Snart har jag varit sjuk i en månad.
Började med en förkylning som varade i en dryg vecka och var precis på väg att bli frisk innan jag åkte på nästa förkylning. En dryg vecka senare var jag på väg att bli frisk från den men då fick jag influensa istället. Någon har lekt med motorsåg i min hals och jag har hostat upp mina lungor flera gånger om.
Jävla mesiga immunsystem som inte gör sitt jobb!
Fyfan för att bli äldre. När jag var i tonåren innebar förkylning max 1-2 dagars halsont och influensan fick jag aldrig. Nu vid 33 års ålder verkar jag vara lika infektionskänslig som en AIDS-sjuk. Det bådar inte gott för framtiden det.
Det verkar vara något som går, jag har samma skit och flera i min omgivning likaså.
Just när man är feberfri och tror att det är grönt så smäller det till och halsen skärs upp med rakblad.
Imorse hade jag så satans ont i halsen att jag inte fick fram ett ljud och efter nån timme så lyckades jag hosta upp några blodiga slemklumpar. Jag antar att det kommer från att ha använt nässpray i över en vecka nu för att kunna andas på nätterna utan att väcka grannskapet.
Och båda ungarna hostar nätterna igenom, den äldsta spydde för en halvtimme sen för att hon var så slemmig i halsen
När fan ska de uppfinna en mirakelkur som hjälper mot ALLT!? Man borde ju börja käka bromsmediciner då de verkar vara bland det starkaste förutom cancermediciner...
Nu ska jag ta ytterligare en shot med Cocillana och sen försöka sova med ungar hostandes...