Idag är jag förbannad därför att...

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Alla nya gym medlemarna som ska träna inför beach 2013... Dem sitter och snackar och all gym utrustning är upptaget hela tiden!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Träning, Varför finns de inga vettiga gym i täby? Varför kan man inte köpa månadskort på de gym som finns?

Varför är crossfit en sån jävla matrialsport när själva tanken är inprovisation och använda det som finns inte specialdesignade redskap (och varför kan man inte träna nånstans där grejerna finns utan att betala för en instruktör?)

Och varför har jag helt plötsligt börjat höra mina grannar varje jävla dag? Har hört dem 10 ggr senaste 2 åren men nu väckte dem mig kl 4 på morgon i torsdags och sen har jag hört dem hela helgen och nu kan jag nästan urskilja orden i deras diskution, jävla alkisar, svårt att avgöra vilken granne de e..

Fan vilket förfall, en unge mördad i huset brevid, banken i centrum rånad och nu störiga alkis grannar, fan kan ju tro att jag bor i nått jävla getto:död

Ja jag e på grinigt humör idag..

Str3 R

Guest
Floskler..
Den dagen kommer exet krypande och är gulligare än nånsin för att sätta griller i huvet på en, söndra och förstöra. Jo jag är bitter och med all rätt.
Lider med dig Bushido, men vad du än gör så släpp inte tillbaka henne i ditt liv!
Nu vill hon bara se dig krypa och när hon sen har dig igen så slänger hon bort dig.
he he, nu menade jag inte hans ex, jag menade en ny fräsch tjej som får honom att glömma allt som varit tidigare. ;)

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
För att somliga människor är förbannat fega/ falska när det väl kommer till kritan. Ska hädanefter bara gå mina egna ärenden, fyfan säger jag bara:huvet

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Bil? Du bor ju nära Bromma. Flyg med Malmöaviation, bjuds på fika och grejer. Fint som helvet. :)

Det blev att åka o få en plastruta fasttejpad av carglass och sedan få den reparerad idag. Fortfarande är dock datorn med alla mappningar till hojarna borta, o täcks inte av försäkringen eftersom jag såklart kastat kvittot... Bajs.
Speciellt kul är det när det är en av ens grannar som gjort det med...

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Förbannad på mig själv för att jag sitter och häckar alldeles för mycket vid Blocket och enduromx :mad: och att det är snö ute :mad: och så förbannat kallt :mad: och alla tentor :mad: Skulle behövt en vecka till i solen :död

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lyckades skära av mig fingertoppen med brökniven, och inte har jag plåster hemma heller! :huvet
Ingen jesustejp heller. :(

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Flicka anklagad för häxeri - par åtalas
Sverige 18 jan 10:30

På fredagen väcktes åtal vid Borås tingsrätt mot ett par som utsatt en flicka för en lång rad kränkningar.

Bland annat ska de ha anklagat henne för att vara en häxa, hållit fast henne och försökt ge henne elstötar i munnen.

Händelserna ägde rum åren 2007-2008 när flickan var i tioårsåldern. Hon berättade om övergreppen först långt senare, efter att hon blivit omhändertagen av socialtjänsten.

- Jag bedömer flickans berättelse som trovärdig och den får stöd av att de misstänkta vid en mängd tillfällen till både skola och socialtjänst hävdat att flickan är en häxa, säger kammaråklagare Daniel Larson i ett uttalande.

Eftersom flera år har gått har preskriptionstiden löpt ut för flera av händelserna flickan vittnat om. Endast tre händelser klassas som så grova att åtal nu kan väckas.

Paret åtalas misstänkta för bland annat grov misshandel och grovt olaga tvång av barn.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
läste dedär om häxan åxå .... blir fan nästan ännumer förbannad på Soc som placerar jäntan hos en lika galen jävla religiös familj ..... vaffan lixom

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Min lågstadielärarinna var grymt religös. Hon slängde ut min klasskompis eftersom han pekade neråt medans vi andra pekade uppåt när vi sjöng om var Gud bodde.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år