Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
För att jag fick en julklapp som jag bestämt sagt ett flertal gånger att jag aldrig nånsin kommer att ha nytta av.

Gör mig inte direkt förbannad, men lite frustrerad.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Ramlade på en isfläck igår. Resultat: hjärnskakning. Fy fan. Känns som en riktigt jävlig bakfylla... Ont som fan i huvudet och illamående som bara den... Kill me.

Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Mekaniker-idioten som har haft över 1 år på sig att fixa min hoj, och sen drar ut på allt så jag inte kan sälja den.
Bara för att han anser att den har ett värde för honom.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Här hade jag skrivit några rader om mitt förakt mot sopgubbar och deras jävla lata manér och ackordsarbete med mera, men så ringde det i telefonen och de förklarade att de skulle åka extra och tömma min soptunna imorgon, något som skulle ha skett i onsdags men som inte har hänt.

Fast jag anser fortfarande att sopgubbar är överbetala lathögar som inte orkar rulla en soptunna ett par meter extra utan gärna vill att man står redo med tunnan och hakar på den på lastbilen när de kommer :mad:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ramlade på en isfläck igår. Resultat: hjärnskakning. Fy fan. Känns som en riktigt jävlig bakfylla... Ont som fan i huvudet och illamående som bara den... Kill me.

Fy fan, stackars dig! Ramlade o stukade handleden förra året va inte kul det heller, men huvudet ska man vara extra rädd om. :hej

Jeppe0001

Medlem
Gick med
20 Jul 2012
Hoj
R1-05, Tuono V4 Factory-17
Har själv jobbat som sopgubbe i 3 månader och det är väldigt tungt jobb speciellt vid snö. Tänk dig själv att det är runt 500 kärl per dag man drar.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min rygg är fjollig igen. Lyckades vrida till den på något sätt när jag bar möbler idag. Helt sanslöst dryg rygg. Nån som vill byta?
Behöver fan komma igång med träningen igen så jag slipper det här. :gnissla:huvet

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Fantastisk best!

Ja det tycker jag faktiskt. Med tanke på att han lyckas hålla mitt humör uppe trots hjärnskakning, influensa, ögoninflammation och min "roliga" kroniska sjukdom som jag kämpar med varje dag. Var riktigt deppig fram tills dess att han tryckte sitt huvud mot mitt. Min lilla gos. Man får försöka vara glad för det lilla.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Förbannad för att jag inte orkar vara arg.
Inne med sviter efter magsjuka. Jag vill o orkar inte äta, då är det ta mig fan fel på mig på riktigt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år