Idag är jag förbannad därför att...

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
Ska vi tolka det som att grannen i fråga härstammar från icke skidåkande nation?

Radhusområdesgrannar kommer i alla former, färger och sinnesstämningar. Mina kände nog en salig blandning av sorg och lättnad när jag flyttade. I synnerhet granntanten närmast, lättnad då. (Tänk ugly-naked-guy från TV-serien Vänner)

Ps. Är det du som farit fram och tillbaka förbi Rönninge C under påskhelgen? En Hornet häcklade mig och mitt benbrott upprepade gånger.:(

Obra med benet i gips! Krya på dig så du kan borsta av hojen och ta ett par varv runt byn innan det är dags för knix :crash

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min telefon blev stulen igårkväll, och på Halebops hemsida (neeej, de har inget telefonnummer...) måste man ange ett lösenord för att kunna stöldanmäla den, och jag har inget lösenord. När man trycker på "glömt lösenord" skickas det till telefonen, och den har ju någon annan.. :huvet:huvet

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Min telefon blev stulen igårkväll, och på Halebops hemsida (neeej, de har inget telefonnummer...) måste man ange ett lösenord för att kunna stöldanmäla den, och jag har inget lösenord. När man trycker på "glömt lösenord" skickas det till telefonen, och den har ju någon annan.. :huvet:huvet

:rofl Flåt men, hur kan halebop gjort den missen.....borde ju skickas till en mailadress

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hahaha, nää han är faktiskt ursvensk och ursnäll. Han har bara lite otur när han tänker ibland och jag tror han försöker hitta på utomhussysslor för att slippa spendera kvalitetstid med kärringen sin...

Känner igen typen. Men i annan form på gubben bredvid mig. Han blev litet putt när jag stenlade litet på framsidan. Tyckte att jag förstörde grannsämjan eftersom frugan hans blev inspirerad till arbeten på tomten. Han ville ju mest ligga på sofflocket...

Obra med benet i gips! Krya på dig så du kan borsta av hojen och ta ett par varv runt byn innan det är dags för knix :crash

Absolut! :tummenupp Jag vill ju få chansen att döma ut den vobblande R1an. Du kommer aldrig få den godkänd på Gröndal... :tungan

Ett par varv runt byn med en avstickare till Nyköping och hamnen för en fika på Aktersnurran är taget.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Känner igen typen. Men i annan form på gubben bredvid mig. Han blev litet putt när jag stenlade litet på framsidan. Tyckte att jag förstörde grannsämjan eftersom frugan hans blev inspirerad till arbeten på tomten. Han ville ju mest ligga på sofflocket...

Absolut! :tummenupp Jag vill ju få chansen att döma ut den vobblande R1an. Du kommer aldrig få den godkänd på Gröndal... :tungan

Ett par varv runt byn med en avstickare till Nyköping och hamnen för en fika på Aktersnurran är taget.

Om du ändå är i Nyköping så ta fikan i Kvarsebo eller Nävekvarn. :tummenupp Vägen Jönåker - Kvarebo är ju en klassiker, men den är du väl van vid? Även vägen ner till Nävekvarn är trevlig. Båda hamncaféerna brukade vara öppna åtminstone på sommaren. :)

Bwt, vad sjutton har du ställt till med för att få gips???

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Han försökte mopsa sig lite mot tanten och då statuerade hon ett exempel på vem som bestämmer :rolleyes:

Fel! Fel! Fel!
Det var en ninja och två tigrar som hoppade på mig utanför porten en morgon, jag bröt bara benet du skulle se hur ninjan såg ut.
Eller så var jag skyldig någon pengar.
Eller så Wheelade jag stenhårt in i en pelare i garaget med kåtten.
Eller så hade jag lönesamtal med chefen.
Eller så var jag deltagare i helgens UFC på globen.
Eller så räddade jag en skitsnygg miljonärsdotter från ett skenande tåg, bröt benet och ska belönas frikostigt av hennes pappa.
Eller så är det bara nåt som händer ibland när man ligger med varandra. :tummenupp

Om du ändå är i Nyköping så ta fikan i Kvarsebo eller Nävekvarn. :tummenupp Vägen Jönåker - Kvarebo är ju en klassiker, men den är du väl van vid? Även vägen ner till Nävekvarn är trevlig. Båda hamncaféerna brukade vara öppna åtminstone på sommaren. :)

Bwt, vad sjutton har du ställt till med för att få gips???

