Idag är jag förbannad därför att...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag som har en jävulsk lutning på min garageinfart vill att alla småhojar ska ha backväxel... :mad:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Och allmänheten var upprörd för att? Det var för dyrt? Dåliga öppettider när man måste jobba? Funny :hihi

Nja folk var upprörda över att klubben låg där eftersom klientelet inte var det bästa.
Spyor och slängda burkar i folks trädgårdar, oväsen till långt in på mornarna och dylikt. Den ligger nämligen mitt i ett villaområde.

Men nu är alla UTOM grannarna upprörda för att kommunen spenderar skattepengar på att köpa upp och lägga ner "oönskade" företag.

Så är någon intresserad av att göra lite snabba stålar är det bara köpa ett ruckel i jönköping, inreda en strippklubb i nämnda ruckel och störa grannar så mycket som möjligt.
Sen kommer kommunen köpa rucklet till överpris :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nja folk var upprörda över att klubben låg där eftersom klientelet inte var det bästa.
Spyor och slängda burkar i folks trädgårdar, oväsen till långt in på mornarna och dylikt. Den ligger nämligen mitt i ett villaområde.

Men nu är alla UTOM grannarna upprörda för att kommunen spenderar skattepengar på att köpa upp och lägga ner "oönskade" företag.

Så är någon intresserad av att göra lite snabba stålar är det bara köpa ett ruckel i jönköping, inreda en strippklubb i nämnda ruckel och störa grannar så mycket som möjligt.
Sen kommer kommunen köpa rucklet till överpris :)

Du har precis outat mc-gängens affärsmodell...

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Jag läste till elektrocivilingenjörsprogrammet o började -96, därav "E96"
7.5 p låter mycket men det kanske också är ändrat, vi läste kurser på 3-5p o 180p totalt på 4.5 år
varav exjobb 20p. Härliga tider fest jämt o helt bakisokänslig då.

Iom europaharmonisering för typ 5 år sedan ökade antalet poäng/helår från 40 till 60, 7,5 idag motsvarar alltså en 5-poängskurs på den gamla tiden.

/Anders D89-LuTH (sedermera institutionaliserad @LTH)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett ord som kommit till i 08 krokarna!!!
Men då är det tydligen helt ok att kasta in det i SAO.

Drog en paralell bara.

Men vetifan om det ens är lönt att diskutera med dig!

Såja, inte sura nu. Jag ville bara veta vad fickla betyder, har aldrig hört det förut om man bortser från Laban då vill säga...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att folk verkar tro att det är ok att ha sina hundar okopplade :mad:
Där jag bor så har vi en populär gångväg mellan mitt hus och ån och där går det folk titt som tätt med hundar okopplade.
Det spelar liksom ingen roll hur stor koll man tror att man har på sin hund, det är respektlöst mot andra människor!
För två år sedan höll jag på att hamna i handgemäng med en idiot som hade sin hundjävel okopplad och som fick ett psykbryt när han (hunden) fick syn på min katt som var ute på gatan med mig när jag mekade bil.
Visst, har man en liten jävla skithund bryr jag mig inte men en hund som kan skada barn och kanske även vuxna SKA vara kopplade.
På mindre än en timme har det gått förbi två par med okopplade hundar och det känns konstigt att man ska behöva hota människor för att de ska koppla sina byrackor :mad:

Jag ska tamefan tillverka en skylt som förklarar att lösspringande hundar skjuts på fläcken, allt enligt lagen om självförsvar :3freak

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
...enligt lagen om självförsvar :3freak

Jag blev biten i vaden av en hund för en månad sen när jag var ute och sprang, pga snön sprang jag en lite annan runda än min ordinarie och det var tydligen över hundens revir. Den eftersom jag sprang så sparkade jag ju bort den i steget och det blev ingen skada. Nu hörde lite senare att den även bitit granngubben. Och han polisanmälde men eftersom han inte hade dokumenterat sin skada så blev det nedlagt.

Nästa gång den attackerar mig så sparkar jag nog ihjäl den för sådana där hundar ska inte gå lösa.

sportbike

Guest
Här ligger man sjuk och vad finns det att göra i denna sura årstid?
Hasade mig upp och slog igång en Bondfilm.
Givetvis har fjärren gått på lunch så det går inte att välja nåt annat på spelaren än av/på.
Vad ser man, Roger More på tyska :mad:

A men fy fan för tyska :gråta

"Leben und sterben lassen"

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Här ligger man sjuk och vad finns det att göra i denna sura årstid?
Hasade mig upp och slog igång en Bondfilm.
Givetvis har fjärren gått på lunch så det går inte att välja nåt annat på spelaren än av/på.
Vad ser man, Roger More på tyska :mad:

A men fy fan för tyska :gråta

"Leben und sterben lassen"

:rofl dubbad bond :rofl fyfan vad surt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS