Starstriker
Som man googlar får man svar
streama
om det är film du är ute efter
PMa mig några bra sajter är du snäll.
streama
om det är film du är ute efter
Eller så kan man hyra lagligt över nätet.PMa mig några bra sajter är du snäll.
Eller så kan man hyra lagligt över nätet.
Jag vet det låter helt galet!
Men jag har kommit till insikt om en sak: Jag vet att upphovsrättbrott egentligen är fel. Jag är en vuxen människa med jobb och inkomst. Jag har råd att betala de max 50 kr det kostar.
Börjar allvarligt fundera påt...
Vi försökte det en fredagkväll.Eller så kan man hyra lagligt över nätet.
Det är tyvärr galet.Jag vet det låter helt galet!
PMa mig några bra sajter är du snäll.
...jag är så djävla ledsen. Gråtanfall eller kramper istället för gråtanfall. Fick raka mig med hyvel istället för den brukliga kniven för att händerna skakade så.
Från tråkigt till värre :dumpad
Ju mer du gråter, ju fortare går det över....jag är så djävla ledsen. Gråtanfall eller kramper istället för gråtanfall. Fick raka mig med hyvel istället för den brukliga kniven för att händerna skakade så.
Idag är jag ledsen för att jag med stor sannolikhet blir hemlös igen sista januari. Och inte fan har man råd med att köpa lägenhet heller.
EDIT: Efter lite snabbkollande på blocket är jag även ledsen över att jag blir diskriminerad som man eftersom de flesta helst vill hyra ut till "lugna kvinnor"
det där gjorde en uppriktigt ledsen.Såg youtuberullen av Amanda Todd, kanadensiska tjejen som tog livet av sig efter mobbning
Såg youtuberullen av Amanda Todd, kanadensiska tjejen som tog livet av sig efter mobbning
Ganska litet problem förvisso, men jag såg färdigt House MD idag... Känner mig liksom lite tom inombords, tog slut så plötsligt... Lite småledsen faktiskt... Det var förvisso ett ganska bra slut, men jag kände ändå att serien hade mer att ge. Tyckte om den, nu är det slut. Lite sorgset.
Leta reda på en ny serie att följa.
"Kingdom" är lite samma typ och skitbra gjord.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|