Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
På mina feta jävla grannar som inte kan öppna dörrarna på sina bilar lite lugnt och försiktigt för att få ut sina stora arslen.

Hade inte en jävla bula eller dörrupslag i bilen när jag flyttade hit, nu har jag 4 stycken i bakdörren, 3 i framdörren och en helvetes massa repor och skav. Detta endast på ena sidan... lika illa på andra.

FAN.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
På mina feta jävla grannar som inte kan öppna dörrarna på sina bilar lite lugnt och försiktigt för att få ut sina stora arslen.

Hade inte en jävla bula eller dörrupslag i bilen när jag flyttade hit, nu har jag 4 stycken i bakdörren, 3 i framdörren och en helvetes massa repor och skav. Detta endast på ena sidan... lika illa på andra.

FAN.

Man ska alltid ha den billigaste bilen på parkeringen.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
För att jag vill grogga men groggvirket hade tydligen inte kört hem sig själv, funderar allvarligt på att dricka rent!

Nåt måste du väl ha hemma som går å spä me? Rent funkar ju de me, yrsel går före smak ibland :fyllisar

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hojen rasa igår på premiärernas, bestämmer mig för att dränka sorgerna i billig whisky och billigare flickor, vaknar själv i hennes föreldrars säng och inser att jag fyller år.. Länge sen jag kände mig så sorglig.

Nej nu säljer jag allt och drar.

Är detta sant?!:va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är detta sant?!:va

Allt utom sista raden tyvärr... insåg att jag skulle förlora alldeles för mycket på det.

Har hittat motivation till att ta tag i livet och allt går faktiskt framåt på alla punkter, jobb, privat och hälsa till och med hojen och har lite tilltro på livet igen.

Då e det bara det lilla problemet att min ********** till gamla chef inte ser någon vinning i att fylla i papper som gäller mig längre så jag väntar fortfarande på sjukersätningen juni-juli... och eftersom jag inte fått det så kan jag inte bråka med fb heller.. dvs jag blir bara mer och mer luspank..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Allt utom sista raden tyvärr... insåg att jag skulle förlora alldeles för mycket på det.

Har hittat motivation till att ta tag i livet och allt går faktiskt framåt på alla punkter, jobb, privat och hälsa till och med hojen och har lite tilltro på livet igen.

Då e det bara det lilla problemet att min ********** till gamla chef inte ser någon vinning i att fylla i papper som gäller mig längre så jag väntar fortfarande på sjukersätningen juni-juli... och eftersom jag inte fått det så kan jag inte bråka med fb heller.. dvs jag blir bara mer och mer luspank..

Åk dit med ett par bekanta och be Chefen vänligt men bestämt att skriva på dina papper.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Åk dit med ett par bekanta och be Chefen vänligt men bestämt att skriva på dina papper.
Behöver nog bara åka själv, han e en feg lismande jävel.

Håller på och ringer runt till två försäkringsbolag och försäkringskassan så jag kan ta allt samtidigt med tanke på att det inte är första gången han skiter i det, fan va jag e glad att jag snart inte har ett skit med han att göra, fan va han har rövkört en inser man nu när man slutat.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17

Rugby är ju faktiskt något de är bra på när det gäller själva utförandet.

Förövrigt är de bakåtsträvande, oresonliga, narcissisitiska hierarkifetishister till fåntrattar för att generalisera en aning. Som tur är har jag stött på ett par pärlor, konstigt nog sådana som tagit sin familj o flyttat till Sverige...

Fortfarande förbenad, känns dock bättre efter att släppt galla :zpy :)

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Har man rätt att vara förbannad när man kommer hem varje dag och inser att ens lillebror till sambo inte plockat upp posten men klivit på skiten? "Jag tänkte inte på det". :dummer

Frågan är om du ska bli arg på honom. Eller eran curlingmorsa.!? :tungan

Lite stryk funkar alltid. Är inte posten upplockad nästa gång du kommer hem. Så hämtar du brorsan. Pekar på posten och PANG!! Fet smocka.

Då kommer han garanterat "tänka" på det nästa gång. :brynad

(Ni fattar att jag är ironisk va.!?)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
När jag kom hem efter semestern igår såg jag att jag hade fått en faktura på en braskamin på drygt 16000 kr. Märkligt, eftersom jag inte har beställt nått och har ingen skorsten eller öppen spis.

Kontaktade företaget idag och dom hade tydligen tagit fel på mig och min granne, dom hade en lista på vilka som bor här och förväxlat oss. Snygga faktureringsrutiner dom har. Tänk om jag skulle varit bortrest i 8 veckor till och fått en fin betalningsanmärkning. Miffon :huvet

Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Sj's existens! Hur kan man låta det gå såhär illa? Även verkligheten i allmänhet gör mig lack just nu eftersom jag är påväg att hämta min "nya" bil och delar till hojen... :huvet

edit: Blir förbannad av en sak till, tidigare ägare på bilen har satt dit en massa klistermärken med vovvar och annat trams, vad är det för sätt att klistra på en camaro!?

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...