Idag är jag förbannad därför att...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jävla kattjävel snart nackar jag fanskapet!

Alltså visst jag är djurvän och tycker mycket om djur, har just nu en kattunge och dom är ju mysiga som få MEN han kan inte tänka sig att gräva igen sin skit så det stinker något groteskt. Visst det kan ja väl leva med han är ju ändå kattunge liksom, sen har vi då den äckligare versionen då han har börjat att trampa i skiten och sedan går han runt i huset.

Just i dom stunderna så är mina händer kring hans hals inte långt borta hur söt eller gullig han må vara, någon som har tips på hur man kommer runt problemet?

Låter som falerad avgasrening.
kattavgas.jpg

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Du låter ju som den perfekta kattägaren, helt klart....:rolleyes:

Alltså visst jag är djurvän och tycker mycket om djur, har just nu en kattunge och dom är ju mysiga som få MEN han kan inte tänka sig att gräva igen sin skit så det stinker något groteskt. Visst det kan ja väl leva med han är ju ändå kattunge liksom, sen har vi då den äckligare versionen då han har börjat att trampa i skiten och sedan går han runt i huset.

Just i dom stunderna så är mina händer kring hans hals inte långt borta hur söt eller gullig han må vara, någon som har tips på hur man kommer runt problemet?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Ha tålamod och testa att byta kattsand. Det är ju som du säger en kattunge och dessa är inte lätta alla gånger.
Jag har 3 vilddjur här hemma som gör mycket som inte alltid uppskattas men det hör liksom till när man skaffar djur.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Du låter ju som den perfekta kattägaren, helt klart....:rolleyes:

Du får se ironin :tungan

Ha tålamod och testa att byta kattsand. Det är ju som du säger en kattunge och dessa är inte lätta alla gånger.
Jag har 3 vilddjur här hemma som gör mycket som inte alltid uppskattas men det hör liksom till när man skaffar djur.

Har katt sedan tidigare men den har aldrig varit så här, det är just biten när man nyss har torkat golvet och han går på toa och trampar ut de igen som gör att man blir lite lätt trött :)

Har förresten testat att byta kattsand utan skillnad mer än att det luktar mindre nu.

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Har inte kunnat sova sen kl 03.00 :mad:

Jävla blåst!! Växter å skit som blåser omkull på balkongen och billarm som går igång och helvet!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Har inte kunnat sova sen kl 03.00 :mad:

Jävla blåst!! Växter å skit som blåser omkull på balkongen och billarm som går igång och helvet!

Haha, snacka om att uppleva en situation på två sätt! Själv kan jag inte sova för att jag vill ut och vågsurfa i vågorna som stormen ger. Ställde klockan på 09 men har varit vaken sen 07 av ren glädje :) Liggger och lyssnar på vinden, njutandes!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Haha, snacka om att uppleva en situation på två sätt! Själv kan jag inte sova för att jag vill ut och vågsurfa i vågorna som stormen ger. Ställde klockan på 09 men har varit vaken sen 07 av ren glädje :) Liggger och lyssnar på vinden, njutandes!

Jag fick somnat på soffan några timmar till slut till ljudet av tv-shop så nu är jag inte arg längre :)

sportbike

Guest
Har konstaterat att jag lever i ett mentalt vacuum 6 månader om året, mörkt-kallt-jobba-träna-sova......repeat.

Kan det please vara vår snart?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Har konstaterat att jag lever i ett mentalt vacuum 6 månader om året, mörkt-kallt-jobba-träna-sova......repeat.

Kan det please vara vår snart?

Skaffa en hoj att skruva på, det hjälper. Eller en moped kanske?

Det är inte långt till våren, vad glad att det fortfarande är varmt ute iaf. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA