Idag är jag förbannad därför att...

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Min far ville inte ha frukost i lördags.
Tre timmar senare dog han.
Just sayin...

Beklagar sorgen. Var han sjunk sedan tidigare eller hände det bara?

Kokade en näve makaroner o skedade i mig vilket gav en logisk förbättring. Skall öka matintaget lite försiktigt nu för o komma på banan.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nr 1 så måste du träna ryggmuskulaturen Voffsingen
N2 så måste du sluta hämta in tidningen i bara brallerna... :7peta

Ska jag skippa brallorna med? :va
Och jo, det brukar jag göra, men har blivit dåligt med träning på sistone, med ryggbesvär som ett brev på gynekologmottagningen som resultat.
För tillfället finns det ingenstans att ställa upp skivstången heller. :crash

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
AC/DC finns inte på spruttify :mad:, bara mass usla covers. Kan gubbarna komma in i matchen, de har väl andå pengar så det blir över :fakta

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Hoj
Honda CBR600RR -06
Jag är förbannad på mig själv å mitt suparbeteende! Blir så jävla less på mig själv ibland. Jag vet att jag inte ska dricka bland folk jag känner... Jag blir så förbannat oklok och ansvarslös när jag dricker... Nu lyckades man väl vakna hemma hos ett gammalt ragg som jag trodde jag va klar med. Och som grädden på moset så har jag precis sagt till en annan brud att jag inte vill ha ett förhållande osv osv. jag vet inte om jag överreagerar eller om östrogenet peakar men fan sån fitta jag känner mig!!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är förbannad på mig själv å mitt suparbeteende! Blir så jävla less på mig själv ibland. Jag vet att jag inte ska dricka bland folk jag känner... Jag blir så förbannat oklok och ansvarslös när jag dricker... Nu lyckades man väl vakna hemma hos ett gammalt ragg som jag trodde jag va klar med. Och som grädden på moset så har jag precis sagt till en annan brud att jag inte vill ha ett förhållande osv osv. jag vet inte om jag överreagerar eller om östrogenet peakar men fan sån fitta jag känner mig!!

Håll dig till svagare dricka, och gärna till något som är svårt att dricka mycket av. Så slipper du att komma upp i fyllestratosfären där en jävla massa dumheter håller till och bara väntar på ett offer. :)

sportbike

Guest

Gör som jag, sluta helt med alkohol för låt oss säga tre månader, nothing, zip, zero, nada.
Börja säga "nej tack"
Du kommer att må så jävla bra, lovar!

Tjita1

Guest
Jag är förbannad på att det är 8 dagar sen jag fick pengar, och dom är i det närmaste slut... Nåväl, bättre tider är väl förhoppningsvis i antågande..

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Hoj
Honda CBR600RR -06
Gör som jag, sluta helt med alkohol för låt oss säga tre månader, nothing, zip, zero, nada.
Börja säga "nej tack"
Du kommer att må så jävla bra, lovar!
Tack för kloka ord, dom uppskattas!! sportbike och Ulvhamne
Jag va nykter i 9 månader från nyår förra året och jag kan inget annat än att säga att de va bland dom bästa månaderna i mitt liv.
Men då hade jag ett krav på mig och då va de lättare att hålla nollan.. Dum som jag va så trodde jag att jag skulle kunna börja dricka på en mer sansad nivå, men de gick som de gick och nu är man tillbaks på ruta ett. Man är ju en korkad jävel.. Ska göra ett tappert försök från nyår så får vi se hur de går..

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Tjejen envisas med att titta på skidsport. Det e ju den dyraste sporten att titta på med en plasma-tv. Jefla skit. Nattorientering skulle vara mer ekonomiskt.
Man blir förbannad.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...