BlöjRäsern
Gränsfall
Har jobbat natt denna veckan och vaknat 3 dagar i rad runt 10tiden av en ny granne som kör motorsåg ca 10 meter från där jag sover
Hänsynsfullt att vänta till tio. Hen kände nog inte till ditt nattskift. Bjud på kaffe!
Har jobbat natt denna veckan och vaknat 3 dagar i rad runt 10tiden av en ny granne som kör motorsåg ca 10 meter från där jag sover
Fick ett piss-besked från min läkare idag, vet inte ens om jag orkar bli upprörd
Tack, nu går jag på Jul-ledigt, tillbax den 7 jan
Chokladaskarna vid jul är ju fan som rysk roulette, nu smakar hela munnen röv, och inte ett bra sätt.
Fan vet, jag vill inte.
Schweizisk roulette?Chokladaskarna vid jul är ju fan som rysk roulette, nu smakar hela munnen röv, och inte ett bra sätt.
Julen är så upphaussad så man kräks. Alla vuxna far runt som yra hönor och förväntningarna är skyhöga. Tycker synd om alla barn. Är det inte barnens högtid?
Är också förbannad flr att svärmor tömt en halv flaska mousse i min 4-årings hår. För helvette, han är FYRA år....
Och dessutom en han...
Håller med om julen. Ett jävla ofog. Sedan, vad fan har skönhetsprodukter på en 4-åring att göra? Det är också ett jävla ofog.Julen är så upphaussad så man kräks. Alla vuxna far runt som yra hönor och förväntningarna är skyhöga. Tycker synd om alla barn. Är det inte barnens högtid?
Är också förbannad flr att svärmor tömt en halv flaska mousse i min 4-årings hår. För helvette, han är FYRA år....
Yep. Sen tar han i håret och gnuggar sig därefter i ögonen. Succé. .....
Chokladaskarna vid jul är ju fan som rysk roulette, nu smakar hela munnen röv, och inte ett bra sätt.
Håller med om julen. Ett jävla ofog. Sedan, vad fan har skönhetsprodukter på en 4-åring att göra? Det är också ett jävla ofog.
Julen skulle vara riktigt trevlig om folk inte var så pretto. Lite god mat, några julklappar, några julöl och sen en stadig grogg och julmusik när barnen lagt sig.
Nej, istället skall hela släkten dras ihop. Knytis, alldeles för många plastiga julklappar till barnen. Och FÖR mycket mat. Klart folk blir stressade om de skall laga 10 maträtter. Jag nöjer mig med en skinkmacka och sen lite gröt framåt kvällen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|