Idag är jag ledsen för att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Han skämtade inte. Jag förstår ju att han inte kunde hantera infon, men det var likförbannat en dålig reaktion.

Ja, en helt klart mycket dålig reaktion.
Om han fortsätter att reagera så tror jag att det bästa valet kan vara att distansera sig lite från honom tills vidare, och sedan när du mår bättre eller han tar sig i kragen, försöka igen.
Men jag hoppas att du lyckas ta dig ur det, för livet har sina bra stunder. Om du behöver komma bort från all skit en stund är det bara att höra av sig.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Han gick efter en kniv och bad mig göra något åt det....

Det där väckte barndomsminnen jag önskar jag drömt, låter som vi har samma farsa..

De där är INTE okej nånstans! Ta inte på dig att det är ditt fel på nått sätt!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja, en helt klart mycket dålig reaktion.
Om han fortsätter att reagera så tror jag att det bästa valet kan vara att distansera sig lite från honom tills vidare, och sedan när du mår bättre eller han tar sig i kragen, försöka igen.
Men jag hoppas att du lyckas ta dig ur det, för livet har sina bra stunder. Om du behöver komma bort från all skit en stund är det bara att höra av sig.

Jag röstar på det också, de är det som funkar bäst för mig, säger jag inget så kan det inte användas emot mig.

Och som sagt livet har sina ljusningar, efter flera år av motgångar och skit så börjar mitt liv ljusna såpass att jag börjar tro på mig själv, och de verkar märkas. :)

Eller ja iaf va senaste månaden det, ikväll va det nån som satte en kniv där jag borde ha mitt hjärta och påminde mig om hur jävla tomt det är, men försöker se det som motivation, och nu när allt löst skit fungerar kan jag fokusera på det.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, jag vet, ett i-landsproblem & rätt blekt i jämförelse med andra.
Backracingen på holmen skall från och med nu ha krav på bur i bilen, vilket betyder att det är slutåkt med pendlingsbilen, och därmed slutåkt för mig med. :(
Lite synd då den stora styrkan med evenemanget alltid vart att det varit en motorsport som gemene man kan utöva, vilket nu försvinner. Och det finns helt enkelt inte några alternativ, iaf inte i min närhet.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja, jag vet, ett i-landsproblem & rätt blekt i jämförelse med andra.
Backracingen på holmen skall från och med nu ha krav på bur i bilen, vilket betyder att det är slutåkt med pendlingsbilen, och därmed slutåkt för mig med. :(
Lite synd då den stora styrkan med evenemanget alltid vart att det varit en motorsport som gemene man kan utöva, vilket nu försvinner. Och det finns helt enkelt inte några alternativ, iaf inte i min närhet.

Jokkis.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Har det stängts ner igen :va

Nu igen? De har ju legat nere i minst ett år, ev sen razzian 2010 mot PRQ (mitt minne sviker)... Nu ligger ju även tankafetast, shareitall å piraten nere. TF å shareitall troligen pga razzian igår men piraten ska vist inte ligga i samma hallar, där sägs de va strul me strömmen...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Har man ingen månad kvar i slutet av lönen har man ändå inte haft optimalt roligt. :D

Ja, det förstås. Men inte när pengarna tar slut för att nåt jävla pack brutit på ena hojen och degen gick till reservdelar. :mad:

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Kan inte gå och sluta nynna på Copa Cabana,den som går "at the copa copa cabana,where bla bla bla". Samma låt men med en massa egna texter. Håller jag på att få en Stroke? Man blir förbannad....

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, det förstås. Men inte när pengarna tar slut för att nåt jävla pack brutit på ena hojen och degen gick till reservdelar. :mad:

Jaaa, det är ju sant. Senast när nåt pack var på min hoj kostade delarna 240 spänn eller nåt sånt. Ja, plus ett larm för 1200 då...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år