Lou siffer
officiellt lammkött
För att om man vill ha kvalificerad arbetskraft måste man betala för sig annars söker de sig till något annat ställe som gör det?
Huvudet på spiken det där kanske dags för privat akutvård med?
För att om man vill ha kvalificerad arbetskraft måste man betala för sig annars söker de sig till något annat ställe som gör det?
Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Så du är sur för att du är obildbar
Det är ditt undermedvetna som talar, dags att få lite fett på sylen?Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Jag kör ner i samma hål varenda morgon när jag försöker komma ihåg var det var nånstans
Jaa, bör jag byta?Samma hål säger du.
Jaa, bör jag byta?
Hmmm, jag tycker mig ha hört det där förut, va sjutton hette hon nu igen?Om du inte uppskattar hålet så bör du byta.
Hmmm, jag tycker mig ha hört det där förut, va sjutton hette hon nu igen?
Ibland blir det bara skit
Tänk på nåt annatFör att jag precis fick mitt matschema och träningsschema av min PT och hon har fått för sig att jag ska dricka sånt där jävla proteinpulver. Det ska vi nog bli två om då bara tanken får mig att kvälja.
Arg för att?7:e veckan med LCHF och nu börjar byxorna bli alldeles för stora
-7,5kg ikväll och något midjemått har jag inte tagit med mina 33r satt perfekt tidigare och nu är det 3-4cm glapp rakt ut från midjan.
Jag började med dieten för att tjejen ville köra det men jag trodde inte att jag hade så många överviktskilon att tappa då jag vägde 76kg vid starten. Fortsätter det så här så får jag börja dricka Cola igen
Arg för att?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |