Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
12 stygn i huvet för jag stressade in huvet i en ventilationskanal som hängde ner på loftet. Blå nagel vä stortå, för jag tappade ett tält på tån. Ena ungen orkade sedan trycka sönder vindrutan på bilen med foten, inifrån. Andra ungen körde sparkcykeln snett i i sidan på vä bakdörr och lämnade en 50-60cm lång repa efter sig.

Bra start på semestern....:glömdet

Fick börja dricka öl kl 11:00 idag.

Jamen, då har du ju redan klarat av semesterns olyckor! :tummenupp

Harrybob

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2014
Hoj
GSXR 750 -98
luftat bromsarna för första gången idag, hålt på ett par timmar då oken vart fulla av luft efter tidigare *host* olycka.. Sista jag gör på dagen efter städningen gjorts är att trycka tillbaka kolvarna i oken, å visst fan när jag trycker tillbaka de sista kolvarna på ok nummer 2, så åker samma jävla kolv från ok nummer 1 ut, altså kolven som redan är ansvarig för tidigare olycka och såldes denna dagens arbete. Så nu har jag en forsande läcka på mina händer å tillbaka på noll klockan 11 på söndag, S A T A N! :huvet

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hur JÄLVA svårt kan det vara att se till att te-påsarna på jobbet INTE tar slut?

Det finns tom. en tjej som är anställd, ENBART för detta (plus grisa med kaffemaskinen och fylla på myggar). Pratade nyligen med henne.
-Näe, tyvärr. Det märket är slut, alla vill ha det.
Jaha, men hur JÄVLA svårt är det att ta med MER av just DET märket, om det ALLTID tar slut!? :huvet

Frukt, citron och grönt te, är fan sämre än silverte.

SÅ!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hur JÄLVA svårt kan det vara att se till att te-påsarna på jobbet INTE tar slut?

Det finns tom. en tjej som är anställd, ENBART för detta (plus grisa med kaffemaskinen och fylla på myggar). Pratade nyligen med henne.
-Näe, tyvärr. Det märket är slut, alla vill ha det.
Jaha, men hur JÄVLA svårt är det att ta med MER av just DET märket, om det ALLTID tar slut!? :huvet

Frukt, citron och grönt te, är fan sämre än silverte.

SÅ!
Det funkade dåligt på ett företag jag jobbade på tidigare.
Jag sade som det var:
"Kaffet är slut. Jag går hem. Ring när det finns kaffe igen."
Funkade.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det funkade dåligt på ett företag jag jobbade på tidigare.
Jag sade som det var:
"Kaffet är slut. Jag går hem. Ring när det finns kaffe igen."
Funkade.

Hehe, fiffigt!

Som konsult, tror jag dock inte att det är så uppskattat. Det är ju ett tredje företag som har hand om kaffe-jävla-maskinen här. Dom skiter ju i om jag debiterar eller inte :död

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
Hehe, fiffigt!

Som konsult, tror jag dock inte att det är så uppskattat. Det är ju ett tredje företag som har hand om kaffe-jävla-maskinen här. Dom skiter ju i om jag debiterar eller inte :död

Jag tycker att vi startar en insamling. "Alla har rätt till sitt jävla TE!"

Inom ett halvår borde vi ha fått ihop 52kr till ett paket te du kan ha i skrivbordslådan, i tillfälle att det tar slut i gratislådan.

jrutgers

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2012
Hoj
2004, Triumph Speedmaster
Idag är jag förbannad över att jag inte lyckas slutföra något längre.

Förr blev allt klart när jag väl tog tag i saker och ting men idag så blir det ald…

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag tycker att vi startar en insamling. "Alla har rätt till sitt jävla TE!"

Inom ett halvår borde vi ha fått ihop 52kr till ett paket te du kan ha i skrivbordslådan, i tillfälle att det tar slut i gratislådan.

Fast, jag är inte förbannad över att jag inte har 52kr att köpa eget te för. Jag är förbannad för att tjejen som ska göra sitt jobb skiter i att fylla på tillräckligt av den sorten som tar slut först. Hon känner till problemet och har lösningen (mer te på sitt jävla lager) men tar ändå inte med tillräckligt. Hon har jobbat med detta i flera år.

HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA!?!?!?! :mad:

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
Fast, jag är inte förbannad över att jag inte har 52kr att köpa eget te för. Jag är förbannad för att tjejen som ska göra sitt jobb skiter i att fylla på tillräckligt av den sorten som tar slut först. Hon känner till problemet och har lösningen (mer te på sitt jävla lager) men tar ändå inte med tillräckligt. Hon har jobbat med detta i flera år.

:hihi

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Är hon tekonsult?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

Ta hennes jobb då:såjaponken

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
satans värme...vi bor i norden här ska det vara kallt :4skrika :gråta
allt över 25 grader är pina :mad:

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln