Microsoft.
Jag har precis konfat om firmans mailtvätt, till att gå genom en tjänst i Office365-molnet...
Något som kan te sig rätt simpel att få till - men det verkar som att tjänsten är med flit gravt bristfälligt, och i vissa fall helt felaktigt dokumenterad.
Vilket gör att man tvingas till att ha att göra med supporten.
Som ligger i Indien.
När man bokstaverat sin epostadress för femte gången, borde man kanska ana oråd (jag är inte helt oduglig på engelska skall tilläggas om man får vara lite svenskt oblyg), och givet, när man till och med missförstår skärmdumpar med det som jävlas överstryket med "märkpenna", då är det bra klent.
Jag saknar ord.
Något gott kom ur skiten, jag fick själv sätta mig in i exchange igen, något man inte rört sedan 98 sisådär..
Jävla företag att nyttja låglöneländer, och sätta kvalitet längst ned på priolistan.
...och kollegor som har noll koll som har mage att ogga över att ett par mail studsade idag under övergången. Ibland är det tur att många är ovetande om hur nära det är en storbrand i proppskåpet.