Idag är jag förbannad därför att...

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ja, just nu är det fan inte lätt... Har liksom fysiskt ont i magen av allt det här, går mest bara omkring och mår tjyvens... Orkar knappt träffa folk ens, men tvingar mig för att försöka skingra tankarna. Så ja, julen får bli ihop med föräldrar och syskon. Även om jag helst sitter själv och bara funderar... :(

Visst är det väl så, "tiden läker alla sår" och så vidare... Frågan är bara hur fan man ska få tiden att gå, för just nu segar den sig verkligen fram... :( Inbillar mig att det blir bättre med tiden så jag försöker verkligen göra saker för att fördriva dagarna, men det går sådär... Har liksom ingen större ork till någonting. Träffar man polarna sitter jag mest själv och bidrar inte till konversationen, hemma hos föräldrarna sitter jag på rummet och kollar film eller något... Följde med hem till morföräldrarna på lite julkäk häromkvällen, och efter ett gäng groggar så blev man väl lite mer social... Men inte ens då kunde man helt släppa saker och ting, så jag satt mest tyst och spelade kort medan de andra fick prata... Är det någon som vet någon som kan försänka mig i en djup men tankeprocesserande koma så att jag kan vakna upp om tre månader och känna mig färdigtänkt, utvilad och ha glömt så hojta till, känns som att det är något sånt jag behöver...

Nej, jag vetifan vad hon vill eller hur hon funkar...
Santagligen sant som du säger, men det är jävligt svårt att leva som man lär just nu... Allt det logiska försöker bara få en att glömma, gå vidare och inte tänka mer på henne, men så är det någonting där inne i huvet som bara skriker: "NEEEEEEEEEEJJ!! Hon var den rätta för fan, hur kan du bara glömma henne!? Du vill ha henne tillbaka, du vet att du vill!!!"... O jag förstår mig inte ens på rösten själv, för när jag tänker på hur vi haft det så vet jag mycket väl att jag inte vill tillbaka till det vi haft på sista tiden. Och ändå kan jag inte bara släppa henne... :( MAn saknar liksom allt det som var bra, glömmer allt som var dåligt... Och de gånger man faktiskt tvingar sig att tänka på det jobbiga för att motivera sig så vrålar samma jävla röst att: "Det där kan ni jobba på om ni ger det en chans till!"
Varken logiskt eller lätt är det... :(
Tack.

Heh, jag tror faktiskt att hon är för stolt för att komma krypande... Hon försökte ju tvärtom få mig att krypa tillbaka till henne genom att på något sätt kidnappa själva uppbrottet och göra det till sitt. Så fort jag förkunnat att vi behövde prata och att detta inte funkade längre var det plötsligt hon som behövde tänka igenom sina känslor etc etc... Jag tyckte att vi skulle sätta oss ner och prata så att vi åtminstone kunde skiljas som vänner, men hon ville först fundera över hur hon vill göra med mera och vill nu inte veta av mig alls. Så den risken tror jag är liten, kanske som tur är då...

Tack för alla vänliga ord och klokskaper hörni, försöker verkligen ta det till mig men det är fan inte lätt... Just nu känns det verkligen som att jag förlorat allt och aldrig kommer hämta mig... :( Nu är det väl förhoppningsvis inte så, förhoppningsvis hämtar man sig. Men då ska man få tiden att gå...

Nu ska jag sluta sabba julstämningen och tycka synd om mig själv. Nikel och Bells får bidra med kärlek i tråden istället medan jag går och tröstspelar xbox eller något och inte ältar mina problem för åttonde gången...:D God jul hörni! :)

Du ska ha god jul gosse. Och JAAA det ÄR floskligt men det ger sig med tiden. Jag var igenom liknande nyss. Till en början så tänkte jag som du och kom ihåg allt det bra. Eftervart så tänker jag att det är rätt skönt att vara ensam. Det finns grejer man saknar men på det stora hela så blev allt jämrans bra.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Äh vafan. Tjöta på du. Det är ju inte så att vi måste läsa det du skriver, det väljer vi ju själva. Så om det får dig att må bättre så kör på så länge det behövs. Men tyvärr så är ju svåra förhållanden ibland de jobbigaste att bryta upp ifrån. Man har så mkt olöst och det finns en viss spänning där. Men det är inte värt det i längden. Jag tror att det är bäst att du släpper henne, men som sagt var... no easy way to pass time. Nu var det länge sen för min del men jag känner igen känslan av att önska att man var en igelkott eller nåt så man bara kunde sova o vänta in våren. :3freak

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja, just nu är det fan inte lätt... Har liksom fysiskt ont i magen av allt det här, går mest bara omkring och mår tjyvens... Orkar knappt träffa folk ens, men tvingar mig för att försöka skingra tankarna. Så ja, julen får bli ihop med föräldrar och syskon. Även om jag helst sitter själv och bara funderar... :(

Visst är det väl så, "tiden läker alla sår" och så vidare... Frågan är bara hur fan man ska få tiden att gå, för just nu segar den sig verkligen fram... :( Inbillar mig att det blir bättre med tiden så jag försöker verkligen göra saker för att fördriva dagarna, men det går sådär... Har liksom ingen större ork till någonting. Träffar man polarna sitter jag mest själv och bidrar inte till konversationen, hemma hos föräldrarna sitter jag på rummet och kollar film eller något... Följde med hem till morföräldrarna på lite julkäk häromkvällen, och efter ett gäng groggar så blev man väl lite mer social... Men inte ens då kunde man helt släppa saker och ting, så jag satt mest tyst och spelade kort medan de andra fick prata... Är det någon som vet någon som kan försänka mig i en djup men tankeprocesserande koma så att jag kan vakna upp om tre månader och känna mig färdigtänkt, utvilad och ha glömt så hojta till, känns som att det är något sånt jag behöver...

Santagligen sant som du säger, men det är jävligt svårt att leva som man lär just nu... Allt det logiska försöker bara få en att glömma, gå vidare och inte tänka mer på henne, men så är det någonting där inne i huvet som bara skriker: "NEEEEEEEEEEJJ!! Hon var den rätta för fan, hur kan du bara glömma henne!? Du vill ha henne tillbaka, du vet att du vill!!!"... O jag förstår mig inte ens på rösten själv, för när jag tänker på hur vi haft det så vet jag mycket väl att jag inte vill tillbaka till det vi haft på sista tiden. Och ändå kan jag inte bara släppa henne... :( MAn saknar liksom allt det som var bra, glömmer allt som var dåligt... Och de gånger man faktiskt tvingar sig att tänka på det jobbiga för att motivera sig så vrålar samma jävla röst att: "Det där kan ni jobba på om ni ger det en chans till!"
Tack.

Heh, jag tror faktiskt att hon är för stolt för att komma krypande... Hon försökte ju tvärtom få mig att krypa tillbaka till henne genom att på något sätt kidnappa själva uppbrottet och göra det till sitt. Så fort jag förkunnat att vi behövde prata och att detta inte funkade längre var det plötsligt hon som behövde tänka igenom sina känslor etc etc... Jag tyckte att vi skulle sätta oss ner och prata så att vi åtminstone kunde skiljas som vänner, men hon ville först fundera över hur hon vill göra med mera och vill nu inte veta av mig alls. Så den risken tror jag är liten, kanske som tur är då...

Tack för alla vänliga ord och klokskaper hörni, försöker verkligen ta det till mig men det är fan inte lätt... Just nu känns det verkligen som att jag förlorat allt och aldrig kommer hämta mig... :( Nu är det väl förhoppningsvis inte så, förhoppningsvis hämtar man sig. Men då ska man få tiden att gå...

Nu ska jag sluta sabba julstämningen och tycka synd om mig själv. Nikel och Bells får bidra med kärlek i tråden istället medan jag går och tröstspelar xbox eller något och inte ältar mina problem för åttonde gången...:D God jul hörni! :)

Tänk på att det kunde varit värre, ni kunde haft barn ihop.

För jag antar att så inte är fallet, annars glöm ovanstående.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tack.
Nu är det ju inte glömma du ska göra, utan ta dig tid att bearbeta känslorna och låta dem dö ut. Glömma brukar mer vara någon form av att försöka förtränga, vilket aldrig är en bra lösning.

Han sa ju att hon skulle försöka få dig att krypa tillbaka.

Och det känns fördjävligt nu, och kommer antagligen kännas rätt kasst rätt länge, men det lättar om du jobbar på det. Klipp bara med kvinnan i fråga, så du inte ramlar dit igen.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Jag är förbannad på människor som pratar om saker som de inte har en susning om.

Sedan är jag sur på mig själv för att jag blir förbannad på ngt så uppenbart som att många av
våra gullnosar till medmänniskor är rätt korttänkta och okunninga.

Jag vet ta mig fan knappt ngt om det mesta men jag har ivf vett o hålla käft eller säga "vet inte säkert" eller "utan att veta men jag tror.."

Fakta skapas för jävla lätt då både sändare o mottagare är kålhuvuden.

:kär:dummer:smasha:banana:huvet:huvet:brinnerup:brinnerup:3freak:hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Precis börjar jobba efter en jobbig lunginflammation.
Kom till jobbet återställd å redo att börja jobba igen å va händer då jo kollegan har börjat jobba igen då även hon varit sjuk, problemet är bara att hon inte är frisk! Så nu har jag blivit sjuk igen :(

Är man sjuk så ska man inte vara på jobbet å riskera att smitta andra:huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Till ett mer världsligt problem: Inte nog med att min dators kylning strular, nu lyckades jag repa skärmen också:mad: :huvet :( Inte så lite heller, en saftig repa mitt över skärmens högra halva, fyra "stråk" på ca två-tre cm vardera... Snyggt, inte!!!:mad:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Till ett mer världsligt problem: Inte nog med att min dators kylning strular, nu lyckades jag repa skärmen också:mad: :huvet :( Inte så lite heller, en saftig repa mitt över skärmens högra halva, fyra "stråk" på ca två-tre cm vardera... Snyggt, inte!!!:mad:

Du försökte torka skärmen med vad efter vad sa du?:D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Man kan inte leka med tvåhandssvärdet samtidigt som man runkar till säckpipesexvideor.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Säckpipan måste var det enda instrumentet man kan bli påsatt av i alla öppningar samtidigt som det går o spela på?

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Jag skrev tenta i matematisk analys idag och insåg att efter vår lärare lagt upp tentalösningen att jag slarvat en del.

Hade nog kunnat bli en femma annars, nu blir det väl på gränsen, om jag har tur och han rättar snällt så kanske en femma. Lite surt då jag satsat mycket på det här ämnet, mest för att klara det - men det är sugit att missa på sånt som man kan redan, bara så fett onödigt. Hade varit första femman dessutom :)

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Fråga om ni kan gå igenom tentan tillsammans och om du då kan munta upp till 5?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
15 varslade visstidsanställdas kontrakt går ut idag vilket innebär att dom inte är bjudna till företagets julbord imorgon. Ïngen julklapp får dom heller, ja förutom sparken. Dessa personer har under gångna året hjälpt till att få ut alla ordrar som skulle ut, så jävla småaktigt. I protest skiter jag också i den där jävla julmaten.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att någon jävla tomte har godkänt en böjning av verbet Fästa till fästad :mad: Det är INTE ok att skriva FÄSTAD! Det heter FÄST!
Sen skiter jag fullständigt i om det är ett jävla mumbojumbo ord som helt plötsligt blir ett adjektiv från att ha varit ett verb och att det är en egen ordklass blabla.
Vad kommer härnäst i svenska ordlistan, RULLEBÖR!? Man bör kunna kräva att ingen person bosatt nedanför Motala ska få vara delaktig i att bestämma över det svenska språket :mattias

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...idag är jag förbannad på det här forumet, och att det faktiskt kan fungera sämre tydligen än någonsin tidigare. Någon mer som får database error stupiförbannadejävlaett? Kör man databasen på något där hamstern som kör generatorn har gått till de sälla jaktmarkerna?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Någon mer som får database error stupiförbannadejävlaett??

...får för mig att det lagts till lite nya funktioner som gör att databasen inte riktigt pallar trycket nu när det börjar titta in lite besökare... Såg bl.a. att det fanns någon "aktivitetsflik" på profilen som listar vad man sysslat med. En sådan funktion ökar ju DB-slagningarna eftersom det blir en sökning per medlem..

Men nu spekulerar jag bara. Swedie kan nog reda ut begreppen.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
För att någon jävla tomte har godkänt en böjning av verbet Fästa till fästad :mad: Det är INTE ok att skriva FÄSTAD! Det heter FÄST!
Sen skiter jag fullständigt i om det är ett jävla mumbojumbo ord som helt plötsligt blir ett adjektiv från att ha varit ett verb och att det är en egen ordklass blabla.
Vad kommer härnäst i svenska ordlistan, RULLEBÖR!? Man bör kunna kräva att ingen person bosatt nedanför Motala ska få vara delaktig i att bestämma över det svenska språket :mattias

Männ dö! Nu ä la du änna go elle.... Söde om Kungsbacka mena la du?

Jag är lite arger på huvudvärk som infinner sig för det mesta samtidigt som julkänslan uteblir.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Happ så då är bytad säkert också ok... :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
...idag är jag förbannad på det här forumet, och att det faktiskt kan fungera sämre tydligen än någonsin tidigare. Någon mer som får database error stupiförbannadejävlaett? Kör man databasen på något där hamstern som kör generatorn har gått till de sälla jaktmarkerna?

Samma här, database error konstant. Men stäng av ditt Adblock så funkar det klockrent :7peta

Männ dö! Nu ä la du änna go elle.... Söde om Kungsbacka mena la du?

Ni sillstrypare är ok men det svenska språket ska ni nog lämna åt de som vet hur det funkar :D

Happ så då är bytad säkert också ok... :huvet

Då jävlar, om ingen skjuts då så har jag gett upp allt hopp.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin