Idag är jag förbannad därför att...

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Idag är jag förbannad därför att jag fått reda på att Politiskt Inkorrekt kommer lägga ner den 23 oktober. Föreslår därmed att 23 oktober blir allmän flaggdag.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lyckades spräcka termostathuset på bimmern. :huvet

Nåja, man lär vakna imorgon bitti när man bränner igenom stan i tre graders värme på hojjen iaf. :yoparty

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Nån spec anledning?

Som PI lägger ner?

Vet ej, det står på hemsidan att det inte är pga. yttre påtryckningar men jag tror inte på det. Så som Sverige ser ut och fungerar idag, harmoniserar inte med vad PI vill förmedla och belysa. Landet är inte så fritt och lättsamt som "vi" vill få det att vara. Iaf inte åt ena hållet...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag har varit hos doktorn för det, alla värden var bra och inga andra fel hittades. Medicinera ville de ju såklart inte göra när man är så ung som jag, så jag får fortsätta vara vaken...:mad: Jag jobbar delvis natt (eller nja, fram till elva iaf), och hade tidigare nattjobb... Vetefan dock om det löser problemet egentligen, jag sov ju fortfarande dåligt fast då under dagarna:D
Spring så långt du orkar och lite till vid 19-snåret. Duscha. Svimma i soffan. Gå och lägg dig vid 22-23 ca. Sov.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Spring så långt du orkar och lite till vid 19-snåret. Duscha. Svimma i soffan. Gå och lägg dig vid 22-23 ca. Sov.

Hellre tidigare på dagen tror jag. Jag har märkt på mig själv att ju tidigare på dagen jag tränar desto lättare blir jag trött på kvällen. Sena träningspass piggar upp ett antal timmar som varierar lite med dagsformen och kan göra att jag somnar sent.

Springer jag så långt jag orkar kl 19 så är jag dessutom inte hemma kl 22. :tungan Skämt åsido så behöver åtminstone jag mer än 2-3 timmar innan jag blir trött igen efter ett träningspass.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Som PI lägger ner?

Vet ej, det står på hemsidan att det inte är pga. yttre påtryckningar men jag tror inte på det. Så som Sverige ser ut och fungerar idag, harmoniserar inte med vad PI vill förmedla och belysa. Landet är inte så fritt och lättsamt som "vi" vill få det att vara. Iaf inte åt ena hållet...

Så konspirationsavslöjande PI var I själva verket del av den stora konspirationen varför dom tystar sig själva? Eller är det någon annan som stänger ner dom och vem är det i sådana fall som skrivit meddelandet om att dom stänger ner och det inte är påtryckningar från den stora konspirationen?

Nu fan åker foliehatten på. DOM kanske är mig på spåren... :gnissla

För att fira nedläggningen? Ok.

:banana

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så konspirationsavslöjande PI var I själva verket del av den stora konspirationen varför dom tystar sig själva? Eller är det någon annan som stänger ner dom och vem är det i sådana fall som skrivit meddelandet om att dom stänger ner och det inte är påtryckningar från den stora konspirationen?

Nu fan åker foliehatten på. DOM kanske är mig på spåren... :gnissla

:banana

Dom lägger ner för att den drivande personen har dött.

Har du fler osmakliga funderingar kring det?

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag har varit hos doktorn för det, alla värden var bra och inga andra fel hittades. Medicinera ville de ju såklart inte göra när man är så ung som jag, så jag får fortsätta vara vaken...:mad: Jag jobbar delvis natt (eller nja, fram till elva iaf), och hade tidigare nattjobb... Vetefan dock om det löser problemet egentligen, jag sov ju fortfarande dåligt fast då under dagarna:D
Ni måste tukta er kropp till underlåtelse! Jag har misshandlat min medelst omväxlande natt och dagjobb under flera år och nu har min kropp äntligen förstått att om den ska få nån sömn gäller det att sova när tillfälle ges.
Hade sömnproblem som fan förut men nu somnar jag snabbt och hårt och vaknar inte förrän klockan ringer eller nån jävel börjar snarka.

Förresten, sömnpiller är bra skit. Vill inte doktorn skriva ut får du förklara allvaret i situationen. Fattar han fortfarande inte så byt doktor!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Dom lägger ner för att den drivande personen har dött.

Osmakliga?:va

Var ju snubben som jag citerade som trodde, tvärt emot sidans meddelande, att dom var utsatta för påtryckningar , och det borde väl finnas andra som är beredda att driva sidan vidare då den uppenbart engagerade... (men visst, det är väl arvingarna som nu äger domänen och får bestämma det).

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vart FAN tog batteriet vägen? kasta skit mobilen i väggen och hittar fan inte batteriet igen har letat i 2 timmar..

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
En attack-hylsa smög iväg medans krängningshämmarstaget på S80n fick smaka vinkelkap...och lade sig i bakhåll, när jag glad i hågen rundar fronten på bilen efter att första sidan var klar, så kliver jag intet ont anandes på sagda attack-hylsa.

Fotknölen användes som avlastning för foten. AJ. Helvit. Piss. :huvet :gnissla :död

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

NU skojar du va?!
För att vara så flitig med att gnälla på lättkränkta är du skrämmande känslig.
Det är ingen som sagt något osmakligt om PI-grundaren så vari ligger det osmakliga? Nästan så ditt inlägg platsar i "lättkränkttråden"...

Däremot är det sann humor att när "PK-konspirationens" främsta bekämpare skall stänga sin site och skriver att detta INTE beror på några yttre faktorer så bubblar det upp foliehattar till ytan som är så hjärntvättade att de likt förbannat tror att det är en konspiration. :rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Har provat det mesta tyvärr... Motion precis innan läggdags, motion en stund innan läggdags, motion under dagen, jobba sig slut, varva ner, meditation, hutt, läsning med mera med mera... Problemet är inte själva insomnandet, är jag trött så somnar jag. Problemet är att jag lätt vaknar till på nytt, och då är det stört omöjligt att somna om eftersom jag blir pigg direkt. Kan ha varit vaken ett dygn eller mer och sen gå och lähgga mig, bara för att få sova två timmar cirka innan jag vaknar och är pigg som bara den. Att man sen blir trött igen efter en fem timmar eller så (istället för framåt nästa kväll) är en anna femma som inte direkt hjälper, eftersom det då oftast är dags att gå upp och gå till jobb/skola etc... Jag hinner liksom inte bli trött och somna om innan jag måste upp, och då är det kört och man har fått alldeles för få timmar sömn...:huvet

Ni måste tukta er kropp till underlåtelse! Jag har misshandlat min medelst omväxlande natt och dagjobb under flera år och nu har min kropp äntligen förstått att om den ska få nån sömn gäller det att sova när tillfälle ges.
Hade sömnproblem som fan förut men nu somnar jag snabbt och hårt och vaknar inte förrän klockan ringer eller nån jävel börjar snarka.

Förresten, sömnpiller är bra skit. Vill inte doktorn skriva ut får du förklara allvaret i situationen. Fattar han fortfarande inte så byt doktor!

Som sagt, har provat det mesta...:(

Jag skulle vilja testa piller, men är lite orolig för bieffekterna... ÄR det så illa som folk säger?:va

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...