Idag är jag förbannad därför att...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja, eller ett par rejäla on-ears med förstärkt sladd för detta är ju fan tröstlöst... Bara så jävla otympligt med stora lurar, föredrar när de är små och smidiga... Jaja, ska försöka få dem bytta imorgon så får vi se. Man ska väl ha ett års garanti som med allt annat och jag ska fan stå på mig för så nätt som jag behandlat dessa lurar kan det fan inte vara mitt fel.

Tjöp billigt.
Jag kör med "skull candys" billiga. Bra ljud och enda gången de lagt av var när jag klippte av sladden med en plåt.
Om du nu inte får nya på garantin.
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/S2DUDZ023/skullcandy-jib-horlurar-in-ear-gron

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jahapp, mina fina dyra in-ears som jag köpte för en åtta månader sen har pajat, högra luren är helt död...
:mad:

Jag köper numera bara billigare Hama-lurar på Ö&B för 29:-, enda billiga luren med skön form och tillräckligt bra ljud. Men sen gör jag av med en uppsättning per månad ungefär.
Jag lyssnar på ljudbok varje dag och kopplar dem till min bluetooth-dongle som sitter på t-shirten men när jag är klar för dagen så pulas allt ner i vänstra byxfickan och det är väl då de tar stryk antar jag...

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Ja, eller ett par rejäla on-ears med förstärkt sladd för detta är ju fan tröstlöst... Bara så jävla otympligt med stora lurar, föredrar när de är små och smidiga... Jaja, ska försöka få dem bytta imorgon så får vi se. Man ska väl ha ett års garanti som med allt annat och jag ska fan stå på mig för så nätt som jag behandlat dessa lurar kan det fan inte vara mitt fel.

I annat fall så verkar Koss ha livstidsgaranti vad jag förstått? Bara skicka in till importören så får man nya tydligen, så var det sist jag körde nå in ear-lurar från dom. :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
P-bot...
Jävla Umeå kommun som inte kan skylta ordenligt!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tyckte inte Far min när vår nyligen rostlagade 245L- 78 såg sån ut. Han ville iofs inte stanna på vår uppmaning heller... Din teori höll inte, det blev bara merarbete. Vad gjorde Far för fel?

Tyckte inte min gode vän som fick avsevärda skador på sin husvagn heller...varför man nu envisas med att dra omkring på en sån. 1-filigt så han ville liksom inte bli stående där heller. Skar som varm kniv i schmöör.:crash

/Rust Frei Skoda

Ja felet där ligger ju uppenbart i valet av fordon :fakta

Gäller både Far och din "gode vän" :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag köper numera bara billigare Hama-lurar på Ö&B för 29:-, enda billiga luren med skön form och tillräckligt bra ljud. Men sen gör jag av med en uppsättning per månad ungefär.
Jag lyssnar på ljudbok varje dag och kopplar dem till min bluetooth-dongle som sitter på t-shirten men när jag är klar för dagen så pulas allt ner i vänstra byxfickan och det är väl då de tar stryk antar jag...

Tjöp billigt.
Jag kör med "skull candys" billiga. Bra ljud och enda gången de lagt av var när jag klippte av sladden med en plåt.
Om du nu inte får nya på garantin.
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/S2DUDZ023/skullcandy-jib-horlurar-in-ear-gron

Problemet med billiga lurar är att de ofta sitter dåligt och låter ännu sämre. Är lite petig när det gäller ljudkvalitet och vill inte ha vad skit som helst... Men det kanske är dags att satsa på ett par rejäla on-ears istället och nöja sig med något billigt skit när smidighet är av betydelse.

I annat fall så verkar Koss ha livstidsgaranti vad jag förstått? Bara skicka in till importören så får man nya tydligen, så var det sist jag körde nå in ear-lurar från dom. :)

Livstids garanti låter ju nice, däremot har jag aldrig gillat passformen på koss med sina jäkla skumgummipluppar á la engångshörselskydd. Har de några mer ordentliga in-ears också, med gummiplopp som inte behöver komprimeras?

Edit: Fick byta lurarna! Gick förvånansvärt smidigt, de bara kontrollerade att det var som jag sa (att ena luren slutat spela) och sen inga fler frågor, återköp och alla pengar tillbaka som jag sedan spenderade på nya lurar. Dock gjorde jag lite tvärtemot vad ni rådde mig till och istället för att köpa billigare så la jag till lite pengar själv och bytte upp mig:rolleyes: :D Men nu förväntar jag mig att de ska hålla, 2 års tillverkargaranti står tryckt på boxen så skulle det vara något lär det ju vara lätt fixat. Och ljudkvalitén är suverän! Skillnaden är påtaglig jämfört med mina gamla! De sitter inte riktigt hundra i öronen ännu men jag tror att man vänjer sig, och själva byggkavlitén är bättre. Dock känns sladdarna lite väl tunna och fladdriga (mina gamla hade såna där grövre platta kablar) men det får väl gå. Två års tillverkargaranti som sagt.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Telesnor har inte ens bemödat sig skicka min Lumia 920 från centrallagret ännu.. 29:e blev till den 3:e blev till kanske den 5:e blev till nån gång nästa vecka.... kanske.... :huvet:mad:

RÖVHATTAR!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...nu blev jag än mer förbannad, dock på ett annat företag...
Att ha telefonkö och spela musik kan vara ok.... Men det är fan inte ok att spela nån djävla panflöjtsversion av Scorpions - Wind of Change ..

fy fan

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Jag är förbannad eftersom att det är kallt, snö och nu börjar det krypa i kroppen efter att få köra lite hoj.
vad visar då sexan en fredags kväll? den sämsta jävla skitfilmen som gjorts om motorycklar någonsin.
TORQUE!? AV ALLA JÄVLA FILMER I VÄRLDEN SÅ VISAR DOM TORQUE!? :huvet :mad: skitkanal
jag ska nog gå och bittra ihop i något hörn. :4skrika

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag är förbannad eftersom att det är kallt, snö och nu börjar det krypa i kroppen efter att få köra lite hoj.
vad visar då sexan en fredags kväll? den sämsta jävla skitfilmen som gjorts om motorycklar någonsin.
TORQUE!? AV ALLA JÄVLA FILMER I VÄRLDEN SÅ VISAR DOM TORQUE!? :huvet :mad: skitkanal
jag ska nog gå och bittra ihop i något hörn. :4skrika

Reklamen är iaf rolig, på högsta växeln, finns ju ingen hoj som slutat växla upp i den filmen.:rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Förbannad på mig själv för att jag inte kan ta mig i kragen och gå vidare... :(

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Hoj
Kå Te eM 690r
Förbannad för att jag är så jävla snäll, och man blir utnyttjad då. Glöm det gamla, klipp av navelsträngen o gå vidare. Jag får det bättre själv.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nej precis och sedan kör dom sporthojar offroad i 90 och dom betér sig precis som en hoj inte gör.
skitfilm! :zpy

Det är ju bara en standard jaga-på-fordon-film där de istället kör hojar... Bilfilmerna är ju lika verklighetstrogna och välgjorda som Torque, men trots det hatas torque. :D
Se den som en skämtfilm, som det mesta skräpet från landet i väst verkar vara nu...

Str3 R

Guest
Jag är förbannad i dag för att man trott det varit kul att gömma ett verktyg jag måste ha för att kunna jobba. :mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Min Ullared-radio på kontoret har blivit knasig. Volymkontrollen är dålig, antingen noll eller näsan max, inget emellan, så det får bli mp3 i datorn istället. Visserligen tillfredsställande men nu är det ju musikhjälpen på radion.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO