Kaffet slut på jobbet. Satt nog mest med gapande mun och tom blick. Minns inte riktigt förmiddagen. Först vid lunch var kaffeautomaten påfylld och det är här någon gång som minnet kommer tillbaka. Tyvärr hade kaffegudarnas vrede redan slagit till med blixtrande huvudvärk som följd.
Sabbade en framtand litegrann, som inte va någon fara sa tandläkaren, och det var det inte heller, förrän igår då det började göra skitont - åkte till nästa idag och svaret blev rotfyllning!
"O fy helvete sånt gör väl skitont, ni får nog ge mig lite lugnande prylar innan för jag är fan livrädd bara för o vara här!" - "Nej det gör inte ont du får ju bedövning!" - YEAH RIGHT!!!! Jag ser ut som Sylvester Stallone i mun, det gör ont som satan nu 1½ timma senare, över hela jävla ansiktet dessutom, det smakar skit i käften, hon tog 2400 spänn och jag måste komma tillbaka 2 gånger till för att göra klart skiten!
Jag tror svaret lyder "30-väg", det kopplar helt enkelt inte att föremål rör sig i de hastigheterna, det är som att avstånds- och hastighetsbedömningen far åt fanders.Blinda jävla bilister inte har hjärna att processa det de ser! Förstår inte hur de kan se rakt på en men ändå få för sig att köra ut framför en.
Tur nog så var detta på ett ställe vars det är 30 och på grund av bipedaliska farthinder gick det i ca 15 blås så inga skador på varken lem eller maskin.
Ja, så går det med kundservicen när man som företag är snål på personalen.Min "egen" bilhandlare som jag köpt sex nya bilar av de senaste åren, fick i fredags via mail en fråga om en offert på en ny bil till.
Inget svar.
Mailade en helt annan firma igår inom samma återförsäljarled om jag kunde få ett mellanpris på en ny bil i byte mot min.
Inget svar.
Mailade en återförsäljare i Göteborg för att jag fått för mig att de är lite mer på hugget.
Inget svar.
Vafan gör man liksom?
Min "egen" bilhandlare som jag köpt sex nya bilar av de senaste åren, fick i fredags via mail en fråga om en offert på en ny bil till.
Inget svar.
Mailade en helt annan firma igår inom samma återförsäljarled om jag kunde få ett mellanpris på en ny bil i byte mot min.
Inget svar.
Mailade en återförsäljare i Göteborg för att jag fått för mig att de är lite mer på hugget.
Inget svar.
Vafan gör man liksom?
Fårnte plats i garaget.Köper en pickis på Blocket!
Fårnte plats i garaget.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |