Lou siffer
officiellt lammkött
För att om man vill ha kvalificerad arbetskraft måste man betala för sig annars söker de sig till något annat ställe som gör det?
Huvudet på spiken det där kanske dags för privat akutvård med?
För att om man vill ha kvalificerad arbetskraft måste man betala för sig annars söker de sig till något annat ställe som gör det?
Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Så du är sur för att du är obildbar
Det är ditt undermedvetna som talar, dags att få lite fett på sylen?Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Jaa, bör jag byta?Samma hål säger du.
Jaa, bör jag byta?
Hmmm, jag tycker mig ha hört det där förut, va sjutton hette hon nu igen?Om du inte uppskattar hålet så bör du byta.
Hmmm, jag tycker mig ha hört det där förut, va sjutton hette hon nu igen?
Ibland blir det bara skit
Tänk på nåt annatFör att jag precis fick mitt matschema och träningsschema av min PT och hon har fått för sig att jag ska dricka sånt där jävla proteinpulver. Det ska vi nog bli två om då bara tanken får mig att kvälja.
Arg för att?7:e veckan med LCHF och nu börjar byxorna bli alldeles för stora
-7,5kg ikväll och något midjemått har jag inte tagit med mina 33r satt perfekt tidigare och nu är det 3-4cm glapp rakt ut från midjan.
Jag började med dieten för att tjejen ville köra det men jag trodde inte att jag hade så många överviktskilon att tappa då jag vägde 76kg vid starten. Fortsätter det så här så får jag börja dricka Cola igen
Arg för att?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |