Idag är jag förbannad därför att...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
:mad:

Som jag precis skrev på fejan, hoppas det finns ett helvete där grisarna utsätts för något liknande, varje dag, i oändlighet.

Hur tänker de beträffande de 72 jungfrurna i paradiset? Börjar de med att karva sönder underlivet på dem innan oskulden tas...och när de inte är oskuld längre, vad händer med dem då? Kommer det nya?

Vem vill vara jungfru i det "paradiset"?

Det är förvånansvärt tyst om det här. Här gäller det tortyr av brutalaste slag, på barn, irreparabla skador i ett livsvarigt perspektiv och jag glömmer inte bilderna från beduintälten där men kretar sönder flickorna med en snuskig glasbit alltmedan PK-Sverige gullar med förövarna.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ifall trovärdigheten inte är jätteviktig så finns ju Sverigedemokraterna :rofl

Que? Vad har de för handlingsplan mot det här? Frågan är väl snarare hur vi som land förhåller oss till dem som ägnar sig åt det här och ämnar fortsätta med det samtidigt som de åtnjuter skydd och privilegier här. Kanske bättre att spela på egot och vara tydliga med att barnen omhändertas, förövarna utvisas och alla kostnader de åsamkat vårt samhälle ska återbetalas.

Religionsfrihet ska vi ha men den skall inte innefatta acceptans av bestialiska tortyrmetoder.

Med reservation för att citatet inte är det ursprungliga så står sig Kings ord lika väl idag. Ordet "ligiltighet" är t o m mer uttrycksfullt än "tystnad";

"Det värsta är inte de onda människornas ondska utan de goda människornas likgiltighet."

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Satans Halebop. Jag beställde ett nytt SIM-kort eftersom mitt nuvarande är slitet och ser ut att ge upp när som helst. Jag var tydlig med att det nya inte skulle aktiveras förrän jag begärde det, trots det aktiverades det och mitt gamla avaktiverades i samma stund. Detta har gjort att jag missat avi från posten och en massa samtal och nu midsommarfirandet

Dagens jävla I-landsproblem. :mad:

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Satans Halebop. Jag beställde ett nytt SIM-kort eftersom mitt nuvarande är slitet och ser ut att ge upp när som helst. Jag var tydlig med att det nya inte skulle aktiveras förrän jag begärde det, trots det aktiverades det och mitt gamla avaktiverades i samma stund. Detta har gjort att jag missat avi från posten och en massa samtal och nu midsommarfirandet

Dagens jävla I-landsproblem. :mad:
Oj, va jobbigt.
Du måste vara helt förstörd nu som inte kan sms:a alla med samma slitna fras.
Jag tykker synd på dej :krama

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Hujedamig!

Nu har jag tydligen arbetat för 28kr timman! Imorgon bitti är det jag som är arg på telefon!

Troligtvis lite pappersarbete som saknas, men vfaaan! Tar en pilsner och super mig till sängs.

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Om man har en annons ute och endast har mail som svar, då kan man väl bemöda sig med ett svar iallafall!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Tullen snodde min snusdosa när det var 3 timmar o 20 min tills jag skulle kliva på planet + två timmar i luften o jävel... :gnissla

Efter lite virrvarv spenderade jag sista tiden här, "Sporcs bar" var jag tvungen att testa, första kalla smaka aluminiumburk (kran f.ö.) men sen gick det lättare ;)

sporcs-bar.jpg

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Tullen snodde min snusdosa när det var 3 timmar o 20 min tills jag skulle kliva på planet + två timmar i luften o jävel... :gnissla

Efter lite virrvarv spenderade jag sista tiden här, "Sporcs bar" var jag tvungen att testa, första kalla smaka aluminiumburk (kran f.ö.) men sen gick det lättare ;)

sporcs-bar.jpg

Bryssel? :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Att det inte kan gå att köpa en skruvjävel med tumgänga på ålnd på en lördag.... :mad:

- - - Updated - - -

Att det inte kan gå att köpa en skruvjävel med tumgänga på ålnd på en lördag.... :mad:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

- - - Updated - - -

Stellan bor ju på åland, han lär väl ha lite tumskruv liggande?

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
12 stygn i huvet för jag stressade in huvet i en ventilationskanal som hängde ner på loftet. Blå nagel vä stortå, för jag tappade ett tält på tån. Ena ungen orkade sedan trycka sönder vindrutan på bilen med foten, inifrån. Andra ungen körde sparkcykeln snett i i sidan på vä bakdörr och lämnade en 50-60cm lång repa efter sig.

Bra start på semestern....:glömdet

Fick börja dricka öl kl 11:00 idag.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
12 stygn i huvet för jag stressade in huvet i en ventilationskanal som hängde ner på loftet. Blå nagel vä stortå, för jag tappade ett tält på tån. Ena ungen orkade sedan trycka sönder vindrutan på bilen med foten, inifrån. Andra ungen körde sparkcykeln snett i i sidan på vä bakdörr och lämnade en 50-60cm lång repa efter sig.

Bra start på semestern....:glömdet

Fick börja dricka öl kl 11:00 idag.
Hahahahaha, sorry :rofl

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...