Skrotnisse
What would Shervin do?
"Emmerdale" likaså. Glöm inte den!
Den glömmer vi.
Men brittiskt vardagsdrama blir inte bättre än "Heartbeats" ("Tillbaka till Aidensfield").
"Emmerdale" likaså. Glöm inte den!
Den glömmer vi.
Men brittiskt vardagsdrama blir inte bättre än "Heartbeats" ("Tillbaka till Aidensfield").
Jag har sålt min hoj idag
När jag startade den här tråden saknade jag mina hojpolare som gått bort, drygt två veckor senare gick Ezzo bort så jag tappade sugen för hojåkat helt förra året.
Skaffade ny hoj vid årsskiftet i år och tyckte det var kul igen.
Åkte en sväng med en kompis, det var sista gången jag såg honom, 20 mil hann jag med innan jag åter igen tappade sugen.
Den kompisen var Nilax.
Sånt gör mig ledsen då och då.
Mmm, lider med Dig, Du har fått Din beskärda del av sorger relaterade kring vårt speciella intresse. När jag bytte datorväska häromveckan fiskade jag upp programmet från Ezzos begravning, det fick följa med till den nya. Jag såg att Highside raderat hans nummer ur telefonen, jag har inte riktigt hunnit dit än för egen del...När jag startade den här tråden saknade jag mina hojpolare som gått bort, drygt två veckor senare gick Ezzo bort så jag tappade sugen för hojåkat helt förra året.
Åkte en sväng med en kompis, det var sista gången jag såg honom, 20 mil hann jag med innan jag åter igen tappade sugen.
Den kompisen var Nilax.
När jag startade den här tråden saknade jag mina hojpolare som gått bort, drygt två veckor senare gick Ezzo bort så jag tappade sugen för hojåkat helt förra året.
Den kompisen var Nilax.
Vad gör man när man är så rädd och orolig, dygnet runt, för någon som betyder allt för en, att man inte vet vart man ska ta vägen? Vart tar man vägen då, när man VERKLIGEN inte vet vart man ska ta vägen? När den känslan fyller en helt..?
Vad gör man när man är så rädd och orolig, dygnet runt, för någon som betyder allt för en, att man inte vet vart man ska ta vägen? Vart tar man vägen då, när man VERKLIGEN inte vet vart man ska ta vägen? När den känslan fyller en helt..?
Jättesvårt.
Men försök leva i nuet och ta vara på den tid ni har tillsammans och njut av det du har nu.
Att vara rädd och orolig för något som inte hänt eller kan hända gör oftast saken värre än vad det är.
Surt, och det här låter löjligt, men ibland är det bäst så och det kommer garanterat bli bättre.Idag är jag helt jävla förkrossad då sex års förhållande (stormigt ibland förvisso, men överlag var det ändå mitt livs bästa sex år...) nu är slut... Och jag har fan aldrig mått såhär pissdåligt tidigare i mitt liv...
Surt, och det här låter löjligt, men ibland är det bäst så och det kommer garanterat bli bättre.
Ja, förutsatt att du nu inte är mentalsjuk och börjar stalka henne.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|