Kratoz
Gudomlig sporthojare
Flicka anklagad för häxeri - par åtalas
Sverige 18 jan 10:30
Paret borde kanske nomineras i "Årets Stolpskott 2013"-tråden?
Flicka anklagad för häxeri - par åtalas
Sverige 18 jan 10:30
Jag vet att det inte är nytt men det har gått mig förbi. Vilken present till intet ont anande barn från vårt rättsväsende. Ny kvinna också, fattas bara att det är en ensam mamma.
Vilket fasansfullt hån mot Bobby och det ohyggliga lidande han fick genomgå. Är det någon som tror att vi sett slutet på denne förövares eskapader? Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det här med att utdela vårt lands mesiga straff. Det väsentliga är att skydda andra barn i vårt samhället från den här typen av monster. Dessvärre jobbar rättsväsende och myndigheter i diametralt motsatt riktning. Bara en sån sak som att benämna honom "pappa", bedrövligt och en skymf mot fäder. Jag anser det vara brottsligt att med berått mod exponera andra barn för risken att råka ut för den här och att de som skall skydda barnen brister i ansvar.
Undrar om mamman är så tillräknelig hon heller?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/aven-bobbys-styvpappa-frislappt_7700308.svd
Ynkligt.
(Hittar inte tråden om Bobby. Hilfe, någon?)
Idag blev jag kallad både det ena och det andra när jag inte höll med en kollega som påstod att hon hade rätt enligt lag att ta ledigt från jobbet för att söka nytt jobb tur att det är fredag.
Hade inte du en dräng hemma som kan fixa sånt?
Jo, jag har det... men en erfaren tös vet att man måste klara sig själv. Jag har nog varit singel för länge och har väl lite dåliga erfarenheter sen tidigare förhållanden.
Mina åtgärder för att tina upp rören verkar ha gjort susen, jobbade hemma och satt i telefonmöte när det började skvala vatten ur kranen Whoooo hoooo... Blir o inspektera rören och se om de spruckigt sönder och sen fundera på hur jag isolerar dom bättre... Hmmm...
Edit: Tvättmaskinen fixade faktiskt drängen kom jag på
Idag blev jag kallad både det ena och det andra när jag inte höll med en kollega som påstod att hon hade rätt enligt lag att ta ledigt från jobbet för att söka nytt jobb tur att det är fredag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|