Fläskläpp a la carteSparkna i skrevet.
Fläskläpp a la carteSparkna i skrevet.
Julen skulle vara riktigt trevlig om folk inte var så pretto. Lite god mat, några julklappar, några julöl och sen en stadig grogg och julmusik när barnen lagt sig.
Nej, istället skall hela släkten dras ihop. Knytis, alldeles för många plastiga julklappar till barnen. Och FÖR mycket mat. Klart folk blir stressade om de skall laga 10 maträtter. Jag nöjer mig med en skinkmacka och sen lite gröt framåt kvällen.
Fläskläpp a la carte
Julen är så upphaussad så man kräks. Alla vuxna far runt som yra hönor och förväntningarna är skyhöga. Tycker synd om alla barn. Är det inte barnens högtid?
Är också förbannad flr att svärmor tömt en halv flaska mousse i min 4-årings hår. För helvette, han är FYRA år....
Fläskläpp a la carte
Ska man _äta_ fläskläpp?
Julen skulle vara riktigt trevlig om folk inte var så pretto. Lite god mat, några julklappar, några julöl och sen en stadig grogg och julmusik när barnen lagt sig.
Nej, istället skall hela släkten dras ihop. Knytis, alldeles för många plastiga julklappar till barnen. Och FÖR mycket mat. Klart folk blir stressade om de skall laga 10 maträtter. Jag nöjer mig med en skinkmacka och sen lite gröt framåt kvällen.
Jag har köpt noll julklappar. Vad vann jag?Ja, jag har köpt 3 julklappar, alla till brorsans två barn samt gjort en julgran av marsipan till sambon, mer julstrul än så klarar jag inte av. >.< Alla mina släktingar har lite samma inställning att den bästa julklappen man kan få är att slippa jaga julklappar tillsammans med alla andra julstressade tokar på stan.
Det är väl hennes problem om hon inte sminkat sig?Jag tror vi har lyckats ta ner det på jorden, men det är ett hårt och aldrig sinande arbete.
Nu sitter jag i soffan med dagens första pilsner.
Edit. Eller tja, fick precis en skopa ovett för att kärringen inte sminkat sig än.....
Jag har köpt noll julklappar. Vad vann jag?
Julfrid?
Det är väl hennes problem om hon inte sminkat sig?
Jag håller med Ulvhamne och jag är gammal som gatan
Ledsen, men du tillhör inte den delen av mänskligheten som har insikt i fenomenet....
Ja den här julen va inte så kul... Dels reala problem som att många nära inte har hälsan med sig
och sen att resten orkar tjafsa om skitsaker, som jag förväntas lösa trots att de inte har med mig att göra... Bläääää för att man inte kan va vänlig utan att bli dörrmatta
Plus de ni redan påpekat om julen....
Mjoh, kvinnfolket är ett suspekt släkte ibland.You have a lot to learn young gasshopper....
Låter inte så uppiggande. Nästa år ser du till att spendera din jul där ingen skapar problem åt dig
Jag tar det för något positivt.
Ensam alltså!
Absolut, så länge du inte är en man fångad i kvinnokropp.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|