Idag är jag förbannad därför att...

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
Det är en sån där dag idag. Jag är så BITTER. Alla är dumma och jobbiga. En kund kom hit tidigt imorse och köpte kaffe. Och istället för att ta sin kopp med kaffe och gå så ställer han sig och berättar väldigt utförligt om hur han kokade sylt i helgen. Det tog ungefär en kvart. Kön växte sig ganska lång. Nä fy. Idag är jag en bitterfitta helt enkelt.

// Mvh tje chey

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Det är en sån där dag idag. Jag är så BITTER. Alla är dumma och jobbiga. En kund kom hit tidigt imorse och köpte kaffe. Och istället för att ta sin kopp med kaffe och gå så ställer han sig och berättar väldigt utförligt om hur han kokade sylt i helgen. Det tog ungefär en kvart. Kön växte sig ganska lång. Nä fy. Idag är jag en bitterfitta helt enkelt.

// Mvh tje chey

Återkom om en nån vecka då han vatt där varje dag och dratt lite olika dravel varje dag...en en kvart..dagens status på biodlingen,hur hans miniväxthus med tomater går , hur batikfärgning kan vara en vetenskap som borde ge nobelpris - trägubbesnider och så:hihi

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
Återkom om en nån vecka då han vatt där varje dag och dratt lite olika dravel varje dag...en en kvart..dagens status på biodlingen,hur hans miniväxthus med tomater går , hur batikfärgning kan vara en vetenskap som borde ge nobelpris - trägubbesnider och så:hihi

Tro mig, det var inte första gången han berättade om en händelse från sitt liv.....:död

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Hur fan är folk funtade...

http://www.dn.se/nyheter/sverige/medvetslos-ranad-och-lamnad-pa-spar

I stället för att hjälpa en man som låg medvetslös på tunnelbanespåret i Sandsborg valde en förbipasserande att råna honom på mobil, plånbok och guldkedja och gå därifrån.

Förbannad är inte ett tillräckligt starkt ord för att uttrycka det man känner när man ser något sådant. De visade inslag på nyheterna och på Efterlyst på TV3. Tyvärr missade jag inslaget, men det fick man se klipp på senare i programmet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Folk som varken har vett att hålla käften eller stänga av mobilen när de går på bio!:mad: Satt framför ett gäng killar som satt och diskuterade filmen under tiden de kollade på den samt repeterade samtliga "one-liners" så fort någon sagt något... Sen ringde en av killarnas mobilen, självklart med hög och ljudlig signal:huvet :mad: :dummer

Och ja, jag är så pass svenne av mig att jag ogärna muckar gräl i onödan, och valde därför att fokusera på filmen istället för att försöka göra något åt idioterna. Ser hellre färdigt filmen än att ta fokus från den för att läxa upp några snorisar mitt i alltihop, risken finns ju att det är ett gäng tvättäkta idioter som tar så pass allvarligt på det att de gör resten av filmen till ett rent helvete på ren princip eller rentav startar ett slagsmål. Och då får jag ju inte se färdigt filmen ordentligt. Idioter hursom, jävla fittor:mad:

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Folk som varken har vett att hålla käften eller stänga av mobilen när de går på bio!:mad: Satt framför ett gäng killar som satt och diskuterade filmen under tiden de kollade på den samt repeterade samtliga "one-liners" så fort någon sagt något... Sen ringde en av killarnas mobilen, självklart med hög och ljudlig signal:huvet :mad: :dummer

Och ja, jag är så pass svenne av mig att jag ogärna muckar gräl i onödan, och valde därför att fokusera på filmen istället för att försöka göra något åt idioterna. Ser hellre färdigt filmen än att ta fokus från den för att läxa upp några snorisar mitt i alltihop, risken finns ju att det är ett gäng tvättäkta idioter som tar så pass allvarligt på det att de gör resten av filmen till ett rent helvete på ren princip eller rentav startar ett slagsmål. Och då får jag ju inte se färdigt filmen ordentligt. Idioter hursom, jävla fittor:mad:

Därför går jag inte på bio.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Därför man tankar ner :D

Nä självklart irriterande fast tvivlar på att jag hade kunnat hålla käften.
Folk som saknar respekt för det självklara är inte värda mycket i mina ögon.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hur fan är folk funtade...
I stället för att hjälpa en man som låg medvetslös på tunnelbanespåret i Sandsborg valde en förbipasserande att råna honom på mobil, plånbok och guldkedja och gå därifrån.

Ja...men fy fan så arg jag blev i morse när dom diskuterade händelsen på jobbet. Trodde för fan inte mina öron. Eller ögon.

Skott i nacken på en sån person. Helt utan empati. Har förbrukat sin rätt att vandra på denna jord. TYCKER JAG. Å det har jag rätt till. Tackar...tackar.!!

Skulle själv spöa den satans jävla idiotjäveln om jag fick tillfälle.

Ja...hur FAN är folk funtade.!?? Han måste ju vara imbecill...!!! :va :dummer

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
16gh003.jpg

Jag befinner mig väl inte i Tyskland heller :4skrika

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Förbannad för många saker idag.

* Har fått ökad arbetstid på jobbet. Först blev jag glad då jag får betalt per timme och detta innebär således mer pengar i plånboken. Sen insåg jag att jag ju ändå tjänar mer än jag gör av med, och har mycket större brist på fritid än på pengar.

* Ytterligare ett misstag från jävla klantbilverkstan som kollade på bilen. De påstod att katalysatorn var kass eftersom den aldrig kom upp i temperatur. Kollat närmare på den och inser att den har ju förfan ett tjock lager isolering kring sej. Av rosten på bultarna att döma så tog de heller aldrig loss den, så hur fan kunde de mäta att den aldrig kom upp i temperatur?

* Försökte svetsa anslutningar för en ny katalysator m.h.a. 3 seriekopplade bilbatterier, men de är i så dåligt skick att det inte går. Behöver en riktig svetsjävel nå jävulskt. Har en egen men den står 60 mil härifrån.
Fyfan för att inte ha garage. Fyfan!
När jag blir diktator skall jag lagstifta om garageplats för alla hushåll.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

* Har fått ökad arbetstid på jobbet. Först blev jag glad då jag får betalt per timme och detta innebär således mer pengar i plånboken. Sen insåg jag att jag ju ändå tjänar mer än jag gör av med, och har mycket större brist på fritid än på pengar.

* Ytterligare ett misstag från jävla klantbilverkstan som kollade på bilen. De påstod att katalysatorn var kass eftersom den aldrig kom upp i temperatur. Kollat närmare på den och inser att den har ju förfan ett tjock lager isolering kring sej. Av rosten på bultarna att döma så tog de heller aldrig loss den, så hur fan kunde de mäta att den aldrig kom upp i temperatur?

* Försökte svetsa anslutningar för en ny katalysator m.h.a. 3 seriekopplade bilbatterier, men de är i så dåligt skick att det inte går. Behöver en riktig svetsjävel nå jävulskt. Har en egen men den står 60 mil härifrån.
Fyfan för att inte ha garage. Fyfan!
När jag blir diktator skall jag lagstifta om garageplats för alla hushåll.

Åk till verkstan och fråga hur de mätte tempen.
Påstår de att de haft av grejorna så kräv pengarna tillbaka, det är ju för fan ett bedrägeri isf.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

IR-tempmätare.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...