Jahapp, mina fina dyra in-ears som jag köpte för en åtta månader sen har pajat, högra luren är helt död...
Blir till att dra till mediamarkt någon dag och försöka reklamera, vilket jag inte ser fram emot eftersom de två senaste gångerna jag försökt reklamera hörlurar så har man bara fått höra en massa bullshit om ägaransvar och att "De inte kan veta vad jag gjort med lurarna", "Normal användning ska de tåla" "kabelbrott täcks inte av garantin" och fan och hans moster... Så det lär ju bli kul, not
Jag har dessutom varit extra jävla rädd om dessa lurarna just för att de var så dyra, har använt den där lilla väskan man får med och alltid förvarat dem i den när jag inte använd dem. Har till och med virat ihop sladdarna på exakt det sätt som föreskrivs av "manualen" som följde med, och har aldrig ryckt och slitit i sladdarna utan tagit det lugnt och försiktigt just för att slippa sånt här. Har aldrig fastnat med dem någonstans... Ingenting! Har varit otroligt jävla försiktig! Men det lär de väl inte tro på, för då får de ju pynta nya lurar vilket vore förjävligt för dem...