Planen är att bredda den utforskade delen av Södermanland i sommar så ovanstående med omnejd kommer besökas. Hojåkare och gamla tanter är lika varandra. Bara det att hojåkarnas kafferep är ambulerande... :)

Halkade litet och planterade arslet ovanpå fot/underben. :gråta

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Snart har jag varit sjuk i en månad.
Började med en förkylning som varade i en dryg vecka och var precis på väg att bli frisk innan jag åkte på nästa förkylning. En dryg vecka senare var jag på väg att bli frisk från den men då fick jag influensa istället. Någon har lekt med motorsåg i min hals och jag har hostat upp mina lungor flera gånger om.
Jävla mesiga immunsystem som inte gör sitt jobb!

Fyfan för att bli äldre. När jag var i tonåren innebar förkylning max 1-2 dagars halsont och influensan fick jag aldrig. Nu vid 33 års ålder verkar jag vara lika infektionskänslig som en AIDS-sjuk. Det bådar inte gott för framtiden det. :(

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Började med en förkylning som varade i en dryg vecka och var precis på väg att bli frisk innan jag åkte på nästa förkylning. En dryg vecka senare var jag på väg att bli frisk från den men då fick jag influensa istället. Någon har lekt med motorsåg i min hals och jag har hostat upp mina lungor flera gånger om.

Fyfan för att bli äldre. När jag var i tonåren innebar förkylning max 1-2 dagars halsont och influensan fick jag aldrig. Nu vid 33 års ålder verkar jag vara lika infektionskänslig som en AIDS-sjuk. Det bådar inte gott för framtiden det. :(

Lider med dig. Har inte haft det riktigt så illa som dig. Men det är ju fan att man blir utslagen i 2v av en jävla förkylning. :huvet

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
För att jag omges av idioter, inkompetenta och egoister.

I flera fall med alla ovanstående egenskaper samtidigt.

tugge

Medlem
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
VT1100c2 -95

Samma här, haft ont i halsen till och från i en månad, men fortfarande kunnat jobba.. I förrgår kväll bröt skiten ut ordentligt, motorsågsmassaker i halsen och feberhallucinationer..

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
För nio dagar sen slog jag på århundradets vurpa på en isfläck och vred till knät nåt grönjävligt. Blev liggandes på marken i några minuter och den första minuten kunde jag inte göra annat än att få fram små stön..Nu förstår jag varför fotbollsspelare blir gnälliga när de blir omkullkapade.. Knät blev iaf vätskefyllt och dubbelt så stort så jag lindade det. Är trött på att bli runtbollad på sjukhus så jag sket i att åka dit. Nu har jag fortfarande ont och det knakar till när jag böjer knät. Att sitta på knä är inte heller tänkbart så det verkar faktiskt som att något har gått sönder :mad::mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
För nio dagar sen slog jag på århundradets vurpa på en isfläck och vred till knät nåt grönjävligt. Blev liggandes på marken i några minuter och den första minuten kunde jag inte göra annat än att få fram små stön..Nu förstår jag varför fotbollsspelare blir gnälliga när de blir omkullkapade.. Knät blev iaf vätskefyllt och dubbelt så stort så jag lindade det. Är trött på att bli runtbollad på sjukhus så jag sket i att åka dit. Nu har jag fortfarande ont och det knakar till när jag böjer knät. Att sitta på knä är inte heller tänkbart så det verkar faktiskt som att något har gått sönder :mad::mad:

Du kan ha gjort större skada, förlängt läkeprocessen och fått mer ont än nödvändigt eftersom du sket i sjukhuset :gnissla

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Gjorde du "århundradets vurpa" utan att ta dig till sjukhus så skyll dig själv.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...