Har en vän som bodde i samma hus som honom som fick sin bil påkörd där mannen i fråga ryckte då på axlarna och tyckte att det var i sin ordning. Bad så klart om ursäkt utan att erbjuda sig att rätta till skadan. Nu sket min kompis i bilen i fråga, men han störde sig på attityden. Han lät dock saken bero.
Det är just det där med attityden som man kan gå i taket över
Jag hade en risig gammal Renault 5 som jag satt i passagerarsätet på, parkerad, när en gubbe i en flång ny Golf/Passat parkerar jämsides och slår upp dörren i min dörr. Han kollar på min dörr och rycker sen på axlarna och går därifrån, utan att ens be om förlåt. Det blev en liten buckla i min, inte så att det gjorde något på en gammal skitbil.
Jag hoppas att han gillade sin intryckta dörr när han kom ut från affären senare då jag la mig över sätena i bilen med min dörr lite på glänt och sedan sparkade jag upp den allt vad jag hade i hans dörr.
Så här tio år senare så är det jag inget skulle göra om då det var onödigt men jag intalar mig själv om att gubbfan var försiktigare i framtiden och det kanske sparade några finare bildörrar än den jag hade på min Renault.
Ja, bakom varje stor man står en lika stor men vresig kvinna....
Det är precis den där attityden hos så många som gör att man knappt vågar parkera bilen bredvid andra. Så länge det rör sig om en bil verkar många inte ha några som helst betänkligheter kring att skada andras egendom oavsett om det rör sig om att slänga upp sin egen dörr på den eller backa på den och sedan köra därifrån som om ingenting hänt. Jag brukar försöka ställa mig på en kantparkering så man bara behöver ha en annan bil att oroa sig för och dessutom kan ställa sig så långt åt andra kanten som är möjligt i rutan men inte ens det hjälper.Har en vän som bodde i samma hus som honom som fick sin bil påkörd där mannen i fråga ryckte då på axlarna och tyckte att det var i sin ordning. Bad så klart om ursäkt utan att erbjuda sig att rätta till skadan. Nu sket min kompis i bilen i fråga, men han störde sig på attityden. Han lät dock saken bero.
Nja... jag tycker oftast att sådana kvinnor kommer dragandes på nåt litet tanigt helvete till karl.
En sån där som man riktigt ser står å darrar när kärringen sätter igång.
Jävla skit år motgång efter motgång
Testat att starta om browsern?Kört bredbandskollen och har 200m in 20m ut men lik förbannat buffrar alla streamingsidor som det vore -98 igen.
Märkliga är att reklamen på tex youtube och 5play går felfritt... Så jävla trött, lika bra att gå och lägga sig istället.
Bah 576€ fortkörningsböter känns ju mysigt för en som inga pengar har.
Jävla parasiter.
Sätt inte hastighetsbegränsningar då.Kör inte för fort då.
I Sverige?Bah 576€ fortkörningsböter känns ju mysigt för en som inga pengar har.
Jävla parasiter.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |