Det ser ut att ha varit en rekorderlig smäll i fälgenSten-fälg
1-0
Tur att det finns en till bil i hushållet, en mc och en helförsäkring. Bara skador på aluminium och plast, inget på kött och blod. View attachment 486228
E ju bara att ta slägga o dra till sedan är ju fälgen ok, sitter väll på en skitig Volvo antar jag.Sten-fälg
1-0
Tur att det finns en till bil i hushållet, en mc och en helförsäkring. Bara skador på aluminium och plast, inget på kött och blod. View attachment 486228
Japp. Man lättade nästan från stolen. Men airbagen löste iaf inte ut. Skulle tro att den drar litet när man släpper ratten nu.Det ser ut att ha varit en rekorderlig smäll i fälgen
Just skitiga v70 funkar inte det på... ?E ju bara att ta slägga o dra till sedan är ju fälgen ok, sitter väll på en skitig Volvo antar jag.
Va? e de sant? Det funkar på opel o vw?Japp. Man lättade nästan från stolen. Men airbagen löste iaf inte ut. Skulle tro att den drar litet när man släpper ratten nu.
Just skitiga v70 funkar inte det på... ?
Jupp. Smackade på andra sidan för jämviktens skull. Blev inte ett dugg bättre. ?Va? e de sant? Det funkar på opel o vw?
Det beror såklart på var och när man ska åka, men jag hittar ganska mycket billigare alternativ vid en snabb sökning.OK - pengagnäll igen, men. Hotell - Fyyyy satan vad dyrt!
"Behöver" (nåja) lösa några nätter i Finland.
Tänker 4 nätter 1 rum, 3-400€, visst? Vem fan vill åka till Finland liksom? Minns från ungdomen att man kunde lösa ett rum för 40-50€ i Europa, och Finland måste ju vara billigt hotellmässigt, för vem fan vill dit, eller?
Nej fasen, 18 lök + får man ge?!
Jävligt konstigt, jag hittar ingenting under 10 lök för två + barn. Dock denna vecka så kanske är det som spökar.Det beror såklart på var och när man ska åka, men jag hittar ganska mycket billigare alternativ vid en snabb sökning.
View attachment 486283
Ibland är det så. Kanske något större evenemang? Då får man ta något i utkanterna.Jävligt konstigt, jag hittar ingenting under 10 lök för två + barn. Dock denna vecka så kanske är det som spökar.
Jag tar gärna något på vishan, men verkar inte hjälpa. :/Ibland är det så. Kanske något större evenemang? Då får man ta något i utkanterna.
Men åk till Sverige istället.Jag tar gärna något på vishan, men verkar inte hjälpa. :/
Oh well.
Fungerande skola?Men åk till Sverige istället.
Svenska kronkursen är ju per automagi 40% rea på allt.
Fan finns det i Finland som inte finns i Sverige?
Fast hotell i Sverige har blivit enormt mycket dyrare de senaste åren, kompenserar nog för inflation och lite till. Plus moms.Men åk till Sverige istället.
Svärfamiljerna...Men åk till Sverige istället.
Nja, jag har lagt till ett barn och ändrat datum till den här veckan och hittar fortfarande rätt många billigare alternativ. Men jag har ju sökt på Helsinki och jag vet ju som sagt inte var ni vill åka.Jävligt konstigt, jag hittar ingenting under 10 lök för två + barn. Dock denna vecka så kanske är det som spökar.
Det verkar absolut som att vi får olika pris på samma sökning...?Nja, jag har lagt till ett barn och ändrat datum till den här veckan och hittar fortfarande rätt många billigare alternativ. Men jag har ju sökt på Helsinki och jag vet ju som sagt inte var ni vill åka.
Jag tror att det är någon straffskatt för att du valt att bo på en ö.
View attachment 486289
View attachment 486290
Du ska bo där 4 nätter. Ditt pris är 4 gånger högre. Det är inte så att du sett fel och trott att totalpriset är per natt?Det verkar absolut som att vi får olika pris på samma sökning...?
Måste ju vara efter region eller något. 4-dubbelt också.
Det är nästan rimligt att bli förbannad över det!
Nej.Du ska bo där 4 nätter. Ditt pris är 4 gånger högre. Det är inte så att du sett fel och trott att totalpriset är per natt?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|