Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Men vad jag gillar bilnasare.
Idag var jag inne hos en och bad om ett pris på ett byte till en 4x4.
Min kostade 225 papp och har gått 600 mil, plus lite påkostade options.

Han bjöd 106.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Haha de där va bland de grövsta Rygg huggen jag hört dem göra!

Själv är jag sur för jag bara fick smärtstillande för 10 dagar och när jag ringer å vill ha ett nytt recept slussas jag runt i två timmar innan jag får en telefontid på måndag.. för första gången är de något posetivt med att mor har cancer, jag kan låna smärtstillande ��

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Haha de där va bland de grövsta Rygg huggen jag hört dem göra!

Själv är jag sur för jag bara fick smärtstillande för 10 dagar och när jag ringer å vill ha ett nytt recept slussas jag runt i två timmar innan jag får en telefontid på måndag.. för första gången är de något posetivt med att mor har cancer, jag kan låna smärtstillande ��
Jimpa min vän, du ska inte köra bil när du går på tåcken medicin!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jimpa min vän, du ska inte köra bil när du går på tåcken medicin!

De fina va att dem jag fick först som hjälpte inte va tecken medecin och inte rörde till i mitt huvud, sen är de framförallt för natten som Medecinen behövs.

Tack för omtanken men jag hatar att inte vara klar i huvudet så risken att jag ska punda och köra är noll ☺

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
De fina va att dem jag fick först som hjälpte inte va tecken medecin och inte rörde till i mitt huvud, sen är de framförallt för natten som Medecinen behövs.

Tack för omtanken men jag hatar att inte vara klar i huvudet så risken att jag ska punda och köra är noll ☺
10610772_923711764322436_4111415628495318065_n.jpg

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
På jobbet har de renoverat 3 små toaletter i flera månader. Hur f-n kan det ta sån tid. Idag fick någon dessutom den goda iden att sätta igång och renovera de kvarvarande toaletterna innan de första är klara. Är det meningen att man ska pissa i blomkrukorna nu?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
På jobbet har de renoverat 3 små toaletter i flera månader. Hur f-n kan det ta sån tid. Idag fick någon dessutom den goda iden att sätta igång och renovera de kvarvarande toaletterna innan de första är klara. Är det meningen att man ska pissa i blomkrukorna nu?
Fråga inte gör de ba.

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Var borta på semester i USA i två veckor och kom hem nöjd som fan. Det gick över blixtsnabbt....
Grannarna nämnde att åskvädret från helvetet besökt nejden förra veckan och blixten troligen slagit ner i närområdet. Flera grannar hade fått prylar förstört. Leendet började så sakta ebbas ut emedan okulärbesiktning i hemmet vidtogs.

Konstateras kan:

Blixten gjorde rent hus vad gäller bredbandsroutrar och switchar trots att dessa var strömlösa.
Dect-telefonen är ett minne blott.
En av kabeltv-boxarna är historia.
Det värsta av hela skiten är dock att hemmabiosystemet, som fyllde två år och två veckor igår och som inköptes för nästan fem laxar är stendött....

Efter alla självrisker och åldersavdrag är försäkringsbolagets bidrag ytterst blygsamt. Det blev en förbannat dyr semester. :huvet

Och idag gick SMHI ut med en "klass 1 varning" för... ja just det - duggregn visade det sig. Årets åskväder var det dock ingen som snappade upp av vädermupparna. Jävla amatörer......
:arsele

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Och när jag ändå är på krigsstigen:

Hur i helvete kan hela sommaren ha gått och det inte hänt ett skit vid renoveringen av Lilla Västerbron i Stockholm?
Det där hade fan jag gjort snabbare ensam.... Vad är det för jävla planering?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Verkar inte som att jag kommer ha råd att köpa någon av hojarna jag är sugen på, dessa satans jävla försäkringar :huvet :gråta

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Köp min då. Billig försäkring som tusan.

Monster hade varit läckert men inte riktigt det jag är ute efter just nu. Jag vill bygga en såndäringa fräsig stuntfajter. Kombinationen inköpspris och försäkring har iallafall fått ner mina alternativ till ett enda: F4i. Fast den är jag inte så jävla sugen på, ärligt talat. Får väl se om jag kan spara ihop till en Street Triple eller något istället.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Skulle byta bakfälg på en cykel med krossat hjul.
Tänkte behålla navet och de flesta ekrarna.

Efter ett par timmars skruvande och svärande inser jag att det inte passar, trots att fälgarna är för samma däckdimension.

Förbannade jävla cykeltillverkare! Inte nog med att det finns 43 miljoner olika hjuldiametrar som inte passar sinsemellan, inte ens när det är "rätt" dimension så passar det!
:huvet :4skrika

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Är så förbannat trött på windows nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sedan början av sommaren fick jag ta ett förhoppningsvis kortsiktigt uppdrag (är it-konsult) men detta uppdrag handlar till 99% om windows och jag känner snart att livet inte är värt att leva längre det gör ont i min själ. :näsblod:död:3freak:4skrika

Det senaste på jobbet har handlat om att "uppgradera" alla till office 365, windows phones, etc med allt vad det innebär. All denna jävla skit om outlook... exchange... active directory... remote fucking desktop... windows server... och att behöva handskas med dumma användare!! :7peta Fyfan vad allt suger just nu. :mad:

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0