mig är att dom inte snodde den för 900kr. Bägge var lika lätta att sno.

Sen igår sänkte jag priset till 800kr och satte jag ut en blocket-annons på den dyrare för jag flyttar imorgon och det började bli panik att bli av med den. 3 timmar senare kommer en kinesisk utbytesstudent och köper cykeln, fine.
Idag ringer kinesmuppen och vill lämna tillbaka cykeln för att sadeln var för hård. :huvet
Jag bad honom annonsera ut cykeln för 900kr istället för jag har inte tid att sälja den igen. Och har ju dessutom plockat bort annonsen.

Jag är eg inte förbannad, nästan mer road men den här tråden passade bra.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag bad honom annonsera ut cykeln för 900kr istället för jag har inte tid att sälja den igen. Och har ju dessutom plockat bort annonsen.

En granne sålde en "gåcykel" förra veckan. När köparen var där kunde de gemensamt konstatera att styret var aningen glappt och köparen försökte pruta för detta men utan framgång. Trots det glappande styret, som heller inte var något som grannen försökt dölja, så köpte köparen gåcykeln och drog iväg.
Senare på kvällen ringde han och ville häva köpet p.g.a. det glappande styret.. :dummer
Givetvis orkade inte min granne med att börja om säljandet och sa som du gjorde, "Sälj den själv" och samtalet var därmed slut.

När grannen vaknade dagen efter stod gåcykeln på tomten igen utan att köparen försökt få pengarna tillbaka igen.

Vill någon köpa en gåcykel billigt, jag vet en som säljer!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Börjar bli förkyld så har bedat ner mig och tittat på SoA men blir först stördd av att grannen proppar i väggen mot mitt sovrum, sen av att en granne under mig har så högt på sin dator att jag hör facebookchat plinget konstant. (Hör bara det, målskrik och relations gräl från den lägenheten.)

Och nu när jag tänkte sova så börjar grannen över mig dammsuga..

Blir mer och mer sugen på att sälja och köa hus i vår..

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
"Gåcykel"...... Vad är meningen med en cykel om man ändå måste gå? :va

Man lär sig hålla balansen, tror jag.

Preximundo! :fakta

För de allra minsta att börja med. För den som vill slippa springa efter ungarna när de skall lära sig cykla så är "gåcykel" skiten.
När lillkorv skulle lära sig cykla utan stödhjul runt 3.5år så sprang jag ca 50 meter därefter insåg jag att han redan kunde. Jag kunde nöja mig med att hjälpa honom starta och trösta när han misslyckades med att stanna.
Eftersom han hade haft gåcykel sen han var 2 så fanns balansen redan där.

gåcykel.jpg

R5+1

Guest
Satans halsjävel! Behövde lägga mig tidigt som fan idag, men det gick ju inte!!:mad::helveteshosta
Straffar sig att stå utomhus ett par timmar på dan. Druckit minst 4 koppar te sen jag kom in.
Vaffan ska jag va så snäll för?!?! :huvet:huvet

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Jag är förbannad på min sketna svarvjävel som inte klarar av att borra ett 100mm hål utan att det kastar flera jävla millimeter i andra änden!:mad:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning