Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mina jävla kollegor sitter och moffar godis och suktar mig bara för att jävlas. Jag har slutat med socker och vill just nu slå ihjäl dom. :6surkart
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Mina jävla kollegor sitter och moffar godis och suktar mig bara för att jävlas. Jag har slutat med socker och vill just nu slå ihjäl dom. :6surkart

Håll ut! Det kommer att suga i sockernerven allt mindre med tiden.

Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Håll ut! Det kommer att suga i sockernerven allt mindre med tiden.

Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.

Kan man ana att du slutade med socker samtidigt?
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Håll ut! Det kommer att suga i sockernerven allt mindre med tiden.

Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.

Det är inga problem för mig då jag är envis som synden men dom e elaka o sitter o pratar om det hela tiden. *muttrar*


Kan man ana att du slutade med socker samtidigt?

Hur går det själv med sockersuget?
 

manneman

Est 2005
Gick med
7 Apr 2012
Ort
Hemma
Hoj
En vit V-twin och en liten stånka
...att en MC verkstad tar 2 månader på sig att laga en hoj och skiter i all kommunikation med kund!:huvet
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Håll ut! Det kommer att suga i sockernerven allt mindre med tiden.

Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.

Själv har jag ett lite motsatt problem. Jag försöker undvika att äta för mycket godis men har en flickvän som KONSTANT köper sånt och lämnar hos mig. Men hon äter tamefan aldrig upp det själv.

Har en skål med godis som stått i mitt kök sen i juni tror jag. Och en chokladkaka i kylskåpet som legat 2 veckor nu.
Medans mitt godis jag köper oftast klarar sig till strax efter middagen. :huvet
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Själv har jag ett lite motsatt problem. Jag försöker undvika att äta för mycket godis men har en flickvän som KONSTANT köper sånt och lämnar hos mig. Men hon äter tamefan aldrig upp det själv.

Har en skål med godis som stått i mitt kök sen i juni tror jag. Och en chokladkaka i kylskåpet som legat 2 veckor nu.
Medans mitt godis jag köper oftast klarar sig till strax efter middagen. :huvet

Höhö, precis så jag gjorde oxå. :) Asbra att köpa på helgen o sen lämna det så man slipper att se det i veckan. :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ute och fixar med farsans bil och har precis lyckats åtgärda oljeläckan. Tar ut bilen på en provtur bara för att se så att den klarar vanlig körning och tappar då all bromsverkan. Vafan!? Kunde gått riktigt illa, tur att det bara var en lugn provtur...

Kör riktigt försiktigt hem och inspekterar och ser då att bromsarna inte bara kokat utan det har även gått hål någonstans och all bromsvätska har pissat ut. Hurra... Precis vad jag ville ha, mer jobb... :gnissla Skitbil:mad:

Edit: Nu plötsligt startar inte fanskapet:4skrika :huvet
 
Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Blev riktigt förbannad idag.
Känner mej lurad på en mc motor. Gjort klart dealen och allt. Dock inte pröjsat, eftersom vi överens om det. Jag erbjöd mej att betala 50% direkt för att visa att vi var överens, något som säljaren sa inte var nödvändigt.
Sen säljs motorn till en annan.
Jag fick frågan om jag ville pröjsa mer, men fan heller. Ren princip sak, har man gjort en deal så har man.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Pirate Bay uppgraderar mjukvara så det går inte att söka normalt. Är det sånt här jag betalar skatt för? :mad:
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jävla bajsmacka till skitdag!!!

Började med att välta hojen från rampen när den skulle rullas ner från släpet till vintergaraget. Det är jättemycket som går sönder på plastkåpor och stag till dessa när hojens hela tyngd tas upp av backspegeln och kåpstag. :mad: Tur i oturen att jag inte hade kroppen under för att dämpa fallet. Då hade jag avslutat säsongen som jag började, med fraktur. Jaja, den är ju iaf helförsäkrad och säsongen är över.

Senare på eftermiddagen så ordnade jag alldeles själv till att få P-böter. Istället för att ställa klockan på 2 så ställde jag den på 4. Klockan var ju liksom 14. Hjärnan körde fast litet... :huvet

Nu ska jag dricka sprit! Å vara ledsen över att hösten är här. :gråta

*mutter, spott och fräs*
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Jävla bajsmacka till skitdag!!!

Började med att välta hojen från rampen när den skulle rullas ner från släpet till vintergaraget. Det är jättemycket som går sönder på plastkåpor och stag till dessa när hojens hela tyngd tas upp av backspegeln och kåpstag. :mad: Tur i oturen att jag inte hade kroppen under för att dämpa fallet. Då hade jag avslutat säsongen som jag började, med fraktur. Jaja, den är ju iaf helförsäkrad och säsongen är över.

Senare på eftermiddagen så ordnade jag alldeles själv till att få P-böter. Istället för att ställa klockan på 2 så ställde jag den på 4. Klockan var ju liksom 14. Hjärnan körde fast litet... :huvet

Nu ska jag dricka sprit! Å vara ledsen över att hösten är här. :gråta

*mutter, spott och fräs*

Jag somnade och maten brann upp :mad:

:krama
 

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Långt ifrån allt.
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Jag är förbannad för att ekonomin inte går ihop.. :(

Du är inte ensam, bro..:krama

Blev riktigt förbannad idag.
Känner mej lurad på en mc motor. Gjort klart dealen och allt. Dock inte pröjsat, eftersom vi överens om det. Jag erbjöd mej att betala 50% direkt för att visa att vi var överens, något som säljaren sa inte var nödvändigt.
Sen säljs motorn till en annan.
Jag fick frågan om jag ville pröjsa mer, men fan heller. Ren princip sak, har man gjort en deal så har man.
Hur förbannad du än är så är det inget mot vad du skulle vara om du inte haft dina principer.. Exakt detta hände när jag skulle köpa bil. Satt på tåget och hade fixat lift till affären när säljaren ringde och sa att han fått ett högre bud. Den var utsatt i annons med fast pris. Jag fick blackout, höjde och köpte ändå.:3freak
Det blev till ett sår i självkänslan som aldrig läker och det var rätt längesen.. Har hans namn och nummer kvar.. Nån gång så..
Var stolt över dina principer!

Själv är jag fortfarande förbannad på Apple som ska vara ett sånt jävla nobelt och lättjobbat märke. Uppdaterade min bajskorv till Ifån igår och sen funkar inget.:huvet:zpy
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top