Slowroller
Skrämmer små barn
Det är alldeles oavsett om det är 30+ och soligt, så länge man huserar i Helsingborg.
30 grader e för varmt för att köra hoj.
Det är alldeles oavsett om det är 30+ och soligt, så länge man huserar i Helsingborg.
Om den blir kvar så gör det på natten när ingen ser. Och sedan nekar du bestämt till att det skulle var du. Hur uppenbart det än är så ska det ju bevisas också.
Vill ändå påpeka att för en massa år sedan så beslutades det demokratiskt om att taxibranschen skulle avrelgeras (kanske inte så lyckat) samt att det skulle råda fri prissättning för bästa konkurrens (kanske inte heller så lyckat).Jag blir förbannad när nåt jävla taxibolag som heter Balkan Taxi i Stockholm tog hutlöst betalt av farsgubben (gammal) när han var i storstan. Resan med 020 bolaget kostade 300 kr ena vägen och när han skulle tillbaka stoppade han en taxi och åkte med dem, då kostade det 1100 kr för exakt samma sträcka!!! Tycker det är för jävligt att skinna gammalt folk.
Vill ändå påpeka att för en massa år sedan så beslutades det demokratiskt om att taxibranschen skulle avrelgeras (kanske inte så lyckat) samt att det skulle råda fri prissättning för bästa konkurrens (kanske inte heller så lyckat).
Det var många år sedan nu, och det bör väl rimligen vara allmänt känt.
Här någonstans tycker jag att det personliga ansvaret bör göras gällande. Att istället hoppa in i första bästa bil utan koll på taxorna eller om det är ett seriöst bolag, det tycker jag är lite naivt.
Med det sagt så tycker jag ändå mycket synd om din farsa och alla andra som blir lurade. Jag körde för ett seriöst bolag i sthlm och det var beklämmande att varje dag se intet ont anande turister hoppa in i fribilar med jämförpriser uppåt 7-8 k....
Vill ha ny arbetsbil! Blir ju fan döv om jag kommer fortsätta ett år till i denna... Slö är den också! Glad om man kommer upp i 90 i uppförsbackar. Går fan inte hålla ordning på sina saker i skåpet.
Måste lägga ut pengar på hörselskydd med radio eller något i. För att vara döv 1 timme efter man kommit hem och lämnat bilen är inte kul
Opel Combo?
På stormötet för 20 min meddelades att 45 personer varslas på företaget. Det är varsel nummer X sen 2009....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |