Idag är jag förbannad därför att...

tugge

Medlem
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
VT1100c2 -95
Ja det kanske den är? Den kanske bara är 1,6 och 1.8 som renault byggde? Inte fan vet jag. :D

Grums! Jag jobbar med en riktig råtass sprungen ur Grums. :)

E*

Nej fehelvete, han är från Sunne. Men det är väl nästgårds?

Ja, mer eller mindre nästgårds ;-)

1.8 är Mitsubishis gdi, T4 (1.9 Turbo) tror jag är renault..

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Första generationen (1995-2004) hade Volvomotorer i samtliga varianter utom
1.8i Mitshubishi och 1.9D Renault

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har varit på ks sen jag mosa knä fot och arm och fick 5 frakturer, har bara suttit och väntat men folk va vänliga och jag hade AC och va själv i rummet nu tre dagar senare flyttar dem mig till en avdelning där den blonda praktiken är minst efterbliven de finns ingen AC jag delar rum med en snarare och helikopter plattan är utanför...

Var skrev jag upp för privatahukvård?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Har varit på ks sen jag mosa knä fot och arm och fick 5 frakturer, har bara suttit och väntat men folk va vänliga och jag hade AC och va själv i rummet nu tre dagar senare flyttar dem mig till en avdelning där den blonda praktiken är minst efterbliven de finns ingen AC jag delar rum med en snarare och helikopter plattan är utanför...

Är den blonda praktikanten snygg?

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Men det positiva verkar vara att du har fått något roligt smärtstillande med tanke på stavningen. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Har du frågat om praktikanten är sugen på det? :)
Nja försöker styra upp de till eskapism imorgon ;)
Men det positiva verkar vara att du har fått något roligt smärtstillande med tanke på stavningen. :)
tre dagar på morfin och autocorrekt kan skapa riktigt hysteriska grejer ;)

Och där har du svaret på varför du valt privatsjukvård. :tummenupp
Fast va ju inte jag gjort tvätt.
Är din sambo en man? ;)
Eller svaret på varför han valde den sambon. :)
en av många orsaker hon e underbar!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Har du frågat om praktikanten är sugen på det? :)
Nja försöker styra upp de till eskapism imorgon ;)
tre dagar på morfin och autocorrekt kan skapa riktigt hysteriska grejer ;)

Och där har du svaret på varför du valt privatsjukvård. :tummenupp
Fast va ju inte jag gjort tvätt.
Är din sambo en man? ;)
Eller svaret på varför han valde den sambon. :)
en av många orsaker hon e underbar!

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Jag är förbannad på NCC som inte kan sopa efter sig och skickar ut två sabla praktikanter som kör på vår väg med tung trafik i 30+grader.

Blä... hoppas de får lägga om hela vägen med asfalt igen, de tog med sig en del av den på hjulen...

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Blir sällan förbannad, men en sak som gjorde mig lite irriterad, om så bara för en liten stund, kan jag väl dela med mig av.

Jag och brorsan bestämde oss för att ta en dagstripp med hojarna idag. Färden skulle gå via småvägar upp till den kungliga hufvudstaden, där vi skulle ta en burgare och sedan leta oss hemåt igen. Eftersom vi hört mycket, både bra och dåligt, om Flippin Burgers så bestämde vi oss att de skulle få äran att servera oss lunch idag.

Efter 20 mil på krokiga vägar, och en oväntat kort stunds irrande i Stockholm, så anlände vi till slut till dagens mål, bara för att konstatera att de har semesterstängt.
Så där stod vi, två utsvultna gossar med svetten rinnandes längs ryggen och fick helt enkelt se oss besegrade.

Vi överlade en kort sekund om vi skulle leta på något annat hak att käka på, men luften gick liksom ur oss och även om det kändes lite snopet så bestämde vi att det enda rätta var att sätta sig på hojen och påbörja färden hemåt igen.

En sak som gör det hela ännu bättre är att brorsan gick in på deras hemsida igår för att kolla upp öppettiderna, och på något enormt begåvat vis lyckades han missa den jättestora bannern som berättar att de för tillfället har stängt för semester. :huvet

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Blir sällan förbannad, men en sak som gjorde mig lite irriterad, om så bara för en liten stund, kan jag väl dela med mig av.

Jag och brorsan bestämde oss för att ta en dagstripp med hojarna idag. Färden skulle gå via småvägar upp till den kungliga hufvudstaden, där vi skulle ta en burgare och sedan leta oss hemåt igen. Eftersom vi hört mycket, både bra och dåligt, om Flippin Burgers så bestämde vi oss att de skulle få äran att servera oss lunch idag.

Efter 20 mil på krokiga vägar, och en oväntat kort stunds irrande i Stockholm, så anlände vi till slut till dagens mål, bara för att konstatera att de har semesterstängt.
Så där stod vi, två utsvultna gossar med svetten rinnandes längs ryggen och fick helt enkelt se oss besegrade.

Vi överlade en kort sekund om vi skulle leta på något annat hak att käka på, men luften gick liksom ur oss och även om det kändes lite snopet så bestämde vi att det enda rätta var att sätta sig på hojen och påbörja färden hemåt igen.

En sak som gör det hela ännu bättre är att brorsan gick in på deras hemsida igår för att kolla upp öppettiderna, och på något enormt begåvat vis lyckades han missa den jättestora bannern som berättar att de för tillfället har stängt för semester. :huvet

Ni kunde ju åkt till Rosenhill istället och käkat räkmacka eller panGkakor.

Hejhå

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2012
Hoj
Rasad mille kraschad xt, g450x

Precis där har jag också legat midsommarhelgen 2010.
Varmt nå jävulst, galonmadrass, feber och som sagt helikopterplattan.

Första rumskamraten var ett rattfyllo som var så stökig att han till slut fick flytta till ett eget rum, nästa rumskamrat var en gammal herre som spydde över hela golvet det första han gjorde när han kom in på rummet :tarmvred.

Jag blev också trängd av en bilist.
11 frakturer + ena handleden i tusen bitar, punkterad lunga, spräckt mjälte.
En hygglo sjuksyster resten var onda.

Lider med dig

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Israel har dödat 226 barn i Gaza. 226.
Sluta döda barn era j-vla skitstövlar! :huvet

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Det finns inte en enda jävla portabel AC att frambringa i det här jävla landet just nu! Inte ens en enkel fläkt! Tänk om alla firmor som säljer sånt hade haft ett stort lager med sånt nu, fi faen vad de hade tjänat stålar!!!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Precis där har jag också legat midsommarhelgen 2010.
Varmt nå jävulst, galonmadrass, feber och som sagt helikopterplattan.

Första rumskamraten var ett rattfyllo som var så stökig att han till slut fick flytta till ett eget rum, nästa rumskamrat var en gammal herre som spydde över hela golvet det första han gjorde när han kom in på rummet :tarmvred.

Jag blev också trängd av en bilist.
11 frakturer + ena handleden i tusen bitar, punkterad lunga, spräckt mjälte.
En hygglo sjuksyster resten var onda.

Lider med dig

fyfan jag gjorde en forcerad utcheckning från sjukan igår iaf, hade natten från helvetet min rumgrannes fru satte upp en fläkt som blåste från en varm hörna över hennes mans mun rakt på mig så hans spy andedräkt blev outhärdlig nån på andra sidan korriidoren skreck hela natten, sängen som hade varit kort för mig innan va hemsk nu när benet va låst i utsträckt läge!

hitta en läkare som för stog att jag hellre riskerade att svimma på väg därifrån en va kvar en minut i onödan!:banana

de kan inte va ens 300 meter från ortopeden till taxin men jag fick stanna och villa med sveten sprutandes och synen vacklandes.

Men nu e man hemma så jävla skönt! Tyst, kallt spyfritt, till och med hundens fissar och snarkningar är en befrielse i sammanhanget!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år