PippiT
Professionell mobbare
Mina jävla kollegor sitter och moffar godis och suktar mig bara för att jävlas. Jag har slutat med socker och vill just nu slå ihjäl dom.
Mina jävla kollegor sitter och moffar godis och suktar mig bara för att jävlas. Jag har slutat med socker och vill just nu slå ihjäl dom.
Håll ut! Det kommer att suga i sockernerven allt mindre med tiden.
Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.
Kan man ana att du slutade med socker samtidigt?
Lever med en som för några veckor sedan avbröt konsumering av godis/bullar/fikabröd etc. och det blir gradvis lättare både för henne och för mig som lever med henne.
Kan man ana att du slutade med socker samtidigt?
Hur går det själv med sockersuget?
Botar det med bullar!
Själv har jag ett lite motsatt problem. Jag försöker undvika att äta för mycket godis men har en flickvän som KONSTANT köper sånt och lämnar hos mig. Men hon äter tamefan aldrig upp det själv.
Har en skål med godis som stått i mitt kök sen i juni tror jag. Och en chokladkaka i kylskåpet som legat 2 veckor nu.
Medans mitt godis jag köper oftast klarar sig till strax efter middagen.
Jag somnade och maten brann upp
Jättefin laxgratäng.Kokade makaronerna torrt?
Jävla bajsmacka till skitdag!!!
Började med att välta hojen från rampen när den skulle rullas ner från släpet till vintergaraget. Det är jättemycket som går sönder på plastkåpor och stag till dessa när hojens hela tyngd tas upp av backspegeln och kåpstag. Tur i oturen att jag inte hade kroppen under för att dämpa fallet. Då hade jag avslutat säsongen som jag började, med fraktur. Jaja, den är ju iaf helförsäkrad och säsongen är över.
Senare på eftermiddagen så ordnade jag alldeles själv till att få P-böter. Istället för att ställa klockan på 2 så ställde jag den på 4. Klockan var ju liksom 14. Hjärnan körde fast litet...
Nu ska jag dricka sprit! Å vara ledsen över att hösten är här.
*mutter, spott och fräs*
Jag somnade och maten brann upp
Jag är förbannad för att ekonomin inte går ihop..
Hur förbannad du än är så är det inget mot vad du skulle vara om du inte haft dina principer.. Exakt detta hände när jag skulle köpa bil. Satt på tåget och hade fixat lift till affären när säljaren ringde och sa att han fått ett högre bud. Den var utsatt i annons med fast pris. Jag fick blackout, höjde och köpte ändå.Blev riktigt förbannad idag.
Känner mej lurad på en mc motor. Gjort klart dealen och allt. Dock inte pröjsat, eftersom vi överens om det. Jag erbjöd mej att betala 50% direkt för att visa att vi var överens, något som säljaren sa inte var nödvändigt.
Sen säljs motorn till en annan.
Jag fick frågan om jag ville pröjsa mer, men fan heller. Ren princip sak, har man gjort en deal så har man.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|