h051n
Ny medlem
Alla nya gym medlemarna som ska träna inför beach 2013... Dem sitter och snackar och all gym utrustning är upptaget hela tiden!
Jag har åkt på en jäkla förkylning, jag har feber, huvudvärk och ont i halsen.
he he, nu menade jag inte hans ex, jag menade en ny fräsch tjej som får honom att glömma allt som varit tidigare.Floskler..
Den dagen kommer exet krypande och är gulligare än nånsin för att sätta griller i huvet på en, söndra och förstöra. Jo jag är bitter och med all rätt.
Lider med dig Bushido, men vad du än gör så släpp inte tillbaka henne i ditt liv!
Nu vill hon bara se dig krypa och när hon sen har dig igen så slänger hon bort dig.
Anna Anka är häftig. Hon säger: "om mannen vill ha en avsugning på morgonen, ja då ska kvinnan ge honom det"
Ta en virre!
Det enda alkoholhaltiga jag har hemma är šljivovica, jag vet inte om det fungerar lika bra?
Meh, de sa hon ju bara för att få publicitet, sen va hon ju snabb som fan o skilja sig från karln...
Skulle en vända till Göteborg idag. Hoppar in i bilen o möts av en sönderslagen sidoruta. Blev kvar hemma...
Det betyder inte att hon inte har rätt.
Bil? Du bor ju nära Bromma. Flyg med Malmöaviation, bjuds på fika och grejer. Fint som helvet.
Lyckades skära av mig fingertoppen med brökniven, och inte har jag plåster hemma heller!
Ingen jesustejp heller.
Och istället för att lappa ihop det skriver du här?
På fredagen väcktes åtal vid Borås tingsrätt mot ett par som utsatt en flicka för en lång rad kränkningar.
Bland annat ska de ha anklagat henne för att vara en häxa, hållit fast henne och försökt ge henne elstötar i munnen.
Händelserna ägde rum åren 2007-2008 när flickan var i tioårsåldern. Hon berättade om övergreppen först långt senare, efter att hon blivit omhändertagen av socialtjänsten.
- Jag bedömer flickans berättelse som trovärdig och den får stöd av att de misstänkta vid en mängd tillfällen till både skola och socialtjänst hävdat att flickan är en häxa, säger kammaråklagare Daniel Larson i ett uttalande.
Eftersom flera år har gått har preskriptionstiden löpt ut för flera av händelserna flickan vittnat om. Endast tre händelser klassas som så grova att åtal nu kan väckas.
Paret åtalas misstänkta för bland annat grov misshandel och grovt olaga tvång av barn.
Flicka anklagad för häxeri - par åtalas
Sverige 18 jan 10:30
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS